F1 Seizoen 2020
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Re: F1 Seizoen 2020 - Tijden in openingspost
Er wordt toch ook een hoop onzin gepost in dit draadje, de alu-hoedjes zijn niet van de lucht. 

- Knot
Volgens mij zeggen ze ook "seems like you have a rear left puncture" ..... niet "you HAVE a rear left puncture".
-
Stoppen met racen en de weldoener worden die hij nu denkt te zijn.k33z schreef: 07 dec 2020, 20:53 Wat kan Hamilton als coureur (niet als persoonlijkheid) anders doen om wel waardering te krijgen van de bashers hier?
Dat hij zich 100% kan focussen op al het onrecht in de wereld en er ook actief iets aan doen.
- Mari Oh Oh!
Iets zegt me dat die eerste drie woorden ook al voldoende zijn.
Geeft verder niet, hoor.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Dit zou zo maar eens kunnen...JP schreef: 07 dec 2020, 21:10 Max volgt gewoon het pad van zijn vader. Ja hij heeft overwinningen, wat Jos niet had, maar verder wordt het niets. Uiteindelijk komt het toch weer neer dat hij geen fatsoenlijke auto onder zijn bips krijgt.
Er staan nu weer nieuwe talenten op die in goed materiaal Max gewoon naar huis rijden.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Te denken valt aan Russell inderdaad. In de Mercedes wordt ie binnen 2 seizoenen wereldkampioen.Arthur schreef: 08 dec 2020, 03:01Dit zou zo maar eens kunnen...JP schreef: 07 dec 2020, 21:10 Max volgt gewoon het pad van zijn vader. Ja hij heeft overwinningen, wat Jos niet had, maar verder wordt het niets. Uiteindelijk komt het toch weer neer dat hij geen fatsoenlijke auto onder zijn bips krijgt.
Er staan nu weer nieuwe talenten op die in goed materiaal Max gewoon naar huis rijden.
- Knot
Toch apart (ik weet het Redbull had hetzelfde 2010-2013) dat niemand erbij weet te komen met de techniek.
Of Mercedes (waar ik ze toch van verdenk al een tijdje door hoge slijtage aan de achterbanden) doet iets minder legaals met de hybride systemen aan opslag en teruglevering. Je zag wat het verschil maakte met Ferrari. Kan me niet voorstellen dat (zeker als je Max weg zou denken) het verschil ZO groot is met de rest van het veld, met name als je Bottas als referentie aanhoudt in die auto in quali modus.
Of Mercedes (waar ik ze toch van verdenk al een tijdje door hoge slijtage aan de achterbanden) doet iets minder legaals met de hybride systemen aan opslag en teruglevering. Je zag wat het verschil maakte met Ferrari. Kan me niet voorstellen dat (zeker als je Max weg zou denken) het verschil ZO groot is met de rest van het veld, met name als je Bottas als referentie aanhoudt in die auto in quali modus.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Ham krijgt tot zaterdag om cornona vrij te worden. Ik neem toch aan dat ie vrijdag negatief moet testen.
- Hielke
Doe Russell nog maar een keer in de Mercedes.
Nyck de Vries als F2 kampioen van 2019 in de Williams.
Nyck de Vries als F2 kampioen van 2019 in de Williams.
- daNpy
Waarom gelden de regels ineens niet meer?Frank_Sch schreef: 09 dec 2020, 19:54 Ham krijgt tot zaterdag om cornona vrij te worden. Ik neem toch aan dat ie vrijdag negatief moet testen.
Bovendien deed hij zich op een filmpje eerder deze week nogal ziek voor, dus vreemd.
- Knot
Apart verhaal idd, was iets met 10 dagen termijn om Abu Dhabi in te mogen toch?
Of paste dat blijkbaar niet helemaal in hun marketing show?
Of paste dat blijkbaar niet helemaal in hun marketing show?
- Luco
Uiteindelijk wil je natuurlijk de wereldkampioen aan de start hebben de laatste race
- JP
Wie hem dat niet gunt inderdaad
In Abu zitten ook speciaal voor hem de beste fans.

- daNpy
Ja dat is veel belangrijker dan (zijn eigen) gezondheidLuco schreef: 10 dec 2020, 11:42 Uiteindelijk wil je natuurlijk de wereldkampioen aan de start hebben de laatste race

Ik weet niet of ie al gepost was, maar dit is wel een lollig filmpje van McLaren

- Enrico
- Luco
Dat staat er toch niet, er staat dat die tot zaterdag de tijd heeft, ik neem aan binnen de regels die in die landen gelden.
- daNpy
Er is een conflict met het land binnen komen en de quarantaine die je dan aan moet houden, dat gaat over het weekend heen zover ik begrijp. Het beste is natuurlijk dat hij gewoon zsm beter is.Luco schreef: 10 dec 2020, 11:49 Dat staat er toch niet, er staat dat die tot zaterdag de tijd heeft, ik neem aan binnen de regels die in die landen gelden.
- Knot
I should have won the internet 

- daNpy
Vond die van Checo in de opening mooier

- Knot
Ja, ook prachtig... of tot vervelends toe vragen "DID you give it everything"? 

- JP
Wel mooi die zelfspot van Mercedes 

- daNpy
‘Max Verstappen: Whatever it Takes’ volgende week in première exclusief bij Ziggo
Documentaireserie biedt unieke inkijk in leven van topcoureur
Max Verstappen en Ziggo brengen een geautoriseerde docuserie uit over het echte en volledige verhaal van Max Verstappen’s weg naar de Formule 1. De spraakmakende serie laat voor het eerst zien welke impact dat tot nu toe had op het leven van Max en zijn omgeving. In de driedelige documentaireserie wordt de opkomst van Max Verstappen getoond en verteld door de personen die het dichtst bij hem staan. Een verhaal over een familie die gekenmerkt wordt door de passie voor het racen. Een familie waarvoor alles in het teken stond van dat ene doel: Max Verstappen Formule 1-ster laten worden. ‘Max Verstappen: Whatever It Takes’ is vanaf donderdag 17 december exclusief te zien bij Ziggo.
Pure winnaar
De documentaire biedt een unieke inkijk in het privéleven van de topatleet, die ook gewoon een jongen van 23 jaar is en wil genieten van het leven buiten de circuits. De afgelopen jaren is Max Verstappen gevolgd en zijn de belangrijkste mensen om hem heen geïnterviewd. Het resultaat is een portret van een pure winnaar, die net zoals iedereen gewoon een mens is.
Weg naar succes
We zien onder andere Max zijn manager Raymond, zijn zusje Victoria, zijn moeder Sophie en zijn vader Jos open en eerlijk vertellen over de vastberaden weg naar succes van Max en de impact die dit gehad op Max en zijn omgeving. Samen met uniek beeldmateriaal uit de jeugd van Max en behind-the-scenes beelden, geeft de documentaire een zeldzame inkijk in hoe het er echt aan toe gegaan is.
Herbeleven succes
Ook horen we van onder andere Helmut Marko (Senior Advisor Red Bull Racing) en vader Jos, hoe Max uiteindelijk als jongste coureur ooit in de Formule 1 terecht gekomen is. We herbeleven de grootste successen van Max, samen met zijn naasten, en zien hoe Max zijn eigen weg vindt in de Formule 1 wereld.
Ook een leven buiten de Formule 1
Tenslotte is er ook aandacht voor de persoon Max Verstappen buiten de baan. We horen zijn vrienden en familie vertellen over Max en de camera volgt Max op een aantal van die momenten, met opmerkelijke beelden als resultaat.
'Max Verstappen: Whatever it Takes' kijk je exclusief bij Ziggo
De driedelige documentaireserie ‘Max Verstappen: Whatever it Takes’ is vanaf donderdag 17 december een maand lang te zien, als cadeau van Ziggo voor alle klanten. Ga naar het On Demand menu van je interactieve Ziggo mediabox of stream hem via de Ziggo GO app of ziggogo.tv. Op Ziggo Sport dat gratis is voor Ziggo klanten op kanaal 14, wordt de complete documentaire voor het eerst exclusief op tv uitgezonden op vrijdag 18 december vanaf 20.45 uur, voorafgaand aan Formule 1 Café.
- Luco
volgende week maar eens kijken dan
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Lijkt me leuk ja 

- JP