Alfa Brera Spider. Italianen zouden zich moeten schamen!
- Dennis Cavallino
Alfa Brera Spider. Italianen zouden zich moeten schamen!
Zojuist zag ik een Alfa Brera Spider rijden. Tot nu toe had ik alleen stilstaande Brera Spiders gezien bij de dealer. Maar ik kan niet aan het model wennen.
Het is gewoon een lelijke auto. Zou het daarom zijn, dat die auto niet verkoopt? De auto rijdt niet fijn (brera rijdt ook beroerd), is veels te duur voor wat je krijgt en het enige mooie aan de auto, is het front. De rest is buiten proporties. De kont is gewoon een stuk wandesign dat beter zou passen bij een Kia SUV. De Italianen zouden zich voor de Spider moeten schamen!
Wie koopt die dingen? Is er iemand van jullie die zo'n auto zou kopen (voor je vrouw/secretaresse)?
Het is gewoon een lelijke auto. Zou het daarom zijn, dat die auto niet verkoopt? De auto rijdt niet fijn (brera rijdt ook beroerd), is veels te duur voor wat je krijgt en het enige mooie aan de auto, is het front. De rest is buiten proporties. De kont is gewoon een stuk wandesign dat beter zou passen bij een Kia SUV. De Italianen zouden zich voor de Spider moeten schamen!
Wie koopt die dingen? Is er iemand van jullie die zo'n auto zou kopen (voor je vrouw/secretaresse)?
-
Re: Alfa Brera Spider. Italianen zouden zich moeten schamen!
Als je vrouw een vrachtwagenrijbewijs heeft misschien wel.Dennis Cavallino schreef: Wie koopt die dingen? Is er iemand van jullie die zo'n auto zou kopen (voor je vrouw/secretaresse)?
- Macboy
-
- Mari Oh Oh!
-
Van een kilometer of drie afstand bedoel je?Marcel van Meerbeek schreef:Toch begin ik op de één of andere manier wel aan die auto te wennen, de gewone Brera dan.
Zeker van een afstandje in de juiste kleur vind ik die auto best wel iets hebben................maar een schoonheid is het in ieder geval niet