Corona in Nederland.....
- Luco
Re: Corona in Nederland.....
Als ik de horeca was ging ik massaal op 17 december open, knappe boa die de boel sluit.
- Fernando
Precies! En ook wat Tom zegt, het is allemaal zo selectief dat is gewoon niet recht te praten. En die persconferentie is ook gewoon een herhaling met veel praten weinig zeggen.
- Peric
Ook in Amerika zijn er Grapperhausjes..
- Peric
Zou me niets verbazen als het leger dan ingeschakeld wordt..Luco schreef: 08 dec 2020, 19:10 Als ik de horeca was ging ik massaal op 17 december open, knappe boa die de boel sluit.
- Fasteddie2
Ja, lekker leger tegen eigen bevolking....
Waar hebben we dat toch eerder meegemaakt....
Lijkt wel of het huidige kabinet in een europese dwangbuis van verplichte vaccinatie zit....
Hoorde ik nou dat "het vaccin" alleen de symptomen bestrijdt ?
Anyway, verkiezingen in maart gaan wel door ? Die vraag hadden ze wel mogen stellen zou je ondertussen denken
Dan "avondklokje"....verstandig om dan naar europese landen "door te verwijzen"....

Waar hebben we dat toch eerder meegemaakt....
Lijkt wel of het huidige kabinet in een europese dwangbuis van verplichte vaccinatie zit....
Hoorde ik nou dat "het vaccin" alleen de symptomen bestrijdt ?
Anyway, verkiezingen in maart gaan wel door ? Die vraag hadden ze wel mogen stellen zou je ondertussen denken

Dan "avondklokje"....verstandig om dan naar europese landen "door te verwijzen"....
Laatst gewijzigd door Fasteddie2 op 08 dec 2020, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Als het leger al wordt ingezet is dat om te assisteren bij het vaccineren, niet om geweld te gebruiken tegen de eigen bevolking.
Sommige lui hier zijn echt compleet de weg kwijt zeg.
Sommige lui hier zijn echt compleet de weg kwijt zeg.
- Peric
Herinner je nog de boerenprotesten? Wie waren daar aanwezig?
Wie is de weg kwijt?
Wie is de weg kwijt?
- Fasteddie2
We gaan het meemaken Bram....
-
OnlineBram
Een blokkade ergens neer planten om losgeslagen boeren tegen te houden omdat die volledig lak hebben aan allerlei regels is nog steeds heel wat anders dan gericht mensen neerschieten. Het leger heeft nou eenmaal grote, zware voertuigen, die zijn beter bestand tegen een trekker op snelheid van 14 ton dan een Mercedes B klasse met wat zwaailichten op het dak.Peric schreef: 08 dec 2020, 19:51 Herinner je nog de boerenprotesten? Wie waren daar aanwezig?
Wie is de weg kwijt?
- JP
Inderdaad. Als die wappies over BLM of zwarte piet protesteren dan mag dat. Komen de (blanke) boeren dan wordt alles geblokkeerd door het leger.Peric schreef: 08 dec 2020, 19:51 Herinner je nog de boerenprotesten? Wie waren daar aanwezig?
Wie is de weg kwijt?
- Fasteddie2
Precies, verwacht daarom nog maar wat "charme offensiefjes" links en rechts....
Bij geen campagne voeren, zou ik mij zorgen gaan maken over verkiezingen uitstellen....
- Peric
Jesus Christus gozer.... wie heeft het nou weer over neerschieten? Dat haal jij er weer bij..Bram schreef: 08 dec 2020, 19:55Een blokkade ergens neer planten om losgeslagen boeren tegen te houden omdat die volledig lak hebben aan allerlei regels is nog steeds heel wat anders dan gericht mensen neerschieten. Het leger heeft nou eenmaal grote, zware voertuigen, die zijn beter bestand tegen een trekker op snelheid van 14 ton dan een Mercedes B klasse met wat zwaailichten op het dak.Peric schreef: 08 dec 2020, 19:51 Herinner je nog de boerenprotesten? Wie waren daar aanwezig?
Wie is de weg kwijt?
Rare gedachtegangen hou jij er op na....

-
OnlineBram
Er wordt hier gesproken over het inschakelen van het leger, en het leger tegen de eigen bevolking hè.
- Peric
Dus niet over neerschieten... Denk dat ze nog wel meer kunnen dan 'Pang' roepen..
- MarkS
Goede gesprekken voeren? Allemaal omgeschoolde psychologen wss.
- JP
Leuk op kerstavond zo’n Apache op 10 meter boven je tuin die met de warmtebeeldcamera telt hoeveel mensen er binnen zijn......
- Luco
Dat doen ze hier het hele jaar door, wiet kweken kan ook al niet meer.JP schreef: 08 dec 2020, 21:15 Leuk op kerstavond zo’n Apache op 10 meter boven je tuin die met de warmtebeeldcamera telt hoeveel mensen er binnen zijn......
-
Moe van Corona maar die andere twee maken het nog gekker.
Scholen open houden, opzichtig tijd rekken, ipv een miljoen vaccins er maar 500 k krijgen. “Droge”horeca, dicht, “natte” horeca dichter. Kijken wat er bij ducking voetbal wel kan.
Het is imo niet meer geloofwaardig. Behoorlijk kritische vragen van met name RTL na de persconferentie werden ontweken. #klaarmee.
Scholen open houden, opzichtig tijd rekken, ipv een miljoen vaccins er maar 500 k krijgen. “Droge”horeca, dicht, “natte” horeca dichter. Kijken wat er bij ducking voetbal wel kan.
Het is imo niet meer geloofwaardig. Behoorlijk kritische vragen van met name RTL na de persconferentie werden ontweken. #klaarmee.
- Fasteddie2
Mee eens Nandor, hoe krijgen ze die teksten zo aan elkaar geknoopt.
"Het vaccin zorgt er weliswaar voor dat je niet ziek wordt van het coronavirus, maar misschien neemt het de besmettelijkheid niet weg, aldus De Jonge. "De maatregelen zullen dus blijven gelden totdat ze losgelaten kunnen worden."
"
Here you have it, laat dat woord "misschien" maar weg met de huidige "batch"...
Kwestie van informeren, zegt deze meneer dan ook nog rustig....
"Het vaccin zorgt er weliswaar voor dat je niet ziek wordt van het coronavirus, maar misschien neemt het de besmettelijkheid niet weg, aldus De Jonge. "De maatregelen zullen dus blijven gelden totdat ze losgelaten kunnen worden."
"
Here you have it, laat dat woord "misschien" maar weg met de huidige "batch"...
Kwestie van informeren, zegt deze meneer dan ook nog rustig....
- Luco
Zijn neus kwam gewoon door de beeldbuis heen, en nog steeds denken mensen dat we niet voorgelogen worden.
- Fernando
Complete sectoren kwijnen weg terwijl de koopgoten overstromen, de ene helft van het land laat zich tegen de andere opzetten en hier zijn we dan, op weer een druil van een dinsdag waarop een paar maatpakken met vrome hoofden plus een plechtig dirigerende gebarendame ons gaan vertellen dat de kalkoen via Zoom geserveerd wordt deze kerst. Terwijl het in de kroeg veel veiliger is. En na het praatje van de pandemiepremier en die pipo naast hem, gaan alle journalisten in de zaal (die vanwege hun "vitale beroep" nauwelijks hinder hebben van de beperkingen waar heel Normaal Nederland onder zucht) met dat schijnheilige toontje weer suggereren dat alle burgers die niet bang genoeg zijn voor een paar zieken op de zaal medeplichtig zijn aan massamoord, en of het niet nóg strenger moet. Kijkadvies: kijk hier lekker niet. Deze herhaling heb je dit jaar al '45 keer gezien (hoe houden we ze het vol?) maar de bevrijding blijft uit...
- Luco
En gewoon metdroge ogen blijven beweren dat de horeca dicht moet blijven, wat een stel zeg.In de week voor de algehele sluiting (6 tot en met 13 november) kwamen er 130 besmettingen uit de horeca. Daarvan betrof 27 procent besmettingen in een restaurant. In dezelfde week werden 1046 personen besmet na bezoek aan kennissen, familie en vrienden.
In de notitie staat dat de sluiting van de horeca lijkt te hebben geleid tot veel meer bezoek bij mensen thuis. Het RIVM rapporteert in het beeld tot 1 december dat het aantal besmettingen in de thuissituatie is verdriedubbeld tot 3261 personen.
-
Tja, ik ben in de periode dat het mocht twee keer buiten de deur gaan eten. De ene keer was alles fantastisch geregeld. De ander duidelijk minder.
Kansloos om alles dicht te gooien. Kan het niet anders zeggen.
Kansloos om alles dicht te gooien. Kan het niet anders zeggen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja....wat mij nog steeds ‘dwars zit’ is dat we naarmate we naar lente zomer gingen , Corona enorm verzwakte ook al was iedereen toch echt wel (te) dicht bij elkaar. Nu herfst en winter naderend trekt Corona als een gek aan terwijl de seizoens griep wordt meegenomen in de Corona aantallen zo lijkt het wel.
Die seizoensgebondenheid, ik hoor en lees er weinig tot niks over. Ik blijf het vreemd vinden .
Die seizoensgebondenheid, ik hoor en lees er weinig tot niks over. Ik blijf het vreemd vinden .
- Luco
Griep bestaat niet meer Robin, alles is Corona.
Net als dat die pcr test niks zegt over hoe besmettelijk je voor anderen bent.
Net als dat die pcr test niks zegt over hoe besmettelijk je voor anderen bent.