Corona in Nederland.....
- Fasteddie2
Re: Corona in Nederland.....
Dikgedrukte openings alinea van dit artikel van AT5 zit m.i. gewoon niet goed in elkaar, ze zeggen dat het over jongeren gaat in een kat&muis omgeving..maar als je dan leest dat: "Toen we daar keken, vonden we nog twaalf mensen. Verstopt en heel stil, om te ontkomen aan het oog van de politie'."....dan heeft m.i. een hoofdredactie hier niet goed mee gekeken...."...Verstopte mensen zoeken..." is m.i. absoluut geen kat&muis spel meer.
- Luco
Zonder toetredings- of huiszoekingsbevel mogen ze niet eens het huis doorzoeken.
- jos_br
Eng,Tis een behoorlijke zit, maar..echt eng!
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=DiDIHS1 ... l=DOCSFAIR[/YouTube]
Jos.
Jos.
- Peric
Was in eerste instantie met de noodwet wel zo hoor. Daar stond in dat ze zonder bevel mochten binnentreden. Weet niet of dat nog veranderd is..Luco schreef: 05 dec 2020, 18:58 Zonder toetredings- of huiszoekingsbevel mogen ze niet eens het huis doorzoeken.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
jos_br schreef: 06 dec 2020, 10:43 Eng,Tis een behoorlijke zit, maar..echt eng!
Jos.
Dank. Ga nu kijken ben nu op 6 min:)
Dat dinoskelet etc waar hij langs loopt is dat in Naturalis Leiden?
Moet ik eens naartoe!
- Luco
Allemaal enge mensen zonder verstand met alu hoedjes jonguh.
- Fasteddie2
Dank voor de link, Jos.jos_br schreef: 06 dec 2020, 10:43 Eng,Tis een behoorlijke zit, maar..echt eng!
Jos.
We slaan de gepresenteerde info op voor de aankomende tijd

-
Aan de comments onder deze video zie je het intellect spreken.jos_br schreef: 06 dec 2020, 10:43 Eng,Tis een behoorlijke zit, maar..echt eng!
Jos.

Greetje Koudehoorn
1 dag geleden
Het geheim van de bagger pcr test die sars cov 1 meet en covid 19 bestaat niet!
SAIT4PRESIDENT
1 dag geleden
Dit verklaart waarom armoede bestaat en altijd zal blijven bestaan. Als ze willen kunnen ze het binnen een dag oplossen. Genoeg geld op de wereld. Dit verklaart ook de aanslagen. Allemaal inside job om polarisatie te vergoten.
- Luco
Selectief commentaar er uithalen is wel heel erg makkelijk he
Deze past natuurlijk niet in jouw straatje
Respect. Over sommige dingen moet ik nog even kauwen, zoals nu 3000 dode Amerikanen per dag. Hoe ga je daar dan wel mee om? Maar ik zie veel van wat ik ook denk. Midas Dekkers, de rol van de media, de internist die niet mag praten, de rare rol van meneer Feike... brrrr.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik haal er even mijn kernpunten uit:
Kortom 3 eenheid aldus Cees Molenaar(topper)
-Kartels(Farma etc)
-Politiek
-Handlangers/helpers(Media)
Media(MSM) praat Overheid na, durft niet kritisch te zijn in Covid 19.
Onder de burgers(17 miljoen mensen) zit veel meer know how dan in kabinet /politiek (betr Corona)
De 'Zorg' was al pre Corona zwak/uitgemergeld en zwaar op bezuinigd.
Waarom moet 'iedereen gevaccineerd'? En niet de zwakkeren? Verdienmodel.
Feike Sijbesma(baas DSM) en belangeverstrengeling politiek-farma.
Centenkwestie/macht: 5% heeft 75% van alles etc.
Dit financiele stelsel komt niet goed:
adhv 9000 euro in briefjes van 50 presenteert Nico wat in EU onderling qua Corona kosten zijn incl wrijving Zuidelijke EU landen. 50 euro, 100 euro(elke 50E biljet is 50 miljard) , 750 euro..... Het stapeltje (...) van bijna 8000 euro(8000 miljard is in handen van Kartels/Families etc)
Dus dat zou anders moeten.
Feodale Tijdperk: Verschil arm rijk wordt steeds groter--->tegenbeweging(zie Bestorming vd Bastille , Franse Revolutie)
Nu allemaal burgerbewegingen die voor zichzelf strijden in hun geirriteerdheid(beetje Verdeel & Heers)
Terwijl 'wij burgers' samen sterk tegen 'de 3 eenheid' zouden moeten 'strijden'
Nico rijdt Tesla Models S en is CEO van Parts Chain Company BV onderdelen Peugeot en Citroen.
Ik vond het een goed verhaal.
Edit: 'Het wereldtoneel is geen democratie'.
Mooi gezegd.
Kortom 3 eenheid aldus Cees Molenaar(topper)
-Kartels(Farma etc)
-Politiek
-Handlangers/helpers(Media)
Media(MSM) praat Overheid na, durft niet kritisch te zijn in Covid 19.
Onder de burgers(17 miljoen mensen) zit veel meer know how dan in kabinet /politiek (betr Corona)
De 'Zorg' was al pre Corona zwak/uitgemergeld en zwaar op bezuinigd.
Waarom moet 'iedereen gevaccineerd'? En niet de zwakkeren? Verdienmodel.
Feike Sijbesma(baas DSM) en belangeverstrengeling politiek-farma.
Centenkwestie/macht: 5% heeft 75% van alles etc.
Dit financiele stelsel komt niet goed:
adhv 9000 euro in briefjes van 50 presenteert Nico wat in EU onderling qua Corona kosten zijn incl wrijving Zuidelijke EU landen. 50 euro, 100 euro(elke 50E biljet is 50 miljard) , 750 euro..... Het stapeltje (...) van bijna 8000 euro(8000 miljard is in handen van Kartels/Families etc)
Dus dat zou anders moeten.
Feodale Tijdperk: Verschil arm rijk wordt steeds groter--->tegenbeweging(zie Bestorming vd Bastille , Franse Revolutie)
Nu allemaal burgerbewegingen die voor zichzelf strijden in hun geirriteerdheid(beetje Verdeel & Heers)
Terwijl 'wij burgers' samen sterk tegen 'de 3 eenheid' zouden moeten 'strijden'
Nico rijdt Tesla Models S en is CEO van Parts Chain Company BV onderdelen Peugeot en Citroen.
Ik vond het een goed verhaal.
Edit: 'Het wereldtoneel is geen democratie'.
Mooi gezegd.
- jos_br
Jos.
-
Het is 1 groot complot ja, Luco.Luco schreef: 06 dec 2020, 12:56 Selectief commentaar er uithalen is wel heel erg makkelijk he
Respect. Over sommige dingen moet ik nog even kauwen, zoals nu 3000 dode Amerikanen per dag. Hoe ga je daar dan wel mee om? Maar ik zie veel van wat ik ook denk. Midas Dekkers, de rol van de media, de internist die niet mag praten, de rare rol van meneer Feike... brrrr.

Ik ben overtuigd.

- Luco
waar zeg ik dat?535d schreef: 06 dec 2020, 19:19Het is 1 groot complot ja, Luco.Luco schreef: 06 dec 2020, 12:56 Selectief commentaar er uithalen is wel heel erg makkelijk he
Ik ben overtuigd.![]()
Lezen is best moeilijk voor je blijkbaar.
- Peric
Hij telt z'n ervaringen met jou en je statement op deze pagina bij elkaar op en trekt z'n conclusie..
En dus volgens de logica die er bij sommige heerst hier op het forum is die internationale ondernemer ook een wappie en gekkie..
En dus volgens de logica die er bij sommige heerst hier op het forum is die internationale ondernemer ook een wappie en gekkie..
- Luco
ja iedereen die niet volgzaam zijn kop in het zand steekt is een alu hoedje gekkie.
We gaan het vanzelf zien de komende jaren
derde lockdown in maart?
We gaan het vanzelf zien de komende jaren
derde lockdown in maart?
- Peric
Wel vóór de 17e hèh..
- JP
Alwéér een Golf ?
- 328Ti
Ik ben wel benieuwd wat het vaccin gaat veroorzaken en wat dit impliceert voor (loslaten) beperkingen.
Hopelijk geen 3e golf!
Hopelijk geen 3e golf!
- Fasteddie2
Ja, #metoo !
Persoonlijk hecht ik geen waarde meer aan die "dinsdag avond optredens" die met veel vooraf "lekken van ingewijden" zijn omgeven. Is allemaal zo doorzichtig geworden.
Het gaat mij puur om de vrijheden die al dan niet (met rap tempo) worden ingeperkt en vervolgens (op een andere manier) worden ingevuld.
Persoonlijk hecht ik geen waarde meer aan die "dinsdag avond optredens" die met veel vooraf "lekken van ingewijden" zijn omgeven. Is allemaal zo doorzichtig geworden.
Het gaat mij puur om de vrijheden die al dan niet (met rap tempo) worden ingeperkt en vervolgens (op een andere manier) worden ingevuld.
- Fasteddie2
...dit bedoel ik dus:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/8095232 ... onafeestje
Er wordt nog net niet gesproken over boekenkasten, maar wel de laatste woorden dat de boetes "fameus" zullen zijn...
Loopt bij die mensen de schaamte niet van de kaken ???
Er wordt nog net niet gesproken over boekenkasten, maar wel de laatste woorden dat de boetes "fameus" zullen zijn...
- Martijn_bmw
Ik hoop dat bij de mensen die bij het feestje zijn de schaamte vd kaken loopt 
Als je zo blijft aankloten wordt de verspreiding toch nooit voldoende gestopt...

Als je zo blijft aankloten wordt de verspreiding toch nooit voldoende gestopt...
-
Idd draai het eens om, ipv naar de overheid te wijzen (op wat ze allemaal niet goed doen).
De verantwoordelijkheid ligt bij het volk. Het overgrote meerendeel houdt zich hier keurig aan. Helaas is er ook best een grote groep die lak heeft aan de regels (en/of mensen die denken dat het allemaal wel meevalt kwa mortaliteit / complicaties e.d. onder met Covid-19 besmette personen).
De verantwoordelijkheid ligt bij het volk. Het overgrote meerendeel houdt zich hier keurig aan. Helaas is er ook best een grote groep die lak heeft aan de regels (en/of mensen die denken dat het allemaal wel meevalt kwa mortaliteit / complicaties e.d. onder met Covid-19 besmette personen).
- Luco
Ik ben de maatregelen ook meer dan zat, zoals meerdere mensen, en ja ik geloof ook niet alles wat ze zeggen.Fasteddie2 schreef: 07 dec 2020, 12:02 ...dit bedoel ik dus:
Maar je aan de regels houden vind ik niet meer dan normaal, al doe je het maar voor je medemens en voor de ondernemers die hard getroffen worden.
Zon feestje houden vind ik dan ook zeer asociaal.
- Fasteddie2
Ik vind het asociaal en zorgelijk dat een burgemeester zonder blikken of blozen de opgelegde boetes mag betitelen als "fameus". Zorgelijk dat media dit klakkeloos overneemt.
- Luco
Ja een boete van 5 tientjes zet geen zoden aan de dijk he, een boete hoort zo hoog te zijn dat je een goede afweging maakt van wat het je waard is om de regels te overtreden, en voor 5 tientjes zullen veel meer mensen het risico nemen dan voor bv 500.