Vandaag bij Leeuwenservice in Nijkerk geweest waar de Rallye verlaagd is middels Eibach veren en Bilstein B8 dempers. Viel niet per se mee, kwamen hier en daar natuurlijk weer wat dingen tegen. Ondanks de recente achterasrevisie was deze nog niet aan beide kanten gangbaar en bleek er vocht in de as te zitten. Erg raar, maar helaas wel waar. Tevens bleek een van de twee veerpoten (voorzijde) een 'gemodificeerde' standaard veerpoot te zijn, i.p.v. een versie van een sport/gti/rallye. Deze heeft een eraan gefabriceerde bevestiging voor de stabilisatorstang, die de sport-poot standaard heeft. Ook waren de veren niet van gelijke lengte en stond de auto aan de bestuurderszijde ruim 1 cm hoger. Op zoek naar een andere veerpoot dus.
E.e.a. was nog wel prima bruikbaar, dus alles in elkaar geflanst en toen na ruim 5 uur vertoeven in Nijkerk met een lagere auto terug huiswaarts gekeerd. De auto staat op prima hoogte nu en is erg strak afgeveerd zonder te stug te worden. Top!
Tot op heden helaas alleen matige telefoonfoto's. Zodra de schade is gemaakt en de steelies weer terug eronder zitten pak ik de spiegelreflex weer eens uit de kast voor wat knappe platen.