Blijft alleen nog het probleem van "de griep" over.
Daar schijnen al jaren, afhankelijk van de seizoenen en diverse andere factoren duizenden mensen aan te overlijden.
Snap jij het nog ?

MSM met 'n korrel zout nemen. Maar niet teveel ivm te hoge bloeddruk.alt schreef: 04 dec 2020, 19:19 Het is wel frappant dat in de msm mensen van < 65, gezond, slank, sportief zijn, zwaar corona kunnen krijgen, maar mensen > 65, dik, onsportief, ziekelijk, corona krijgen.
Wat mis ik hier in, kan beter, dik, enz zijn als je < 65 & als je > 65 bent dun, enz?
ik kan er niks van maken helaas, het lijkt een beetje op koeterwaals.
MSM (nou ja eigenlijk MSG) en zout...Robin schreef: 04 dec 2020, 21:42MSM met 'n korrel zout nemen. Maar niet teveel ivm te hoge bloeddruk.alt schreef: 04 dec 2020, 19:19 Het is wel frappant dat in de msm mensen van < 65, gezond, slank, sportief zijn, zwaar corona kunnen krijgen, maar mensen > 65, dik, onsportief, ziekelijk, corona krijgen.
Wat mis ik hier in, kan beter, dik, enz zijn als je < 65 & als je > 65 bent dun, enz?![]()
Geen flauw idee:)535d schreef: 05 dec 2020, 00:10MSM (nou ja eigenlijk MSG) en zout...Robin schreef: 04 dec 2020, 21:42MSM met 'n korrel zout nemen. Maar niet teveel ivm te hoge bloeddruk.alt schreef: 04 dec 2020, 19:19 Het is wel frappant dat in de msm mensen van < 65, gezond, slank, sportief zijn, zwaar corona kunnen krijgen, maar mensen > 65, dik, onsportief, ziekelijk, corona krijgen.
Wat mis ik hier in, kan beter, dik, enz zijn als je < 65 & als je > 65 bent dun, enz?![]()
Monosodiumglutamaat. Lekker stofje. Doet je tong, en daarmee je hersenen, denken dat je zout eet.
Lekker voor je broze botten![]()
Met een dubbel d geen problemen hoor.
Jij spoort niet, wat een vergelijking.Fasteddie2 schreef: 05 dec 2020, 09:52 Was er niet enige tijd geleden iets met een boekenkast in A'dam ???
Zum kotsen !
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot], Ti-Tourist (Erik) en 16 gasten