Volkswagen Golf VIII GTi Clubsport '45'
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: Hij komt, de 5e Golf
Profi JP, heerlijke bak!
-
feli! mooie upgrade
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Gecondoleerd met het verlies van je Ford.
Als je niet meer wilt schakelen kan ik het wel begrijpen, maar anders had een Focus ST mijn keuze geweest boven een Golf GTi, maar smaken verschillen....ik vind een handbak juist prettig, maar dat ligt misschien aan m'n leeftijd.
De Golf ziet er wel goed uit zo te zien, de kleur vind ik in elk geval mooi.

Als je niet meer wilt schakelen kan ik het wel begrijpen, maar anders had een Focus ST mijn keuze geweest boven een Golf GTi, maar smaken verschillen....ik vind een handbak juist prettig, maar dat ligt misschien aan m'n leeftijd.

De Golf ziet er wel goed uit zo te zien, de kleur vind ik in elk geval mooi.

- frankie
Mooie upgrade hoor. Veel plezier ermee!
- Martijn M
Goede keus! Je woont ver genoeg van Rotterdam om niet met dat volk geassocieerd te worden. 

- RS-Ron
Nou je het zegt, die gaan de komende jaren massaal weer van BMW naar VW, Audi en Merc........ die nieuwe BMW neus schijnt niet halal te zijn .Martijn M schreef: 03 dec 2020, 11:20 Goede keus! Je woont ver genoeg van Rotterdam om niet met dat volk geassocieerd te worden.![]()
Gr Ron
-
Mooie auto in de minst voorkomende kleur op een GTI! Gefeliciteerd!
- Luco
Gefeliciteerd
-
Lijkt me een mooie uitvoering en kleur, al had ik rood ook oké gevonden, daar hou ik ook wel van. 

- TurboClouseau
Mooi!
- Martijn 327i
- Auto: X3 M40i // M Performance
Nice !!
Ik heb 5 Jaar met een Golf 7 GTE gereden. Top auto in alle opzichten.
Achterwissertje heb je wel nodig, de Golf 7 gooit echt veel vuil op in nat weer.
Binnen 10 km is de ruit zwart.
Wel paar andere wielen of spacers nodig optisch in mijn ogen, staat wat iel op zijn pootjes zo. Mooie kleur ook.
Have fun
Ik heb 5 Jaar met een Golf 7 GTE gereden. Top auto in alle opzichten.
Achterwissertje heb je wel nodig, de Golf 7 gooit echt veel vuil op in nat weer.
Binnen 10 km is de ruit zwart.
Wel paar andere wielen of spacers nodig optisch in mijn ogen, staat wat iel op zijn pootjes zo. Mooie kleur ook.
Have fun
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
En een goede autoruitverzekering. Golfjes zijn zeer gevoelig voor steenslag. Niet normaal.
- JP
Thanx !

Auto is woensdagmiddag gehaald, en als het een beetje meezit deze week nog rijden op NL's kenteken ! Lekker snel
Zoals de titel zegt, wordt dit mijn 5e Golf, maar [knock on wood] nog nooit last van gehad.sitechris schreef: 03 dec 2020, 17:56 En een goede autoruitverzekering. Golfjes zijn zeer gevoelig voor steenslag. Niet normaal.
Jammer dat je dat volk dan wel hier tegen komtMartijn M schreef: 03 dec 2020, 11:20 Goede keus! Je woont ver genoeg van Rotterdam om niet met dat volk geassocieerd te worden.![]()

Toevallig dat je dat zegt. In de advertentie stond dat hij achter 15mm spacers zou hebben. Op de foto's vermoed ik dat die duitse smiecht ze er nog heeft afgehaald. Of dat het zo lijkt, omdat de auto al -30/-20mm verlaagd is. Geen probleem, heb nog zo'n setje thuis liggen.Martijn 327i schreef: 03 dec 2020, 17:33 (...)
Auto is woensdagmiddag gehaald, en als het een beetje meezit deze week nog rijden op NL's kenteken ! Lekker snel

- Arthur
- Auto: Nr.51
Die wielen zijn al 19” toch? Ik zou ze zo laten, prima. En wat die achterwisser betreft, ik gebruik die altijd zo lang mogelijk niet. Ik vind die halve cirkel nl lelijk staan op de achterruit 
Wat voor extra’s zitten erop, JP?

-
Gefeliciteerd!
- Arthur
Ohja, die trekhaak. Ik had begrepen dat dat niet wil bij de GTI.
Edit: kan blijkbaar wel... https://www.autowereld.nl/volkswagen/go ... /foto.html
Ik ben 2 jaar geleden ook wezen kijken naar een GTI, R en Audi S3. Kan ook zijn dat het 1 van die andere 2 was waar geen trekhaak onder kan. Zal de Audi S3 wel geweest zijn dan...
Edit: kan blijkbaar wel... https://www.autowereld.nl/volkswagen/go ... /foto.html
Ik ben 2 jaar geleden ook wezen kijken naar een GTI, R en Audi S3. Kan ook zijn dat het 1 van die andere 2 was waar geen trekhaak onder kan. Zal de Audi S3 wel geweest zijn dan...
- JP
Ja 19" en de wisser is al gemaakt vandaag. Voor de rest blijf ik bij wat ik eerder zei.Arthur schreef: 03 dec 2020, 18:13 Die wielen zijn al 19” toch? Ik zou ze zo laten, prima. En wat die achterwisser betreft, ik gebruik die altijd zo lang mogelijk niet. Ik vind die halve cirkel nl lelijk staan op de achterruit
Kan ik wat vertellen over de auto, nou ik weet er best weinig van.....
Dat kan gewoon, dat is geen enkel probleem. Alleen een andere diffuser monteren.
- Arthur
Dat laatste had ik mezelf al verbeterd 
Maar je hebt je helemaal niet verdiept in de extra’s? Of hij Dynaudio heeft, of voorruitverwarming, of adaptieve koplampen etc etc? Neem toch aan dat bij de advertentie de opties benoemd zijn die jij dan gewoon kan weten. Of heb je hem bij Heinrich um die Ecke gekocht zonder onderzoek?

Maar je hebt je helemaal niet verdiept in de extra’s? Of hij Dynaudio heeft, of voorruitverwarming, of adaptieve koplampen etc etc? Neem toch aan dat bij de advertentie de opties benoemd zijn die jij dan gewoon kan weten. Of heb je hem bij Heinrich um die Ecke gekocht zonder onderzoek?

- JP
Ik had enkele eisen, daar voldeed deze aan, en wat er nog meer aan opties op zit zie ik dan wel. De advertentie was niet helemaal compleet. Verder alleen onderzocht of hij geen (grote) schades heeft gehad.
-
OnlineMartijn_bmw
Je klinkt er niet heel enthousiast over... over 3 weken weer te koop?! 

- JP
Nee in tegendeel. Ik kijk er juist naar uit 

-
OnlineMartijn_bmw
Oké gelukkig maar
het is ook echt een mooie en leuke auto!

- Fabian
Geniet ervan!
- Mark 320iS
Zó, mooi man! Heel chique zo in het grijs en 19 inch velgen. Ben benieuwd wanneer ik je eens zie rondscheuren hier in de omgeving!
- JP
Kijken of er niet teveel sneeuw ligt de komende dagen Mark !
Woensdagmiddag in NL aangekomen, donderdagmiddag gekeurd, vrijdagmiddag de papieren binnen en morgenvroeg rijden....
Voordeeltje, auto was vorig jaar in Duitsland al gekeurd (HU), dus kun je die einddatum als apk overnemen. Hoef ik niet in 2021 te keuren, maar pas in 2022. ....
Woensdagmiddag in NL aangekomen, donderdagmiddag gekeurd, vrijdagmiddag de papieren binnen en morgenvroeg rijden....

Voordeeltje, auto was vorig jaar in Duitsland al gekeurd (HU), dus kun je die einddatum als apk overnemen. Hoef ik niet in 2021 te keuren, maar pas in 2022. ....