Martin van der Zwaard schreef: 01 dec 2020, 22:56 Sowieso een keer een V8 & coffee bij mij op de zaak![]()

Martin van der Zwaard schreef: 01 dec 2020, 22:56 Sowieso een keer een V8 & coffee bij mij op de zaak![]()
Allen heeft ook een tweepitter FIAT toch?tomgtr schreef: 02 dec 2020, 09:27 Ik woon om de hoek dus kan m'n 3 wieler ernaast zetten, ben je er ook.
De Meent? Dan mag je Dudok niet overslaantomgtr schreef: 01 dec 2020, 21:34We wonen ook echt allemaal lekker in de buurt. Dat wordt wel een feestje op de meentMartin van der Zwaard schreef: 01 dec 2020, 20:48 Ik heb ook nog iets met een stroker staan...die kan best even op groene platen![]()
![]()
Hoeft ook niet extreem laag, maar gewoon die ruimte tussen band en wielkast iets meer opgevuld. Omhoog met dikkere banden vind ik meer bij de moderne pickups passen. Bruut is hij zeker!tomgtr schreef: 07 dec 2020, 18:46 Vooralsnog niet. Achterkant kan in deze setup nog makkelijk omlaag maar ik vind hem wel bruut zo. Zo is er nog enig comfort en zo superlaag met 22" chromen spinners is niet zo mijn ding. Mijn zoon wil hem verder omhoog, van mij kon nog wel iets lager. We zien wel, eerst maar eens rijden. Nog lager betekent een schroefset etc en dan nog maar afwachten of uitlaten etc nog passen.
Kan dat aan de voorkant niet met 'drop spindles'? Dan behoud je ook hetzelfde comfort etc.tomgtr schreef: 07 dec 2020, 18:46 Vooralsnog niet. Achterkant kan in deze setup nog makkelijk omlaag maar ik vind hem wel bruut zo. Zo is er nog enig comfort en zo superlaag met 22" chromen spinners is niet zo mijn ding. Mijn zoon wil hem verder omhoog, van mij kon nog wel iets lager. We zien wel, eerst maar eens rijden. Nog lager betekent een schroefset etc en dan nog maar afwachten of uitlaten etc nog passen.