Corona in Nederland.....
-
Re: Corona in Nederland.....
Ontheffing nodig voor het niet dragen van een mondkapje?
Download hem zelf.
Download hem zelf.
- Enrico
Probleem is dat men niet meer gewend is om logisch na te denken. Dat Facebook een bron van intelligente kennis is. Corona gaat zelfs met vaccin nooit weg! Dat is logisch! Want geen enkel griep is weg en Corona muteert net als de griep. Dit wordt jaarlijks inenten boys, wen maar aan! En je ziekenkosten verzekering? Die blijft zoals altijd omhoog gaan. Vaccinatie zal eerst naar de ouderen en risico groep gaan, dus al die conspiracy theories zijn gewoon te stom voor worden. Pas daarna komt de rest. Als de r factor en ziekenhuis opnames gedaald zijn tot onder de drempel waarde gaat alles weer open. Neem het in je hersens op, het gaat om de ziekenhuis Corona opnames en r factor. Niets anders.
- alt

- JP
Ja Alt heeft makkelijk praten. Die wordt als eerste opgeroepen.
- Luco
Daarom is betrouwbare info essentieel in deze, maar als zelfs de fabrikanten elk dag wat anders zeggen is het toch niet gek dat mensen gaan twijfelen over wat nu de correcte info is.Martijn_bmw schreef: 01 dec 2020, 19:11 Ik vergelijk het altijd maar met mijn eigen vakgebied en dat kunnen veel mensen doen.
Over leaseauto’s denkt ook altijd iedereen vanalles te weten en wordt de meest stomme onzin uitgekaamd door “experts”
Luco zal dat vast ook kennen uit de bouw en zo zullen er zat voorbeelden zijn en dat is dan nog allemaal vrij simpele stof vergeleken hoe het menselijk lichaam werkt en wat wel/niet gevaarlijk voor je is etc.
- 328Ti
Ik ben bang dat je gelijk hebt...Enrico schreef: 01 dec 2020, 19:17 Probleem is dat men niet meer gewend is om logisch na te denken. Dat Facebook een bron van intelligente kennis is. Corona gaat zelfs met vaccin nooit weg! Dat is logisch! Want geen enkel griep is weg en Corona muteert net als de griep. Dit wordt jaarlijks inenten boys, wen maar aan! En je ziekenkosten verzekering? Die blijft zoals altijd omhoog gaan. Vaccinatie zal eerst naar de ouderen en risico groep gaan, dus al die conspiracy theories zijn gewoon te stom voor worden. Pas daarna komt de rest. Als de r factor en ziekenhuis opnames gedaald zijn tot onder de drempel waarde gaat alles weer open. Neem het in je hersens op, het gaat om de ziekenhuis Corona opnames en r factor. Niets anders.
- Fasteddie2
...elk jaar de gehele (wereld) bevolking vaccineren voor:
"Covid-19", "Covid-20", "Covid-21", enz...
En geen jaarlijkse griep(seizoenen) meer te bekennen...
Aangevuld met wat "leuke" regelgeving vanuit (centrale) overheden...
Bedoel je dat te zeggen ?
- 328Ti
Indien aan mij bestemd, leg me aub geen woorden in de mond...Fasteddie2 schreef: 01 dec 2020, 23:38 ...elk jaar de gehele (wereld) bevolking vaccineren voor:
- Fasteddie2
Zijn inderdaad niet jouw woorden, excuus.
Had de tekst van Enrico moeten quoten.
Had de tekst van Enrico moeten quoten.
- Peric
- Luco
40 % wil zich niet laten vaccineren, ik vind het nogal wat.
- Wout309t
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Krapte op de huizenmarkt ook weer opgelost dan. Lekker hoor.
- alt
Bill Gates heeft wel een vooruitziende investering gedaan in de farmacie.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ome Bill heeft aardig wat vingers in de pap in deze crisis ja.
Deze dame loopt er leuk over leeg, en dat great reset wordt er ook nog even bijgehaald.
https://groningerkrant.nl/opinie/column ... onder-vuur
Deze dame loopt er leuk over leeg, en dat great reset wordt er ook nog even bijgehaald.
- JP
Als het net als de huidige jaarlijkse griepgolf gaat, dan wordt niet iedereen ingeënt. Alleen waarom moet dan de ziektekostenverzekering voor iedereen stijgen ?Enrico schreef: 01 dec 2020, 19:17 Probleem is dat men niet meer gewend is om logisch na te denken. Dat Facebook een bron van intelligente kennis is. Corona gaat zelfs met vaccin nooit weg! Dat is logisch! Want geen enkel griep is weg en Corona muteert net als de griep. Dit wordt jaarlijks inenten boys, wen maar aan! En je ziekenkosten verzekering? Die blijft zoals altijd omhoog gaan. Vaccinatie zal eerst naar de ouderen en risico groep gaan, dus al die conspiracy theories zijn gewoon te stom voor worden. Pas daarna komt de rest. Als de r factor en ziekenhuis opnames gedaald zijn tot onder de drempel waarde gaat alles weer open. Neem het in je hersens op, het gaat om de ziekenhuis Corona opnames en r factor. Niets anders.
-
OnlineMartijn_bmw
Die premie stijgt sws wel ook los van corona door de babyboom die oud wordt en dat we steeds meer kunnen in de zorg maar dat steeds meer kunnen wordt ook steeds duurder.
- tomgtr
Het is ook een beetje lood om oud ijzer. Of je nou niks betaalt of veel, uiteindelijk betaal je het toch via belasting. Als je het volledig via belasting laat lopen betalen grootverdieners dus meer mee aan gezondheid dan ze nu al doen. Hoe het nu aangepakt is om misbruik van het systeem te verminderen maar geloof niet dat dat echt werkt en het eigen risico is voor de lage inkomens wel echt een dingetje. Daar staan dan weer subsidies tegenover met alle bureaucratische ellende die daarbij hoort.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Wat een verhaal.smiley schreef: 02 dec 2020, 09:43 Ome Bill heeft aardig wat vingers in de pap in deze crisis ja.
Ik kom niet graag meer in dit draadje vanwege makkelijke wrijving onderling,
maar hoe ik ook m'n best doe de boel weg te wuiven als complottheorieen/wappie/flappie/ontkenners en dergelijke lukt mij dat in dit verhaal van die dame niet altijd echt makkelijk. Of gewoon in het geheel niet.....
Voordat ik ook weer wordt weggezet als wappie oid. Ik zie dat zelf ook wel in. Maar daarom juist.
Edit dat verhaal van minister De Jonge z'n broer....

- JP
-
- Auto: Fun Damn Mentally
JP, ik snap 't geintje wel en no offence taken, ik ken je hier op 't forum. Maar in dit geval is dit juist weer gewoon zo'n afremmend postje.
Heb je niet één tegenargument, waar ik wat aan heb en stof tot nadenken is ipv bovenstaande?
Heb je niet één tegenargument, waar ik wat aan heb en stof tot nadenken is ipv bovenstaande?
-
OnlineMartijn_bmw
Eens al zou ik wel voorstander zijn om het direct te verrekenen in de loonbelasting e/o WW/bijstand uitkering.tomgtr schreef: 02 dec 2020, 10:39 Het is ook een beetje lood om oud ijzer. Of je nou niks betaalt of veel, uiteindelijk betaal je het toch via belasting. Als je het volledig via belasting laat lopen betalen grootverdieners dus meer mee aan gezondheid dan ze nu al doen. Hoe het nu aangepakt is om misbruik van het systeem te verminderen maar geloof niet dat dat echt werkt en het eigen risico is voor de lage inkomens wel echt een dingetje. Daar staan dan weer subsidies tegenover met alle bureaucratische ellende die daarbij hoort.
Geen gezeik meer met toeslagen die verkeerd worden gebruikt en geen gezeik meer met mensen die niet willen verzekeren of de premie niet betalen.
Gewoon direct inhouden op loon of uitkering en iedereen is verzekerd van zorg
- JP
Een tegenargument voor mevrouw van Lommel ?Robin schreef: 02 dec 2020, 11:00 (...)
Het is een waterval van aantijgingen waarvan niet duidelijk is (of iemand moet even alles gaan fact-checken) of dit klopt. Gaan we er even vanuit dat dit klopt is het, imho, allemaal wel vergezocht.
Er schijnt trouwens voordat het vaccin op de markt komt, er eerst nog een chill-pill te komen. Goh, wat laten we onszelf gek maken over hoe een ander zijn argumenten neerpent.
- tomgtr
Mee eens. Van mij mag het ook hoor.Martijn_bmw schreef: 02 dec 2020, 11:04Eens al zou ik wel voorstander zijn om het direct te verrekenen in de loonbelasting e/o WW/bijstand uitkering.tomgtr schreef: 02 dec 2020, 10:39 Het is ook een beetje lood om oud ijzer. Of je nou niks betaalt of veel, uiteindelijk betaal je het toch via belasting. Als je het volledig via belasting laat lopen betalen grootverdieners dus meer mee aan gezondheid dan ze nu al doen. Hoe het nu aangepakt is om misbruik van het systeem te verminderen maar geloof niet dat dat echt werkt en het eigen risico is voor de lage inkomens wel echt een dingetje. Daar staan dan weer subsidies tegenover met alle bureaucratische ellende die daarbij hoort.
Geen gezeik meer met toeslagen die verkeerd worden gebruikt en geen gezeik meer met mensen die niet willen verzekeren of de premie niet betalen.
Gewoon direct inhouden op loon of uitkering en iedereen is verzekerd van zorg
- Fasteddie2
Vraag mij af wanneer deze overheid met de reclame spotjes en bushok reclames gaat beginnen om "get vaccinated" te gaan propageren....zal.wel voor de verkiezingen moeten gebeuren, dus enige haast is er wel