Arthur schreef: 01 dec 2020, 11:29 Jammer dat dat net op een circuit is waar de RB niet zoveel kans heeft, volgens Verstappen; https://nl.motorsport.com/f1/news/max-v ... n=widget-6
Heeft Stoffel dat rondje Spa nu nog niet afgerond pfffffffffffffffffffffdaNpy schreef: 01 dec 2020, 10:37Ja volgens onze Belgische vrienden ging Stoffel Max rijles geven in de F1.... ik wacht nog steedsMari Oh Oh! schreef: 01 dec 2020, 10:32 Da's een gevaarlijke, Max won zijn allereerste race in een Red Bull.Het blijft wel bizar hoeveel er van Stoffel verwacht werd en hoe weinig daarvan terechtkwam.
![]()
Staat niet bij in welke auto hij rijdt toch?
Het gaat te snel!
Russell is tot en met volgend jaar contractueel aan Williams gebonden, begrijp ik.Tristan schreef: 01 dec 2020, 12:15 Pfff....had Russel lekker laten rijden. Die verdient die stoel meer dan Stoffeltje.
en inderdaad, ondanks zijn onhandigheid in eerdere race en crashes, zouden we hem dit moeten gunnen om inderdaad dit mooi af te kunnen sluiten.f1 @grosjeanromain has spoken powerfully for the first time about his incredible escape. He told French broadcaster TF1 he wants to race in Abu Dhabi if he can "to finish my story with Formula One in a different way".
Dan moet ie het wel vanavond laten weten of ie mee doet.............. kunnen ze voor de 1e vrije training nog 3km vangrail verstevigen door er een betonnen versie voor en, just to be sure voor hem, achter te zetten. Misschien heb ik het mis, maar net na de start op die manier ff haaks de baan oversteken als het hele veld nog boven op elkaar zit is wellicht wat optimistisch. Hij komt gelukkig goed weg, ik gun niemand wat voor letsel dan ook, ik mocht zelf willen dat ik 5% van zijn rijderscapaciteiten had, maar je zou naast hem of in de buurt van hem moeten starten...........JP schreef: 01 dec 2020, 16:42en inderdaad, ondanks zijn onhandigheid in eerdere race en crashes, zouden we hem dit moeten gunnen om inderdaad dit mooi af te kunnen sluiten.f1 @grosjeanromain has spoken powerfully for the first time about his incredible escape. He told French broadcaster TF1 he wants to race in Abu Dhabi if he can "to finish my story with Formula One in a different way".
RS-Ron schreef: 01 dec 2020, 17:04 Dan moet ie het wel vanavond laten weten of ie mee doet.............. kunnen ze voor de 1e vrije training nog 3km vangrail verstevigen door er een betonnen versie voor en, just to be sure voor hem, achter te zetten.
Je hebt het niet mis, dat was Crashjean ook idd (vorig jaar?). Gewoon vol gas houden terwijl hij al van de baan gespind was en lekker terug de baan op als een torpedoMisschien heb ik het mis, maar net na de start op die manier ff haaks de baan oversteken als het hele veld nog boven op elkaar zit is wellicht wat optimistisch.
Jaja, wel de praatjes maar het zelf niet beter kan. Dat is niet helemaal zoals de rest van DF denkt. (die kunnen het wel beterRS-Ron schreef: 01 dec 2020, 17:04 (...)Hij komt gelukkig goed weg, ik gun niemand wat voor letsel dan ook, ik mocht zelf willen dat ik 5% van zijn rijderscapaciteiten had, maar je zou naast hem of in de buurt van hem moeten starten...........
(...)
Abu Dhabi wil ‘ie mee doen hè. Komende race is nog een keer Bahrein.RS-Ron schreef: 01 dec 2020, 17:04Dan moet ie het wel vanavond laten weten of ie mee doet.............. kunnen ze voor de 1e vrije training nog 3km vangrail verstevigen door er een betonnen versie voor en, just to be sure voor hem, achter te zetten. Misschien heb ik het mis, maar net na de start op die manier ff haaks de baan oversteken als het hele veld nog boven op elkaar zit is wellicht wat optimistisch. Hij komt gelukkig goed weg, ik gun niemand wat voor letsel dan ook, ik mocht zelf willen dat ik 5% van zijn rijderscapaciteiten had, maar je zou naast hem of in de buurt van hem moeten starten...........JP schreef: 01 dec 2020, 16:42en inderdaad, ondanks zijn onhandigheid in eerdere race en crashes, zouden we hem dit moeten gunnen om inderdaad dit mooi af te kunnen sluiten.f1 @grosjeanromain has spoken powerfully for the first time about his incredible escape. He told French broadcaster TF1 he wants to race in Abu Dhabi if he can "to finish my story with Formula One in a different way".
Gr Ron
Nee, dat vind ik Bullshit. Grosjean heeft bewezen niet mee te kunnen op het allerhoogste niveau. Daar past geen gunnen, daar is het survival of the fittest.JP schreef: 01 dec 2020, 16:42en inderdaad, ondanks zijn onhandigheid in eerdere race en crashes, zouden we hem dit moeten gunnen om inderdaad dit mooi af te kunnen sluiten.f1 @grosjeanromain has spoken powerfully for the first time about his incredible escape. He told French broadcaster TF1 he wants to race in Abu Dhabi if he can "to finish my story with Formula One in a different way".
Wil die met een nog spectaculairdere crash afscheid nemen dan? Dat lijkt me onmogelijk.JP schreef: 01 dec 2020, 16:42en inderdaad, ondanks zijn onhandigheid in eerdere race en crashes, zouden we hem dit moeten gunnen om inderdaad dit mooi af te kunnen sluiten.f1 @grosjeanromain has spoken powerfully for the first time about his incredible escape. He told French broadcaster TF1 he wants to race in Abu Dhabi if he can "to finish my story with Formula One in a different way".
Hahaha, ik moest hardop lachenLuco schreef: 01 dec 2020, 20:10f1 @grosjeanromain has spoken powerfully for the first time about his incredible escape. He told French broadcaster TF1 he wants to race in Abu Dhabi if he can "to finish my story with Formula One in a different way".
Wil die met een nog spectaculairdere crash afscheid nemen dan? Dat lijkt me onmogelijk.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten