Maar nu Albon op P4 eindigde is net nog niet zeker wat er gebeuren gaat. Blijft Albi naast Max? Ik dirf geen gok te wagen.
Ik vindt het verbazend hoe die medical car er binnen 8 sec na de crash is.
Het is jou echt nog nooit opgevallen dat de medical car het eerste rondje achter het veld aan rijdt?smiley schreef: 30 nov 2020, 08:50 Ik vindt het verbazend hoe die medical car er binnen 8 sec na de crash is.
Dat kan toch niet als die vanuit de pits moet vertrekken?
Die rijd de eerste ronde achter het veld aansmiley schreef: 30 nov 2020, 08:50Ik vindt het verbazend hoe die medical car er binnen 8 sec na de crash is.
Dat kan toch niet als die vanuit de pits moet vertrekken?
F1 wagens zijn snel maar zo snel nou ook weer niet, die knalt na het eerste rondje de pits in waar die standby staat de rest van de race.Bram schreef: 30 nov 2020, 09:01 En dat redt die altijd, om niet gelapt te worden? Of schieten ze er ergens halverwege af?
Die auto die altijd net na de Williamsen aansluit wel ja, maar dacht dat dat een safety car was.daNpy schreef: 30 nov 2020, 08:52 Het is jou echt nog nooit opgevallen dat de medical car het eerste rondje achter het veld aan rijdt?
Nee daar zitten de dokteren dus insmiley schreef: 30 nov 2020, 09:33 Die auto die altijd net na de Williamsen aansluit wel ja, maar dacht dat dat een safety car was.
En ook dat die niet snel genoeg was om niet gelapt te worden, dus na de start achteruit de pitlane in ging ofzo.
Volgens mij is het een C63(S) AMG.smiley schreef: 30 nov 2020, 09:40 Een mottige E serie met 2 passagiers en volle bepakking die niet gelapt wordt. Ok.
Ook op spa?
En als er auto's blijven staan dan rijdt ie gewoon door.EvdP schreef: 30 nov 2020, 09:52 Ja, alleen gaat de medicar wel later over start finish. De eerste rijder is dan al een eindje op weg.
Volgens mij niet, want;JP schreef: 30 nov 2020, 10:26 Mercedes wisselde maar 3 wielen bij Bottas.
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/25 ... eri-bottas
Zou die nog gediskwalificeerd worden ?
Dat deel wist ik inderdaad niet. Wel vreemd dat er dan geen investigation is geweest.Mari Oh Oh! schreef: 30 nov 2020, 10:45 Je mag nooit, maar dan ook nooit banden uit verschillende sets mixen(elke set is genummerd). Ook niet van dezelfde compound.
Ja, inderdaad!!!!!!! Bel Lange Frans.
Jawel hoor, mag gewoon. Je mag alleen geen compounds mixen.Mari Oh Oh! schreef: 30 nov 2020, 10:45 Je mag nooit, maar dan ook nooit banden uit verschillende sets mixen(elke set is genummerd). Ook niet van dezelfde compound.
Ik zou het overigens juist leuk vinden, want vooral als je compounds mag mixen zou je daar zo nu en dan best verrassende strategieën en prestaties kunnen krijgen.
mag welMari Oh Oh! schreef: 30 nov 2020, 10:45 Je mag nooit, maar dan ook nooit banden uit verschillende sets mixen(elke set is genummerd). Ook niet van dezelfde compound.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten