Bericht
door alt » 26 nov 2020, 10:01
Ik begrijp hier uit dat Tomgr alle politiken partijen in Nederland beschuldigt van pedofilie, want zijn hebben allemaal jongeren partijen?
Of heeft de FvD alleen een pedo jomgerenpartij?
Daarbij komt dat zie ik nog steeds geen onderbouwde bewijzen van nazisme, ook niet bij Beau.
Even een stokpaardje, der Beambter.
Vandeweek hoorde ik op BNR een dame die een bureau heeft, welke bedrijven helpt om in te schrijven op aanbestedingen bij de overheid.
Je kunt dat niet doen als een ondernemer/verkoper die trots op zijn product is, dat interesseert de Beamter niet.
Wat der Beambter wel interesseert is, of de vragen volgens de ambtelijke regels zijn ingevuld, niet qualiteit is belangrijkrijk, niet de meest economische aanschaf is belangrijk, maar de goedkoopste volgens de opgestelde regels, want het is publiekgeld, niet zijn eigen geld, maar als de Beambter b.v.nb. een vrachtauto koopt in Friesland omdat duizend euro goedkoper is dan in Maastricht, waar de vrachtauto maar toe gaat, houdt hij geen rekening met het onderhoud dat de vrachtauto dan naar daarvoor elke weer weer naar Friesland moet.
De Beambter rijdt nooit op een vrachtauto, die kent hij slecht van de offertes.
Met andere woorden je kunt niet je product aanprijzen, maar alleen aanbieden als je je product aan de voorgeschreven criteria kan laten voldoen.
Dat is een andere verkoopmethode.
Vandaar dat deze dame een gat in de markt, door de overheid gemaakte, markt zag.
Dat noem ik de kleine economie.
Tomgr mag van mij moderator blijven, iedereen heeft zijn eigenmening.
Er zijn hier ook velen die mijn mening niet waarderen, dat stel ik zeker op prijs, want ik heb mij nooit bij de mainstream menig willen aansluiten.
Vandaar rij ik elektrisch, haat fietser, voetballers & BMW's op de het circuit, verder houd ik van dieren, ook als zij goed bereid zijn & dames.