911GT3 vs NSX-R vs Evo9 MR RS vs Nismo Z380RS vs Mine's 350Z
- Tristan
911GT3 vs NSX-R vs Evo9 MR RS vs Nismo Z380RS vs Mine's 350Z
Best Motoring Battle:
http://youtube.com/watch?v=tAnCyn0Ygzo
Leuk duel, maar heb het gevoel dat meneer Tsuchiya niet alles uit de GT3 haalt.
http://youtube.com/watch?v=tAnCyn0Ygzo
Leuk duel, maar heb het gevoel dat meneer Tsuchiya niet alles uit de GT3 haalt.
- Roman
Evo 9 wint
Iedereen hier kan nu aan de Evo IX inplaats van de GT3, scheelt toch weer een hoop centen
Volgens mij had hij ook een sok of iets achter z'n gaspedaal gepropt, geloof er niks van dat een Evo sneller als de GT3 is over een paar rondjes. Ze hebben moeite bij best motoring volgens mij om niet japanse autos dit soort testen te laten winnen, het gebeurt namelijk zelden.

Iedereen hier kan nu aan de Evo IX inplaats van de GT3, scheelt toch weer een hoop centen

Volgens mij had hij ook een sok of iets achter z'n gaspedaal gepropt, geloof er niks van dat een Evo sneller als de GT3 is over een paar rondjes. Ze hebben moeite bij best motoring volgens mij om niet japanse autos dit soort testen te laten winnen, het gebeurt namelijk zelden.
- Niels
- Auto: Prius+
Daarom start die GT3 ook achteraanRoman schreef:Evo 9 wint![]()
Iedereen hier kan nu aan de Evo IX inplaats van de GT3, scheelt toch weer een hoop centen![]()
![]()

- Bert ///M3
- Downforce Hans
- Roman
Iemand trouwens de rest van die aflevering gevonden op youtube? Waarmee ze alle autos uit die battle op dat smalle weggetje gooien om ze individueel nog eens te testen?
Heb de volle aflevering net gezien, werelds!
Zo'n NSX-R lijkt mij ook een geweldig stuk scheurijzer.
Hij rijd die GT3 ook op dat smalle weggetje voor de time attack ook niet echt op z'n volle kunnen denk ik. Volgens mij kan die auto veel meer dan hij laat zien ermee. Genaaid.
Heb de volle aflevering net gezien, werelds!
Zo'n NSX-R lijkt mij ook een geweldig stuk scheurijzer.
Hij rijd die GT3 ook op dat smalle weggetje voor de time attack ook niet echt op z'n volle kunnen denk ik. Volgens mij kan die auto veel meer dan hij laat zien ermee. Genaaid.