E89 Z4+E34 M5+C400X+Kodiaq
- Macboy
- Fabian
Zo, vandaag mn auto maar eens een goede poetsbeurt laten geven incl een teflon-lakverzegeling.
Wat een resultaat zeg! Die glans is niet normaal, net een spiegel
Ben er erg tevreden mee. Ook het interieur helemaal gedaan in elk kiertje, en gelukkig is alles nog zoals het hoort, nix glanzend of vettig op mn dashboard, gewoon schoon zoals het hoort. Heerlijk.
Had helaas alleen mn telefoon mee, dus kwalitatief RUK foto's
Was samen met mn pa gegaan, zn E39 is er ook prachtig uitgekomen !
[img:640:512]http://img67.imageshack.us/img67/3061/image00066nl2.jpg[/img]
[img:640:512]http://img220.imageshack.us/img220/6229 ... 063vi0.jpg[/img]
Wat een resultaat zeg! Die glans is niet normaal, net een spiegel

Had helaas alleen mn telefoon mee, dus kwalitatief RUK foto's

Was samen met mn pa gegaan, zn E39 is er ook prachtig uitgekomen !
[img:640:512]http://img67.imageshack.us/img67/3061/image00066nl2.jpg[/img]
[img:640:512]http://img220.imageshack.us/img220/6229 ... 063vi0.jpg[/img]
-
Ha, die Fabian;
Naar aanleiding van mijn vraag ( http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7646 ) zojuist het hele draadje doorgelezen. Pfoe, wat een verhaal man! Bottom-line als ik het goed begrijp is dus; je claimt je reparatie bij Europlus, na accoord laat je de boel reparen en vangt uiteindelijk (minus eventuele eigen risico) de boel weer terug. Goed om te weten.
Welke teflonbehandeling heb je gekozen? Duur?
Naar aanleiding van mijn vraag ( http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7646 ) zojuist het hele draadje doorgelezen. Pfoe, wat een verhaal man! Bottom-line als ik het goed begrijp is dus; je claimt je reparatie bij Europlus, na accoord laat je de boel reparen en vangt uiteindelijk (minus eventuele eigen risico) de boel weer terug. Goed om te weten.
Welke teflonbehandeling heb je gekozen? Duur?
Laatst gewijzigd door Hansv (Hans van Velzen) op 27 nov 2007, 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fabian
Zo, maar weer eens een kleine update.
Inmiddels de volgende kmstand bereikt:
[img:640:512]http://img87.imageshack.us/img87/6227/image00077qo4.jpg[/img]
Eind december was de APK een afkeur. Fusee's waren echt erg slecht. Dus nieuwe draagarmen geplaatst en meteen zwarte Powerflex rubbers voor de draagarmen geplaatst. Moest allemaal snel snel, ging nog op vakantie, dus de rubbers snel bij Biesheuvel gehaald.
Stuurt weer een stukkie beter zeg! Vorige week nog even laten uitlijnen, ook dat scheelt weer een boel. Auto ging helaas alleen niet op de brug (te laag), dus dat was weer wat pas en meet werk. Uiteindelijk met een klein krasje op de bodemplaat de brug op gekomen
Afgelopen week is iemand zo aardig geweest om een deur tegen mn rechterdeur te gooien. Ik hoop dat hij nog ge-restyled kan worden, zo groot als een euro is de deuk
Gelukkig geen lakschade. Wat heb ik hier een hekel aan.........
OWja, en mn boordcomputer is ermee opgehouden. Geen display meer. Verlichting van de knopjes enzo doet het allemaal nog, alleen het display is zwart. Dus even een nieuwe, of een gebruikte halen. Kosten vallen gelukkig mee. Ik denk dat hij is overleden tijdens een starthulp (piekspanning) door de ANWB omdat ik tijdens mn skivakantie een binnenlichtje had laten aanstaan
Meteen daarna deed hij het niet meer.
Inmiddels de volgende kmstand bereikt:
[img:640:512]http://img87.imageshack.us/img87/6227/image00077qo4.jpg[/img]
Eind december was de APK een afkeur. Fusee's waren echt erg slecht. Dus nieuwe draagarmen geplaatst en meteen zwarte Powerflex rubbers voor de draagarmen geplaatst. Moest allemaal snel snel, ging nog op vakantie, dus de rubbers snel bij Biesheuvel gehaald.
Stuurt weer een stukkie beter zeg! Vorige week nog even laten uitlijnen, ook dat scheelt weer een boel. Auto ging helaas alleen niet op de brug (te laag), dus dat was weer wat pas en meet werk. Uiteindelijk met een klein krasje op de bodemplaat de brug op gekomen

Afgelopen week is iemand zo aardig geweest om een deur tegen mn rechterdeur te gooien. Ik hoop dat hij nog ge-restyled kan worden, zo groot als een euro is de deuk

OWja, en mn boordcomputer is ermee opgehouden. Geen display meer. Verlichting van de knopjes enzo doet het allemaal nog, alleen het display is zwart. Dus even een nieuwe, of een gebruikte halen. Kosten vallen gelukkig mee. Ik denk dat hij is overleden tijdens een starthulp (piekspanning) door de ANWB omdat ik tijdens mn skivakantie een binnenlichtje had laten aanstaan

- 964aircooled
- Locatie: ex m5-e39, m3 E36, 335i-e30, Porsche 911 3.2 en 3.6 C2, 350z, C63 amg station
Fabian schreef:
Afgelopen week is iemand zo aardig geweest om een deur tegen mn rechterdeur te gooien. Ik hoop dat hij nog ge-restyled kan worden, zo groot als een euro is de deukGelukkig geen lakschade. Wat heb ik hier een hekel aan.........
OWja, en mn boordcomputer is ermee opgehouden. Geen display meer. Verlichting van de knopjes enzo doet het allemaal nog, alleen het display is zwart. Dus even een nieuwe, of een gebruikte halen. Kosten vallen gelukkig mee. Ik denk dat hij is overleden tijdens een starthulp (piekspanning) door de ANWB omdat ik tijdens mn skivakantie een binnenlichtje had laten aanstaanMeteen daarna deed hij het niet meer.
Voor restylen even naar vermunt restyling bellen, deze zit in oosterhout.
misschien hebben ze bij sterkens in made nog wel een 2dehands boordcomputer liggen

- Knot
- Fabian
thnx, maar de adresjes daarvoor heb ik alsvenbooij schreef:
Voor restylen even naar vermunt restyling bellen, deze zit in oosterhout.
misschien hebben ze bij sterkens in made nog wel een 2dehands boordcomputer liggen:

@KNot: fusee is gewoon een slijtage-deel, niets ernstigs. En ze staan erom bekend dat ze snel speling hebben op een Z3. Boordcomputer is waarschijnlijk door een piekspanning overleden bij het boosten van de accu.
- Fabian
Zal die blijven, of gaat ie eruit?
Ik weet het nog niet........
Wat ik wel weet is dat ik een andere functie bemachtigd heb en een lease-auto mag gaan bestellen. Gisteravond even een Civic Hybride meegenomen uit onze vloot, en verdomme dat rijdt echt niet verkeerd. Eigenlijk wel goed zelfs. Fijne auto! Zeker niet als je die 125 Euro bijtelling meeneemt tegenover 325 Euries voor een dikke Einser.....
Dus ik ga de Hybride bestellen heb ik besloten, wel flink aankleden, daarvoor heb ik een budget over waar je U tegen zegt en wat ik niet eens helemaal op zal krijgen door de keuze van zo'n "goedkope" auto.
Maar of de QP dan blijft, ik weet het nog niet..........

Wat ik wel weet is dat ik een andere functie bemachtigd heb en een lease-auto mag gaan bestellen. Gisteravond even een Civic Hybride meegenomen uit onze vloot, en verdomme dat rijdt echt niet verkeerd. Eigenlijk wel goed zelfs. Fijne auto! Zeker niet als je die 125 Euro bijtelling meeneemt tegenover 325 Euries voor een dikke Einser.....
Dus ik ga de Hybride bestellen heb ik besloten, wel flink aankleden, daarvoor heb ik een budget over waar je U tegen zegt en wat ik niet eens helemaal op zal krijgen door de keuze van zo'n "goedkope" auto.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
QP HOUDENNNNNNFabian schreef:Zal die blijven, of gaat ie eruit?![]()
Anders is je laatste hobby op wielen ook weg (CBR gaat ook weg toch?). Ik merk echt dat sinds ik geen motor meer heb weer 'gekker' met de auto ga doen, het is net een drug. Je moet gewoon regelmatig ff lekker kunnen sturen.
De bijtelling van zo'n Hybrid is idd. lekker maar ben je niet bang dat als Nederland 'massaal' zoiets besteld, de bijtelling wel weer omhooggaat? Dat zou mijn angst een beetje zijn, je hebt geen garantie dat het 14% blijft... 125 euro bijtelling is niet verkeerd maar dan kun je ook een Grande Punto T-JET pakken, om maar wat willekeurigs te noemen.

Succes met je keuze.

- Alfistroel
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ander functie, zelfde bedrijf?
Van harte.
Laat die QP nu eerst maar ff in je bezit, zeker met het het mooie weer dat eraan komt.
's Avonds ff lekker de auto pakken en fijn toeren.
Da's vast beter in de QP dan in een Hybride...
Doe je hem weg dan begint het toch snel weer te "jeuken", dus gewoon nog ff houden
Van harte.
Laat die QP nu eerst maar ff in je bezit, zeker met het het mooie weer dat eraan komt.
's Avonds ff lekker de auto pakken en fijn toeren.
Da's vast beter in de QP dan in een Hybride...
Doe je hem weg dan begint het toch snel weer te "jeuken", dus gewoon nog ff houden

- Niels
- Auto: Prius+
Goedkoop leasen en de Qp erbij houden! Doe net als ik, de oude diesel pak ik voor woonwerk (en meestal Breda op en neer) en de Qp voor de rest en meer als ik zin heb. Tenzij je een vervanger voor de Qp zoekt natuurlijk
Die 205 rij je ook niet voor 125,- in de maand dus financieel ga je er zowieso op vooruit
Geen redenen om tot verkoop over te gaan lijkt me :!:
Een leaseauto betekent dat je een commerciele functie krijgt lijkt me
: Gefeliciteerd man 

Een leaseauto betekent dat je een commerciele functie krijgt lijkt me

- GTRene
weg doen en later een echte M coupe kopen 8)
you know you want one...
dacht eerst van der staat nog een lijkt me mooie van 2000 onder de 25K maar bij nader inzien lijkt het een amerikaanse uitvoring en dus "maar" 265pk als dat zo is...heeft in elk geval vierkante plaat achter dus...zou kunnen en dan zit je nog met kosten..dus laat maar
http://link.marktplaats.nl/152027002
koopje in Belgie...14.500,-euro
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lm1evqzfxnlk
mmmmmmm nog een koopje bj zelfs 06-2002 dus met de S54 en DSC zeldzaam maar 281 x gemaakt...en dan ook nog vol met goodies ACS
nice...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=suikikyib4o

dacht eerst van der staat nog een lijkt me mooie van 2000 onder de 25K maar bij nader inzien lijkt het een amerikaanse uitvoring en dus "maar" 265pk als dat zo is...heeft in elk geval vierkante plaat achter dus...zou kunnen en dan zit je nog met kosten..dus laat maar

http://link.marktplaats.nl/152027002
koopje in Belgie...14.500,-euro

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lm1evqzfxnlk
mmmmmmm nog een koopje bj zelfs 06-2002 dus met de S54 en DSC zeldzaam maar 281 x gemaakt...en dan ook nog vol met goodies ACS

nice...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=suikikyib4o
- Dennis van der Schoot
- Knot
- Fabian
Dusssssss
Kom je thuis van je vakantie op Isla Margarita...je vertelt je verhaal aan je moeder, leuk dit, leuk dat.
Begint je moeder: Fabian, ik moet je iets ergs vertellen :!: Dus ik denk, hmmmm opa overleden ofzo?
Nee hoor....."ik ben met je auto door onze garagedeur heengereden".
Ik moest eigenlijk alleen maar hard lachen
Dus ik zeg: das mooi stom, koppeling vergeten in te trappen? Nee, dat weet ik zeker van niet
Tuurlijk
Ze is een automaat gewend, en waarschijnlijk helemaal gestressed geweest dat ze in mijn auto een stukje moest rijden, dus niet aan gedacht de koppeling in te trappen en ik zet hem altijd in zn versnelling weg.
Maar goed, na een tijdje maar eens naar buiten gelopen, garagedeur dus helemaal naar de tering. Mijn motorkap een deuk en krassen en mn voorruit onder de krassen. Letterlijk even Apeldoorn bellen.
Ze zat gewoon te trillen van de zenuwen, had de hele week niet geslapen en niet kunnen eten om dat ze zo bang was het aan mij te vertellen. Wel lullig eigenlijk. Maar ja, mij boeit het niet zo, kan gebeuren. En wat moet je dan? Boos worden op je moeder?

Kom je thuis van je vakantie op Isla Margarita...je vertelt je verhaal aan je moeder, leuk dit, leuk dat.
Begint je moeder: Fabian, ik moet je iets ergs vertellen :!: Dus ik denk, hmmmm opa overleden ofzo?
Nee hoor....."ik ben met je auto door onze garagedeur heengereden".
Ik moest eigenlijk alleen maar hard lachen

Maar goed, na een tijdje maar eens naar buiten gelopen, garagedeur dus helemaal naar de tering. Mijn motorkap een deuk en krassen en mn voorruit onder de krassen. Letterlijk even Apeldoorn bellen.
Ze zat gewoon te trillen van de zenuwen, had de hele week niet geslapen en niet kunnen eten om dat ze zo bang was het aan mij te vertellen. Wel lullig eigenlijk. Maar ja, mij boeit het niet zo, kan gebeuren. En wat moet je dan? Boos worden op je moeder?