Helemaal mee eens Tom, geen wonderen van de hulk verwachten. Misschien is die RBR ook wel te moeilijk voor hem om in te rijden.Tom schreef: 07 nov 2020, 11:16 Hulk heeft een leuke persoonlijkheid, zeker voor ons als Nederlanders. In dat opzicht zou ik 'm graag terugzien.
Als rijder weet ik het niet. Wel ervaren (meer als de jonge gasten en Albon), geen topper. Maar misschien naast Max wel de juiste man.
Als RBR zou ik 'm wel een kans geven, dit is wel het aangewezen moment om het te proberen. Hij zit thuis, heeft pas nog laten zien dat ie het kan en met Albon gaat het niks meer worden.
F1 Seizoen 2020
- Downforce Hans
Re: F1 Seizoen 2020 - Tijden in openingspost
-
Ik verwacht eigenlijk dat ze voor Perez gaan.
Als Max echt zo'n grote is, laat dat dan maar eens zien....... Waarom de veilige keuze?
Als Max echt zo'n grote is, laat dat dan maar eens zien....... Waarom de veilige keuze?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Vroege race, mooi! Komt goed uit dat weekend.JP schreef: 07 nov 2020, 12:30 VRIJDAG 13 NOVEMBER 2020
1e Vrije Training 09:00 - 10:30
2e Vrije Training 13:00 - 14:30
ZATERDAG 14 NOVEMBER 2020
3e Vrije Training 10:00 - 11:00
Kwalificatie 13:00 - 14:00
ZONDAG 15 NOVEMBER 2020
Race 11:10 - 13:10
- Arthur
- Auto: Nr.51
Heeft ‘ie dat niet al laten zien naast Ricciardo? En dit seizoen? Er komt geen ‘hond’ in de buurt van de Mercedessen, op eentje naErikS schreef: 07 nov 2020, 12:49 Ik verwacht eigenlijk dat ze voor Perez gaan.

- D20VT
Perez zou ik niet kiezen als RBR. Die heeft bewezen ,bij een teamgenoot die zijn pace kan rijden, niet te wijken.
Hij rijdt liever zijn teamgenoot eraf dan hem voor te laten. Tsja daar heb je wat aan als team. Dan liever een Hulk die mee kan helpen qua afstelling van de set up en die niet de illusie heeft om gelijkwaardig aan Max te zijn.
Ze zoeken eigenlijk voor Max een Bottasje, iemand die snel is die wat toe kan voegen, maar ook iemand die kan slikken als het team het vraagt.
Hulk heeft blijkbaar ook indruk gemaakt bij RP in die paar weekenden, niet alleen qua resultaat maar ook vwb afstelling en visie voor verbetering. Zijn input was blijkbaar in die paar weekenden beter dan die van de 2 vaste jongens van RP.
Hij rijdt liever zijn teamgenoot eraf dan hem voor te laten. Tsja daar heb je wat aan als team. Dan liever een Hulk die mee kan helpen qua afstelling van de set up en die niet de illusie heeft om gelijkwaardig aan Max te zijn.
Ze zoeken eigenlijk voor Max een Bottasje, iemand die snel is die wat toe kan voegen, maar ook iemand die kan slikken als het team het vraagt.
Hulk heeft blijkbaar ook indruk gemaakt bij RP in die paar weekenden, niet alleen qua resultaat maar ook vwb afstelling en visie voor verbetering. Zijn input was blijkbaar in die paar weekenden beter dan die van de 2 vaste jongens van RP.
-
Dat laatste dan zeker wel weer ja.D20VT schreef: 07 nov 2020, 13:47 Perez zou ik niet kiezen als RBR. Die heeft bewezen ,bij een teamgenoot die zijn pace kan rijden, niet te wijken.

Teamgenoot eraf rijden.... Dan moet hij wél bij Max in de buurt komen.
Ik vind zijn racepace de laatste weken indrukwekkend....
Ja, juist.Arthur schreef: 07 nov 2020, 13:21Heeft ‘ie dat niet al laten zien naast Ricciardo? En dit seizoen? Er komt geen ‘hond’ in de buurt van de Mercedessen, op eentje naErikS schreef: 07 nov 2020, 12:49 Ik verwacht eigenlijk dat ze voor Perez gaan.
Als Max echt zo'n grote is, laat dat dan maar eens zien....... Waarom de veilige keuze?![]()
Dan hoef je niet bang te zijn voor Perez toch? Die komt toch nét niet in de buurt.
- WJ
No problem bro!
-
Er zijn ook nog zaken als safetycars enz. Dan vertrouw ik Perez niet om hem op een plek waar het niet kan er toch tussen te prikken en zo de race van Max te slopen.ErikS schreef: 07 nov 2020, 14:20Dat laatste dan zeker wel weer ja.D20VT schreef: 07 nov 2020, 13:47 Perez zou ik niet kiezen als RBR. Die heeft bewezen ,bij een teamgenoot die zijn pace kan rijden, niet te wijken.
Hulk heeft blijkbaar ook indruk gemaakt bij RP in die paar weekenden, niet alleen qua resultaat maar ook vwb afstelling en visie voor verbetering. Zijn input was blijkbaar in die paar weekenden beter dan die van de 2 vaste jongens van RP.![]()
Teamgenoot eraf rijden.... Dan moet hij wél bij Max in de buurt komen.
Ik vind zijn racepace de laatste weken indrukwekkend....
Ja, juist.Arthur schreef: 07 nov 2020, 13:21Heeft ‘ie dat niet al laten zien naast Ricciardo? En dit seizoen? Er komt geen ‘hond’ in de buurt van de Mercedessen, op eentje naErikS schreef: 07 nov 2020, 12:49 Ik verwacht eigenlijk dat ze voor Perez gaan.
Als Max echt zo'n grote is, laat dat dan maar eens zien....... Waarom de veilige keuze?![]()
Dan hoef je niet bang te zijn voor Perez toch? Die komt toch nét niet in de buurt.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Dat doet die Perez maar 1 keer en dan krijgt ie een stomp voor z'n bolus (of een paar), maar ik ben er niet bang voor, alles beter dan de huidige situatie, geloof niet dat Albon het licht nog gaat zien en ook niet dat RB dat nog denkt ...
-
Dat laatste denk ik ook niet. Hulk is een prima optie.Booooh schreef: 07 nov 2020, 16:10 Dat doet die Perez maar 1 keer en dan krijgt ie een stomp voor z'n bolus (of een paar), maar ik ben er niet bang voor, alles beter dan de huidige situatie, geloof niet dat Albon het licht nog gaat zien en ook niet dat RB dat nog denkt ...
- D20VT
Van de andere kant , die Mexicaan stunt allemaal met zijn miljoenen sponsoren, maar onder aan de streep blijft daar weinig van over. Naar verluid wil hij het meeste van het sponsorgeld aan salaris houden. Tsja dan heb je een coureur die een paar miljoen meeneemt, maar wel heel je auto volplakt met Mexicaanse sponsorstickers.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
We gaan het zien. Ik ben voor Pérez, maar niet tegen Hülkenberg. Ik denk overigens dat het in 2021 weinig uit gaat maken. Max wordt geen WK als Ham dan nog in de Merc rijdt.
Laatst gewijzigd door Frank_Sch op 08 nov 2020, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Enrico
It’s oh zo leuk on al dat keyboard riddende BS te lezen. Niet door jou, ben ook voor Perez. Maar dat nogmaals terugkomende stiershit dat Perez zijn teamgenoot van de baan rijdt is zo intelligent het pijn doet. Hoe vaak heeft Hamilton zijn team genoot van de baan geduwde? Max? Rosberg? Ricardo? Prost? Senna? Etc etc etc pffffff moet men minder stamppot en meer burritos eten om te begrijpen dat Perez gewoon goed is?Frank_Sch schreef: 08 nov 2020, 00:02 We gaan het zien. Ik ben voor Pérez, maar niet tegen Hülkenberg. Ik denk overigens dat het in 2021 weinig uit gaat maken. Max wordt geen WK als Ham dan nog in de Merc rijdt.
- SanderZ
- Auto: Leon FR
Weet je wat humor zou zijn? Dat 1 van die 2 volgend jaar wk in de rbr word ipv max.
- daNpy
Dream team!
- Luco
-
Onlinealt
Perez heeft zeker veel ervaring, met crashen.
Maar daar krijg je geen punten voor.
Maar daar krijg je geen punten voor.
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Tsja, zo'n top 10 kan je van alle rijders wel maken als ze een paar jaar meedraaien.
- Luco
Laten we beginnen met het weer.... Zoals het er uitziet is het vrijdag droog, maar zaterdag geheel nietZondag is nog een twijfelgevalletje maar de tekenen wijzen richting nat. Zaterdag overdag slechts 13 graden, zondag 14.
Besloten is om de W-Series, de raceklasse waar alleen dames aan meedoen (Voor NL is dat Beitske Visser) bij 8 formule 1 races in het bijprogramma te laten racen.
Daartegenover staat dat de F2 en F3 2 volledig andere kalenders krijgen en niet meer samen in eenzelfde race weekend zitten.
De interim teambaas bij Williams SImon Roberts zal er dit weekend niet bij zijn i.v.m. een positieve Corona test.
Binotto laat om andere redenen de GP van Turkije schieten
Nieuw gezicht bij Red Bull en Alpha Tauri is dat van F2 rijder Jüri Vips. Omdat beide andere reserve rijders verplichtingen elders hebben is de uit Estland afkomstige coureur opgeroepen voor dit race weekend.
Het circuit van Turkije heeft maar een kort recht stuk vanaf de pole position naar bocht 1 namelijk 210 meter.....
- Hielke
Een Vrije Training 1 om in te lijsten. Skitterend!
- Knot
Konden eigenlijk wel in inters starten net.
- WJ
"Istanbul officials washed the track this morning, and it's still damp in places. Andreas Seidl says the FIA might have to declare it a wet track when practice starts..."
Lijkt een half uur later of het nog steeds in de groene zeep zit.
Lijkt een half uur later of het nog steeds in de groene zeep zit.
- Hielke
Wagenbeheersing Bottas in die extreem gladde omstandigheden was absolute top. Des te jammer dan dat hij zo'n zwakke racer is.
- Enrico
Natte baan minder G krachten minder hoofd kussentjes