Beter gewoon geen politieke standpunten innemen die scholen, en ook geen auto adviezen.
Jan Terwolde schreef: 11 nov 2020, 11:27![]()
![]()
Beter gewoon geen politieke standpunten innemen die scholen, en ook geen auto adviezen.
Wat staat er in dan wat indoctrinerend is?smiley schreef: 11 nov 2020, 11:28 De leraren moeten toch gewoon het lesmateriaal volgen.
Dat dat vol staat met indoctrinatie is volgens mij de bron van het probleem.
Nja. Als je zegt: Kijk maar op de site van die klote PVV dan blijft het natuurlijk sturend....Bram schreef: 11 nov 2020, 13:02 Die info laat ik de leerlingen zelf van de websites van de politieke partijen halen. Kan ik in ieder geval niet het verwijt krijgen dat ik sturend les geef op dat vlak![]()
Goed bezig!Bram schreef: 11 nov 2020, 13:02 Die info laat ik de leerlingen zelf van de websites van de politieke partijen halen. Kan ik in ieder geval niet het verwijt krijgen dat ik sturend les geef op dat vlak![]()
Kijk maar eens op de site van die linkse rakkers met die neproos, steken doet die wel.Gijzert schreef: 11 nov 2020, 13:07Nja. Als je zegt: Kijk maar op de site van die klote PVV dan blijft het natuurlijk sturend....Bram schreef: 11 nov 2020, 13:02 Die info laat ik de leerlingen zelf van de websites van de politieke partijen halen. Kan ik in ieder geval niet het verwijt krijgen dat ik sturend les geef op dat vlak![]()
![]()
We gaan steeds meer de kant op van een dictatuur.Arthur schreef: 11 nov 2020, 12:51 Nee, alles word ‘verboden’. Vlogger worden hoeft ook al niet meer.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1990692 ... e-vloggers
Alweer een ambitie naar de klote vandaag.Arthur schreef: 11 nov 2020, 12:51 Nee, alles word ‘verboden’. Vlogger worden hoeft ook al niet meer.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1990692 ... e-vloggers
Dat moesten wij op de middelbare school ook eens doen. In de tijd dat ADSL in opkomst was, maar zeker nog niet bij iedereen thuis gemeengoed was. In de mediatheek van de school stonden ook diverse computers gelukkig.Bram schreef: 11 nov 2020, 13:02 Die info laat ik de leerlingen zelf van de websites van de politieke partijen halen. Kan ik in ieder geval niet het verwijt krijgen dat ik sturend les geef op dat vlak![]()
Mijn zoon van net 9 haat elektrische auto's (en GroenLinks).Shakes schreef: 10 nov 2020, 19:38 Herkenbaar. Hier verderop in de straat staat zo’n lambo urus. Zoon van 8 “die is heel duur en slecht voor het millieu” ehm ja we gaan een klein beetje sleutelen aan de opvoeding dus.
Lijkt mij ook zeer lastig beroep met alles wat eromheen zit. Respect voor diegenen die het doen.///Joost schreef: 11 nov 2020, 22:04 Lijkt me erg lastig om in deze tijden voor de klas te staan. Een zeer nobel beroep, maar ik zou niet willen ruilen.