Jij had ook je kapje open hoor Hielke

Martijn_bmw schreef: 12 nov 2020, 13:40 Mooie platen Arjan! Als er een meeting komt dan doe ik ook graag weer eens mee! Leuk om mensen irl eens te zien.
Dat ik dat niet meer weet. Leeftijd.
Ja daog, Als Ilija en Arjan naar de Ring gaan, is Bram er gewoon bij hoor.tomgtr schreef: 12 nov 2020, 13:28Mag dat plebs met die BMW's wel thuisblijven toch?ArjandeV schreef: 12 nov 2020, 13:23 Wanneer doen we weer ringtripje dan Tom, kunnen jij en Ilija elkaar knuffels geven, of een boks ofzo..Die winter trip was nog steeds legendarisch imo..
![]()
Ilja heeft de gaafste foto ooit van m'n 911 toen gemaakt. Nog nooit zo smerig geweest.
Ja gezellig want die accordeon past niet in die platgeslagen kever, moet die weer een ritje bietsen voor die accordeonBram schreef: 12 nov 2020, 15:17Ja daog, Als Ilija en Arjan naar de Ring gaan, is Bram er gewoon bij hoor.tomgtr schreef: 12 nov 2020, 13:28Mag dat plebs met die BMW's wel thuisblijven toch?ArjandeV schreef: 12 nov 2020, 13:23 Wanneer doen we weer ringtripje dan Tom, kunnen jij en Ilija elkaar knuffels geven, of een boks ofzo..Die winter trip was nog steeds legendarisch imo..
![]()
Ilja heeft de gaafste foto ooit van m'n 911 toen gemaakt. Nog nooit zo smerig geweest.
Met de Skoda Octavia om de koffers in mee te nemen
Daar gaat m'n Ring trip, bedanktArjandeV schreef: 12 nov 2020, 16:20 Nou, je verbaasd je nog over wat er voorin past!
Dit paste in de cayman..
https://www.travelbags.nl/decent-neon-f ... blauw.html 66L trolley, passen er gewoon 2 van in en misschien boven op zelfs nog wel de 76L
We wilden graag voor 2026Luco schreef: 12 nov 2020, 16:24 Ik ga wel mee met de Alpine, rijdt er tenminste een fatsoenlijk merk mee![]()
![]()
Bij de GTS zit er een zwart stuk als opvulling boven de bumper bij de non-4 modellen. In principe dus gewoon de '4' bumper gebruikt en bij non-4 dus opgevuld.Robin schreef: 12 nov 2020, 16:21 Jezus Luco. *grinnik*
Arjan, hoe zit dat met die doorgetrokken achterlichtunit, dat is aftermarket zeg je? Hoe zit dat?
je vergeet je renault gekatFrank_Sch schreef: 12 nov 2020, 17:30 Ik ben wat laat bij de discussie hier. Wilde Arjan nog even feliciteren met zn nieuwe wheels. Skitterend man![]()
En wat betreft irri threads enzo, die lees ik niet meer. Hou ik over dat ik het niet eens ben met Luco over Perez, lekker belangrijk allemaal. Leven en laten leven.
Dit ja.. is oem spul, maar achteraf dus gemonteerdKadett schreef: 12 nov 2020, 17:39Bij de GTS zit er een zwart stuk als opvulling boven de bumper bij de non-4 modellen. In principe dus gewoon de '4' bumper gebruikt en bij non-4 dus opgevuld.Robin schreef: 12 nov 2020, 16:21 Jezus Luco. *grinnik*
Arjan, hoe zit dat met die doorgetrokken achterlichtunit, dat is aftermarket zeg je? Hoe zit dat?
OEM achterlichtbalk kopen en doorverbinden met de achterlichten?
Normaal alleen op de 4wd modellen toch? of ook op de gts verkrijgbaar?ArjandeV schreef: 12 nov 2020, 19:05Dit ja.. is oem spul, maar achteraf dus gemonteerdKadett schreef: 12 nov 2020, 17:39Bij de GTS zit er een zwart stuk als opvulling boven de bumper bij de non-4 modellen. In principe dus gewoon de '4' bumper gebruikt en bij non-4 dus opgevuld.Robin schreef: 12 nov 2020, 16:21 Jezus Luco. *grinnik*
OEM achterlichtbalk kopen en doorverbinden met de achterlichten?
Gebruikers op dit forum: MarcelV, RS-Ron, Streetfighter232323 en 6 gasten