Hoop dat het meevalt. Je mag de 19e wel een paar rondjes mee, verzacht iets de pijn.

Echt heel stom. Het is gebeurd in de bocht naar rechts, als je over het Spaarne rechts afslaat richting de Europaweg. 300m van TYBB vandaan.Tristan schreef:Casper, wat heb je gedaan, man!?![]()
Hoop dat het meevalt. Je mag de 19e wel een paar rondjes mee, verzacht iets de pijn.
Nou, dat was me echt een pak van m'n hart. Want ik had de politie gebeld om te vragen waar m'n auto was en het verhaal uitgelegd. Dat het een eenzijdig ongeluk was, ik auto-ambulance regelen etc. En de agent die ik aan de telefoon had bevestigde dat het een fout was van de politie en dat alle kosten voor hun zijn.Peric schreef:Das kut joh.
Maar hoe wordt dat nou geregeld? Hoop toch niet dat jij voor de kosten op gaat draaien... Zou me niks verbazen.
Succes met opknappen.
Casper schreef:Echt heel stom. Het is gebeurd in de bocht naar rechts, als je over het Spaarne rechts afslaat richting de Europaweg. 300m van TYBB vandaan.Tristan schreef:Casper, wat heb je gedaan, man!?![]()
Was nat, en ik geef bij het uitkomen van de bocht flink gas om de achterkant even een slinger te geven. Om de één of andere reden breekt de achterkant echt hugely uit en was niet meer te houden. Daarna knal ik met 40 ofzo vol over een 15cm hoge stoep heen.
Hele domme actie![]()
Die banden ben ik idd niet zo treurig om, alleen wel om de velgen. Waren slechts 15" maar best mijn smaak.hugo schreef:zo mag ik het graag zien. Even een paar dagen flink beunen en je kan weer rijden. Wees blij dat je banden aan gort zijn want zo te zien was het merk nu niet om over naar huis te schrijven
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bakker en 11 gasten