Ja, wanneer gaan we weer??eBoonstra schreef: 11 nov 2020, 13:25Ja! Ging laatste keer ook mooi. Lekker skeef! :df:JdvPolo schreef: 11 nov 2020, 12:16Haha blok om bedoel ik met meerdere auto’s uiteraard. Wie gaat nog meer mee?Jan Terwolde schreef: 11 nov 2020, 11:54 Ik wil ook graag een ritje bietsen! Mag ook in het lieveheersbeestje :love: !
M2 Competition
-
- Auto: BMW M2
Re: M2 Competition
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Deze maand nog even een keer op een zondagje?
-
Jazeker, bij regen kan dat wel, de meer zielen de meer vreugd.
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
^ Robin mooie gelegenheid om je PS4S even in te rijden!
-
Eens!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Dikke kar hoor, velgen ook mooi zo. 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zojuist in de stromende regen even een half uurtje gestuurd. Ik lijk wel gek met dit weer en de ochtendspits.....

Wat me het meest op kletsnat wegdek en een graad of 9 buitentemperatuur, opvalt :Het remmen!
De voorbanden bijten zich bij 'gelijke kracht rempedaal indrukken' in 't asfalt 'alsof 't droog is' (of beter zelfs lol) . Gewoon niet-normaal. Ik geloof dit niet. Nu rij ik al twee jaar met de langzaamaan slijtende PSS dus met nieuwe PSS is 't verschil stukken kleiner, maar toch! Te gek.

Tractieproblemen zijn nu een end verder weg, tuurlijk kun je 't forceren(heel eenvoudig) , maar met half/driekwart gas is er in de stromende regen 'geen probleem'.
Of de band nou stiller is durf ik niet te zeggen, maar hij veert wel comfortabeler af.
Insturen op snelweg niveau in regen voelt misschien iets minder scherp.
Of dit een driftband is weet ik niet, (nog niet) maar nu met dit weer al zo goed als daily band. Topper hoor totnutoe. Mag ook wel. Dure grap was 't wel:)

Wat me het meest op kletsnat wegdek en een graad of 9 buitentemperatuur, opvalt :Het remmen!
De voorbanden bijten zich bij 'gelijke kracht rempedaal indrukken' in 't asfalt 'alsof 't droog is' (of beter zelfs lol) . Gewoon niet-normaal. Ik geloof dit niet. Nu rij ik al twee jaar met de langzaamaan slijtende PSS dus met nieuwe PSS is 't verschil stukken kleiner, maar toch! Te gek.

Tractieproblemen zijn nu een end verder weg, tuurlijk kun je 't forceren(heel eenvoudig) , maar met half/driekwart gas is er in de stromende regen 'geen probleem'.
Of de band nou stiller is durf ik niet te zeggen, maar hij veert wel comfortabeler af.
Insturen op snelweg niveau in regen voelt misschien iets minder scherp.
Of dit een driftband is weet ik niet, (nog niet) maar nu met dit weer al zo goed als daily band. Topper hoor totnutoe. Mag ook wel. Dure grap was 't wel:)
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Goed bezig, mooi dat hij zo bevalt!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Op deze foto's (uit de losse pols?) vind ik de velgen beter uitkomen als op de foto's die je eerder postte. Ik was een van de weinigen die het een beetje "mwah" vond.
Foto's doen velgen heel vaak geen recht vind ik, in real life oogt het altijd heel anders en vaak beter.
Fijn dat de bandjes goed doen, maar de belangrijkste vraag moet natuurlijk zsm nog wel beantwoord worden. Will it drift!
Foto's doen velgen heel vaak geen recht vind ik, in real life oogt het altijd heel anders en vaak beter.
Fijn dat de bandjes goed doen, maar de belangrijkste vraag moet natuurlijk zsm nog wel beantwoord worden. Will it drift!

-
Tuurlijk wil dat wel Richard!
Dat ligt voornamelijk aan 't concept auto:)
Dat ligt voornamelijk aan 't concept auto:)
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
De achterlichten van de M2 comp/lci zijn echt mooi trouwens! Maakt de auto veel moderner dan de pre-lci.
-
Onlinetomgtr
Mooie stand dit toch, kan me niet herinneren, is deze nou verlaagd?
-
Dit is de Dakar stand:)
Gewoon standaard. Ik schraap nu soms al met m'n voorspoiler'lip' over wat hobbeldebobbel verkeersheuvel nonsense.
Centimetertje naar beneden zou niet verkeerd zijn, maar ivm bovenstaand hou ik 't lekker oem.
Gewoon standaard. Ik schraap nu soms al met m'n voorspoiler'lip' over wat hobbeldebobbel verkeersheuvel nonsense.
Centimetertje naar beneden zou niet verkeerd zijn, maar ivm bovenstaand hou ik 't lekker oem.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Was ook mijn 1e gedachte, mbt de velgenRichardt. schreef: 12 nov 2020, 08:53 Op deze foto's (uit de losse pols?) vind ik de velgen beter uitkomen als op de foto's die je eerder postte. Ik was een van de weinigen die het een beetje "mwah" vond.
Fijn dat de bandjes goed doen, maar de belangrijkste vraag moet natuurlijk zsm nog wel beantwoord worden. Will it drift!![]()

-
Gaaf ding man.
Nog steeds een beetje jammer dat je met de 118D naar putten bent afgereisd, al snap ik de overweging.
Wat betreft de Ps4S, je beschrijft precies wat ik met mijn Golf ook beleef.
Ietwat flex in de wangen, ontzettend veel grip. Wat bij mij ook mooi is, dat als ze nu grip verliezen dat ik kan blijven sturen naar de richting die ik wil ipv hortend & stotend de grip te verliezen. Minder aan/uit. Ik vind 't een waanzinnige band.
Nog steeds een beetje jammer dat je met de 118D naar putten bent afgereisd, al snap ik de overweging.

Wat betreft de Ps4S, je beschrijft precies wat ik met mijn Golf ook beleef.
Ietwat flex in de wangen, ontzettend veel grip. Wat bij mij ook mooi is, dat als ze nu grip verliezen dat ik kan blijven sturen naar de richting die ik wil ipv hortend & stotend de grip te verliezen. Minder aan/uit. Ik vind 't een waanzinnige band.
-
Inderdaad Erik, goed omschreven. De 'zachtere' wang zegt niks over het grip/tractielevel. Gewoon er doorheen douwen zegmaar.
Deze bekende gast omschrijft ook op snelheid het mindere onderstuur PS4S vs de good old PSS.
Deze bekende gast omschrijft ook op snelheid het mindere onderstuur PS4S vs de good old PSS.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Dat ietwat flex in de band is hoe alle Michelins werken naar mijn id, ook de pss. het moet iets zetten maar ze geven je veel vertrouwen en bergen grip.
-
Mee eens Jan. Maar het iets hogere afveer comfortlevel moet toch ergens vandaan komen? Ik zou dan aan de iets mildere wang denken?
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Klopt. Ik ben ook zeer blij met de keuze van de pss op de 125d, volgende ronde ook de ps4s of misschien de Goodyear Supersport. Of weer de pss als ik het prijsverschil nog te groot vind.
-
Die nieuwe GoodYear SS moeten top zijn en op bepaalde disciplines sportiever dan de PS4S. Want ook bij Michelin geldt eigenlijk als geen ander dat het compromis gewoon 'de top' is, maar andere merken het in bepaalde disciplines het soms beter doen.
Maar in de rest 'minder goed'.
Maar in de rest 'minder goed'.
- Mark 320iS
Ja dat van die Good Year SS heb ik ook gezien/gelezen. Ze zijn in de meeste maten ook echt een klap goedkoper dan de P4S, ook niet geheel onbelangrijk.
Edit
Ooh ja, je M2 ziet er geweldig uit imho. Zó zou ik hem nieuw uitzoeken. Als je wilt ruilen met een carbonzwarte e46 m3 hoor ik het wel
Edit
Ooh ja, je M2 ziet er geweldig uit imho. Zó zou ik hem nieuw uitzoeken. Als je wilt ruilen met een carbonzwarte e46 m3 hoor ik het wel

-
Ha, nou nu even niet, maar hartelijk dank voor het compliment Mark320iS
Ik noem 'm een beetje als contradictie zoals ie er nu bij staat een beetje een wolf in schaapskleren:)
Ik noem 'm een beetje als contradictie zoals ie er nu bij staat een beetje een wolf in schaapskleren:)
- Martijn_bmw
^^ Toch juist mooi zo'n wolf in schaapskleren. Ik zou hem ook juist in deze kleur samenstellen. Prachtige auto zo Robin!
Liever beetje undercover als daily
Liever beetje undercover als daily

-
Michelin is gewoon een van de beste banden.
Alleen op circuit gebruik had ik toch vaak de buitenkanten van de voorbanden kapot.
Alleen op circuit gebruik had ik toch vaak de buitenkanten van de voorbanden kapot.
-
Had jij geen semis Michelin op je GrA racer Andre paar mnd terug? Of was dat een ander merk?