Ola, via een persoonlijke app van een vriend en mede DF'er werd ik gewezen op dit topic, althans de gesloten versie.
Beetje helemaal gemist eigenlijk. Sorry.
Post sowieso wat weinig de laatste tijd. Beetje druk met werk, sporten e.d. Verder de laatste jaren wat meer motorfiets dan auto georienteerd. Auto's waren gestald en geschorst.
Welnu, wat wil het lot? Stalling houdt op te bestaan, nieuwe nog niet gevonden. Dus straks alles weer 'noodgewongen' op kenteken voor de deur in Corona tijd.
Overigens ook wel weer leuk in deze herfst tijd merk ik. Motorrijden als het miezert na een dagje thuiswerken is het net niet. Gewoon een uurtje sturen in EVO 8mr rs of e46 m3 wel. En het kan weer want het staat toch voor de deur.
Misschien wel het beste wat me is overkomen qua DF dat bericht 'Markk ik ga met m'n bedrijf stoppen en dan kun je je auto's niet meer bij mij stallen'.
Oh ok dan gaan ze weer op kenteken. First world problems. Maar eh waar ging het gesloten draadje nou over, maakten een paar mensen zich druk op het Internet ?
Mark.
(Die laatst met een stelletje gekken met de EVO naar de ring is geweest en weer als een kind zo blij aan het genieten is van een e46 m3 die echt bizar weinig grip heeft op z'n achterwielen in deze herfst tijd met DSC off. Geen wonder dat alles 2 generaties ouder zonder DSC kort gereden is en alle huidige generatie bestuurders opgegroeid met DSC alles kort rijdt wat het niet heeft)