Nieuwe rommel van AC Schnitzer

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
frankv

Bericht door frankv » 08 sep 2007, 10:34

achterkant ziet er top uit, de vleugelantenne is het lelijkste onderdeel

zou hem nooit kopen, maar ik zie er wel iets in, vind het zeker niet de lelijkste gepimpte BMW die hier voorbij komt

ik kan me nog een oranje zwarte M5 herinneren die ik veel meer over the top vond

frank

Rebel

Bericht door Rebel » 08 sep 2007, 10:49

mwahh, ik heb erger gezien...

Michel P

Bericht door Michel P » 08 sep 2007, 10:57

Techniek, super, achterspoiler in de klep super, wielen mee te leven, verder liever standaard, wat een kermis, gruwelijk.

Michel

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 sep 2007, 14:16

Achterkant vind ik wel dik, zonder dat vleugeltje op het dak dus.

Intertieur; Frans Bauer stijl ............................ :shock: :oops: Wit leer, met gouden randjes en ook nog een glazen doorkijk salontafel...........................braak...............................

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 08 sep 2007, 14:34

Bert ///M3 schreef:Ja zoiets. Verdriedubbeld is ook maar een figuurlijke uitspraak.

LPG heeft een andere stoichiometrische verhouding (moet dus meer gas bij dezelfde hoeveelheid lucht) als benzine en is iets minder krachtig (maar je spuit dus wel meer in dus dat compenseert weer). Maar als je zo'n motor dus verder tunen gaat dan kan je daar weer wat op terug winnen door dat je met meer compressie en een beter afgestelde ontsteking kan rijden.

Als je zo'n blok daar helemaal op aanpast is het verschil met een benzinemotor denk veel kleiner. Maar omdat het altijd ombouw is komt dat er meestal niet zo goed uit als wanner je zuiver op LPG zou gaan afstellen.
Was er niet een paar jaar terug een LPI-installateur, die op gas meer vermogen uit een Alfa 156 haalde dan op benzine?

Joop

Bericht door Joop » 09 sep 2007, 13:22

Mike schreef:Kan me niet voorstellen dat een BMW rijder hier voor kiest :?
Doe ik ook niet...

Wat een ordi-bak zeg... De techniek an sich is wel interressant, maar al dat uiterlijk vertoon mag je voor mij weglaten.

Macboy

Bericht door Macboy » 10 sep 2007, 17:03

Ik geef het interieur denk ik een 9. Ziet er zeer origineel uit. Kleurencombo is niet helemaal top, maar lastig te beoordelen op de foto. De inleg in lichtbeige en de tellers passen niet echt, iets te sjonnie. Dat bruine met wit is verder geniaal natuurlijk. Buitenkleur is ook erg bijzonder, voorkant zeer fraai, velgen ook, achterkant is ook erg dik. Alleen die enkele uitlaat zo dik en groot weet ik niet, liever links/rechts gescheiden. Spoilerlip achter is briljant.

Die kleine vleugel op het dak is natuurlijk zum kotzen ...

GTRene

Bericht door GTRene » 10 sep 2007, 17:34

Macboy schreef: Die kleine vleugel op het dak is natuurlijk zum kotzen ...
Zondag tijdens F1 kijken werd me duidelijk waar ze dat idee van die kleine spoiler op het dak vandaan hebben, its over the top for sure.

voorbeeldje:
[img:550:367]http://www.racefreaks.nl/images/550/nqg ... vrbyis.jpg[/img]

Plaats reactie