Nieuwe rommel van AC Schnitzer
- frankv
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- MartijnGizmo
Was er niet een paar jaar terug een LPI-installateur, die op gas meer vermogen uit een Alfa 156 haalde dan op benzine?Bert ///M3 schreef:Ja zoiets. Verdriedubbeld is ook maar een figuurlijke uitspraak.
LPG heeft een andere stoichiometrische verhouding (moet dus meer gas bij dezelfde hoeveelheid lucht) als benzine en is iets minder krachtig (maar je spuit dus wel meer in dus dat compenseert weer). Maar als je zo'n motor dus verder tunen gaat dan kan je daar weer wat op terug winnen door dat je met meer compressie en een beter afgestelde ontsteking kan rijden.
Als je zo'n blok daar helemaal op aanpast is het verschil met een benzinemotor denk veel kleiner. Maar omdat het altijd ombouw is komt dat er meestal niet zo goed uit als wanner je zuiver op LPG zou gaan afstellen.
- Macboy
Ik geef het interieur denk ik een 9. Ziet er zeer origineel uit. Kleurencombo is niet helemaal top, maar lastig te beoordelen op de foto. De inleg in lichtbeige en de tellers passen niet echt, iets te sjonnie. Dat bruine met wit is verder geniaal natuurlijk. Buitenkleur is ook erg bijzonder, voorkant zeer fraai, velgen ook, achterkant is ook erg dik. Alleen die enkele uitlaat zo dik en groot weet ik niet, liever links/rechts gescheiden. Spoilerlip achter is briljant.
Die kleine vleugel op het dak is natuurlijk zum kotzen ...
Die kleine vleugel op het dak is natuurlijk zum kotzen ...
- GTRene
Zondag tijdens F1 kijken werd me duidelijk waar ze dat idee van die kleine spoiler op het dak vandaan hebben, its over the top for sure.Macboy schreef: Die kleine vleugel op het dak is natuurlijk zum kotzen ...
voorbeeldje:
[img:550:367]http://www.racefreaks.nl/images/550/nqg ... vrbyis.jpg[/img]