Je bent in de war met Rotterdamallen schreef: 05 nov 2020, 11:35 Mocht je normaal een Rolex dragen, laat die dan maar thuis. Maar ook dan sterkte tussen onopgevoed sisvolk...

Je bent in de war met Rotterdamallen schreef: 05 nov 2020, 11:35 Mocht je normaal een Rolex dragen, laat die dan maar thuis. Maar ook dan sterkte tussen onopgevoed sisvolk...
Gebracht !Eric H schreef: 05 nov 2020, 11:31 Misschien heb ik iets gemist, of anderen denken er niet aan om te vragen, maarrrr :
Wat ga je halen ??
Ik zal mijn “first ov-date” hier wel even toelichten, voordat we in het sfeer-draadje off-topic gaan.Karel schreef: 05 nov 2020, 23:14 Iemand zegt OV en hoppa daar is JP.
Is er helemaal gek van na zijn eerste keer![]()
Aha, je moest maar 1 dorp verder dus.JP schreef: 05 nov 2020, 23:23Ja het viel me 100% mee, best ontspannen ritje gehad van 1.5u, met 2x overstappen.
Zei jij niet in een ander topic dat er iets zou gebeuren als er een OV topic geopend werd hier?///Joost schreef: 06 nov 2020, 17:04 Zo lang je niet naast zwetende studenten hoeft te staan in een hutje-mutje overvolle trein, en je heerlijk voor of na de spits kunt reizen, vind ik de trein echt wel relaxed. Heerlijk zo 's avonds laat van Schiphol na een zakentrip, zo in de trein duikelen en gewoon even chillen met een muziekje en een koffie. Prima!
Scherp!Riceaux schreef: 06 nov 2020, 20:09
Zei jij niet in een ander topic dat er iets zou gebeuren als er een OV topic geopend werd hier?![]()
Gebruikers op dit forum: Mark 320iS, RS-Ron, SlowCo, Tristan, Wimo, zegmaarboris en 22 gasten