Hey Rico!
Zeker doen!
Aah, ik ben dus toch niet helemaal gek. Valt weer mee. Het feit dat ik 'harder' werd aangepakt dan Andre met zijn constant raar wegzetten van Romo..... Ging mij de pet te boven. Ik heb mijn auto topics laten verwijderen. Zal nog lezen, af en toe reageren... Maar alles op 'n laag pitje hier.tomgtr schreef: 05 nov 2020, 12:06 Ok bij deze verplaatst. Uiteraard wordt deze discussie ook door mods gevoerd. Maar goed. Voorbeeld deze week. Erik vindt (naar MIJN mening terecht) dat Andre al een tijd aan het zuigen is richting Romo. Iemand blaft, Erik wil tijdje niet meer posten. Ilja en Andre zeggen BEIDE harde dingen naar elkaar. Vertel maar dan, wie moet waarvoor gewaarschuwd worden en wat als die persoon daar dan schijt aan heeft. Zeg het maar.
Ik had het er vandaag buiten df nog over dat ik zelf nog maar weinig behoefte heb hier iets te melden. Heeft niet zoveel te maken met wat er tegen mij gezegd word of omgekeerd. Op de een of andere manier vallen me alleen de draadjes als NL naar de haaien, US verkiezingen, zonnepanelen en F1 op. En al die draadjes is het imho niet eens meer ervaringen uitwisselen met wat gezellig gallen met mensen, maar lijkt het vaak op een wedstrijd Slimste Narcist van het jaar.ArjandeV schreef: 05 nov 2020, 19:53 Zo Rico is er ook nog!! Leuk man!
Nou ik heb mijn deeltje al gezegd in romo’s topic en ben het met Tom eens, het is gewoon lastig. Uiteindelijk zouden we allemaal toch wel moeten beseffen tot waar het leuk is en vanaf waar het te ver gaat? We zijn geen jongens van 16 meer.. een groot deel hier kent elkaar echt al heel lang en van sommigen kun je misschien meer hebben dan van een ander (Hans en Allen bijv :p), maar het moet voor iedereen denk ik leuk blijven.. en de afgelopen dagen was dat het niet in romo z’n topic denk ik..
Nou iedereen elkaar een virtueel knuffeltje en kusje en dan weer door![]()
Wat is het verhaal daarachter trouwens??JP schreef: 05 nov 2020, 21:04 Dan had je meer op Subaru meetings moeten wezen, Romo ! Althans....als ik de oude foto’s mag geloven![]()
in diverse app groepen dan zeker?Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.