Idd 6 cilinder boven de rauwe, resonerende 4 pitter, Cayman is wel compacter, dat isI MHO mooier dan de (te) gestrekte 911.
Geniet er van, veel rijplezier !!
Ik wacht op die andere 6cilinder

Eigenlijk bijzonder hoe goed die 4 pitter is qua vermogen en prestaties, maar hoe luid en rauw hij ook is.. Dat rauwe zal je ook beetje hebben in de GT4 denk ik als je hem niet uitknijpt? Pas op hoge toeren wordt hij echt mooi. Ach, jij hebt straks keuze uit 2 auto's met 6 cilinders, althans, als die ene het nog haalt tot de aflevering van de anderromo schreef: 03 nov 2020, 14:30 Top !!
Idd 6 cilinder boven de rauwe, resonerende 4 pitter, Cayman is wel compacter, dat isI MHO mooier dan de (te) gestrekte 911.
Geniet er van, veel rijplezier !!
Ik wacht op die andere 6cilinder![]()
![]()
Zo ongeveer ja!
Robin op Arthur z'n account ?
Toen ik hem kocht stond ie voor 84.9 te koopmark323ti schreef: 04 nov 2020, 15:31 Ik zie dat ze nog 83K vragen voor de Cayman.
Das bijzonder weinig afschrijving in 2 jaar lijkt mij. Mag ik vragen wat jij er paar maanden geleden voor betaald hebt?
Hoef hun inkoop niet te weten hoor. Ben zelf niet in de markt. Vroeg me gewoon af hoe die afschrijft. Niet veel dus.ArjandeV schreef: 04 nov 2020, 15:41Toen ik hem kocht stond ie voor 84.9 te koopmark323ti schreef: 04 nov 2020, 15:31 Ik zie dat ze nog 83K vragen voor de Cayman.
Das bijzonder weinig afschrijving in 2 jaar lijkt mij. Mag ik vragen wat jij er paar maanden geleden voor betaald hebt?Die 2k is iets minder dan ik heb afgeschreven + 8500km
Als je het echt precies wilt weten mag je mij pm'en, vind het niet netjes om hun inkoop hier te plempen
![]()
Mits je blijft upgradenmark323ti schreef: 04 nov 2020, 19:05Hoef hun inkoop niet te weten hoor. Ben zelf niet in de markt. Vroeg me gewoon af hoe die afschrijft. Niet veel dus.ArjandeV schreef: 04 nov 2020, 15:41Toen ik hem kocht stond ie voor 84.9 te koopmark323ti schreef: 04 nov 2020, 15:31 Ik zie dat ze nog 83K vragen voor de Cayman.
Das bijzonder weinig afschrijving in 2 jaar lijkt mij. Mag ik vragen wat jij er paar maanden geleden voor betaald hebt?Die 2k is iets minder dan ik heb afgeschreven + 8500km
Als je het echt precies wilt weten mag je mij pm'en, vind het niet netjes om hun inkoop hier te plempen
![]()
In plaats van een weekend huren kan je hem dus voor hetzelfde geld een paar maanden rijden
Dat is toch mooi!
Geniet van de 911!
Tijd om m'n wilde haren te verliezen in een M3W dus
Nou ik word zo grijs als Andre.. dus zal dan wel kloppen..
Dodge Ram denk ik