Op de Ring, doet gewoon pijn aan je oren, en dan die schakelmomenten...flugplatz bijvoorbeeld precies bij het overgaan van de heuvel "even" terugschakelen naar 7500 tpm ofzo...ben je toch bij dat je geen blokkerende achterkant krijgt

aha, ik weet het weer, dit is het Italiaanse clubje.Fabian schreef:Aan de naam te zien (Guy) is dat degene die er ook bij was op de Papenburg driftdag van Dick volgens mij. Zowel de witte GT3 als deze GT3RS
edit: Of toch niet, twijfel nu een beetje.
Maar gaat wel vlot iig!
Naast een aktueel filmpje monteren, ziet iedereen wat een progressie je gemaakt hebt. 8)Bert ///M3 schreef:Ach ja ik vond laatst een stukje film terug van toen ik voor het eerst over de ring reed, nog nooit op een circuit gereden. Dan weet je ook ff niet wat je ziet, in de categorie filmpje ziet daglicht niet meer
En dat hebben deze jongens ookErnst Jan Dekker schreef:Check die Hummer in het begin! Welke domme Harrie gaat er nou weer met een Hummer H2 de ring op..![]()
Als je geld hebt voor een Hummer heb je ook geld voor een goede ringauto!
Maar voor een helm was geen geld meerJorrit schreef:[img:800:533]http://www.boelsphotography.be/01-09-20 ... %20266.JPG[/img]
Wat je zegt Paskal, das 1 van de mooiste ringtoys van dit momment. Echt alles zelf gemaakt. Van stuurnaaf , pedalen tot draagarmen. Enorm veel tijd in gestoken. En echt niets dan lof
Jawel hoor, maar niet altijd...... hieronder zit ik er toevallig naastMichel Pol schreef:Maar voor een helm was geen geld meer![]()
Gebruikers op dit forum: krentenbol en 4 gasten