M2CS
- dvh
Re: M2CS
Ik zit hier een klein half uur na werktijd het topic door te lezen ( alle drama gemist
)
Maar balen Robert. Erg balen
Persoonlijk had ik hem ook eruit geknikkerd / terug verkocht en straks fulltime met de Porsche onderweg gaan.
Ondanks dat het allemaal een hoop geld is zijn het natuurlijk geen 1st world problems. Het zijn luxeproblemen :p
Klagen met biefstuk in de mond zeggen ze dan
Wanneer komt de Porsche?

Persoonlijk had ik hem ook eruit geknikkerd / terug verkocht en straks fulltime met de Porsche onderweg gaan.
Ondanks dat het allemaal een hoop geld is zijn het natuurlijk geen 1st world problems. Het zijn luxeproblemen :p

Wanneer komt de Porsche?
- tomgtr
Will F. schreef: 03 nov 2020, 18:43 Iets wat meer comfortabeler naast de GT4. Macannetje bijv krijg je geen spijt van.
Kan me in beide vindenArjandeV schreef: 03 nov 2020, 18:40 Ja of je neemt voor hetzelfde geld gewoon een gts of turbo s met de kop eraf.. schrijf je uiteindeljk minder op af en het rijdt beter :p
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Weet je;
Ik heb serieus gedacht om de CS in te leveren in Enter, de GT4 af te bestellen, vervolgens aldaar een nieuwe 911 turbo te kopen.
Gewoon klaar.
Geen gezeik meer.
Ik denk er nog even over
Ik heb serieus gedacht om de CS in te leveren in Enter, de GT4 af te bestellen, vervolgens aldaar een nieuwe 911 turbo te kopen.
Gewoon klaar.
Geen gezeik meer.
Ik denk er nog even over
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
30-11 wordt ie geboren/gebouwddvh schreef: 03 nov 2020, 17:53 Ik zit hier een klein half uur na werktijd het topic door te lezen ( alle drama gemist)
Wanneer komt de Porsche?
- Fasteddie2
- tomgtr
Juist, wellicht niet zo’n hooligan maar zo’n geweldig wapen maar ook Fantastische daily. GT4 en M2CS hardstikke leuk, maar met een Turbo S heb je alles. Ok gaat niet skeef, maar wat is laatste keer dat je skeef bent gegaan....romo schreef: 03 nov 2020, 22:09 Weet je;
Gewoon klaar.
Geen gezeik meer.
Ik denk er nog even over
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Flauw Tom. Zonder relatie is het lastig skeef schaatsje rijden...tomgtr schreef: 03 nov 2020, 23:49Juist, wellicht niet zo’n hooligan maar zo’n geweldig wapen maar ook Fantastische daily. GT4 en M2CS hardstikke leuk, maar met een Turbo S heb je alles. Ok gaat niet skeef, maar wat is laatste keer dat je skeef bent gegaan....romo schreef: 03 nov 2020, 22:09 Weet je;
Gewoon klaar.
Geen gezeik meer.
Ik denk er nog even over
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Als alle "entrepeneurs" hier bij zakelijke tegenwind ook zo snel de handdoek in de ring gooien......
Verder is het natuurlijk uitermate vervelend dat het garantie dingetje niet goed wordt opgepakt door 1 dealer.
Maar als ik het goed begrijp wordt dit nu door de verkopende dealer alsnog op een goede manier opgepakt en afgehandeld.
Waarom dan nu opeens de gedachte om alles eruit te gooien en een andere auto te kopen ?
Neem toch aan dat je beide wagens met een bepaald idee hebt gekocht, anders ook geen pagina's lang topic.
En dan nu bij een klein beetje tegenwind de handdoek al in de ring gooien.....die snap ik echt niet.
Wat is dan je hele overweging waard geweest om juist specifiek deze wagen te kopen ??
Verder is het natuurlijk uitermate vervelend dat het garantie dingetje niet goed wordt opgepakt door 1 dealer.
Maar als ik het goed begrijp wordt dit nu door de verkopende dealer alsnog op een goede manier opgepakt en afgehandeld.
Waarom dan nu opeens de gedachte om alles eruit te gooien en een andere auto te kopen ?
Neem toch aan dat je beide wagens met een bepaald idee hebt gekocht, anders ook geen pagina's lang topic.
En dan nu bij een klein beetje tegenwind de handdoek al in de ring gooien.....die snap ik echt niet.
Wat is dan je hele overweging waard geweest om juist specifiek deze wagen te kopen ??
- romo
Het gaat om vertrouwen in een auto.
Dat doet niets af aan de overweging waarom ik ze beide heb gekocht. Die staat als een huis.
Een nieuwe voorruit in een 3 maanden oude kar obv van productie fouten, vind ik geen miniem-klein punt.
Iedereen weet dat een vervanging ruit niet die kwaliteit heeft van het origineel af fabriek. Ik had het ooit met de 1M, een putje werd een scheur, een scheur werd een nieuwe ruit. Altijd gekraak en geknap later, helemaal bij warm weer.
Ik ga het zien en beleven.
Alle opties, zoals altijd, open.
Dat doet niets af aan de overweging waarom ik ze beide heb gekocht. Die staat als een huis.
Een nieuwe voorruit in een 3 maanden oude kar obv van productie fouten, vind ik geen miniem-klein punt.
Iedereen weet dat een vervanging ruit niet die kwaliteit heeft van het origineel af fabriek. Ik had het ooit met de 1M, een putje werd een scheur, een scheur werd een nieuwe ruit. Altijd gekraak en geknap later, helemaal bij warm weer.
Ik ga het zien en beleven.
Alle opties, zoals altijd, open.
- Eric H
De ruit die er in de fabriek ingezet is kwalitatief dezelfde als degene die er door een officiele partner later ingezet wordt als vervangingsruit.
Dan blijft alleen de montage over.
Als deze te wensen overlaat en zorgt voor irritatie dan gewoon terug naar de monterende partij en laten oplossen.
Maar om dan gelijk "het vertrouwen" in een auto kwijt te zijn ??????
Vertrouwen weg omdat een voorruit niet naar je zin is gemonteerd.....
Ik raak pas het vertrouwen in een auto kwijt als mijn remmen weigeren als ik met 180 op een haakse bocht afkom.
Of als tijdens het rijden zonder aanwijsbare oorzaak mijn draagarm afbreekt.
Of als mijn motor zonder reden gaat versnellen en niet te stoppen is.
Maar vertrouwen kwijtraken vanwege een voorruit, die is compleet nieuw voor me.
Dan blijft alleen de montage over.
Als deze te wensen overlaat en zorgt voor irritatie dan gewoon terug naar de monterende partij en laten oplossen.
Maar om dan gelijk "het vertrouwen" in een auto kwijt te zijn ??????
Vertrouwen weg omdat een voorruit niet naar je zin is gemonteerd.....
Ik raak pas het vertrouwen in een auto kwijt als mijn remmen weigeren als ik met 180 op een haakse bocht afkom.
Of als tijdens het rijden zonder aanwijsbare oorzaak mijn draagarm afbreekt.
Of als mijn motor zonder reden gaat versnellen en niet te stoppen is.
Maar vertrouwen kwijtraken vanwege een voorruit, die is compleet nieuw voor me.
- Eric H
Dan vraag ik me af wat het volgende is waardoor je het "vertrouwen" in een auto kwijtraakt ??
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat dit allemaal prima geregeld wordt en je straks met een tevreden gevoel die auto op z'n staart kan trappen en alles snel kan vergeten. Maarrrrr ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren, ergens heb ik het idee dat je al afscheid hebt genomen van de wagen.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat dit allemaal prima geregeld wordt en je straks met een tevreden gevoel die auto op z'n staart kan trappen en alles snel kan vergeten. Maarrrrr ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren, ergens heb ik het idee dat je al afscheid hebt genomen van de wagen.
- Eric H
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Wat nou als er in zo’n 911 een raam niet helemaal goed zit?
Mind = blown.
Mind = blown.