viewtopic.php?p=1314503#p1314503
Ik ben niet kritisch, ik vind het jammer dat er zo wordt gereageerd op iets wat super leuk moet zijn.
Hoe duidelijk kan het zijn, volledig mee eens.Bram schreef: 01 nov 2020, 09:34 Wat een gelul allemaal. BMW verkoopt dat hok met Europese garantie.
Klaar. Hoe dat achter de schermen opgelost wordt, boeie.
Dit.535d schreef: 02 nov 2020, 23:35Hoe duidelijk kan het zijn, volledig mee eens.Bram schreef: 01 nov 2020, 09:34 Wat een gelul allemaal. BMW verkoopt dat hok met Europese garantie.
Klaar. Hoe dat achter de schermen opgelost wordt, boeie.
Het zou niet uit mogen maken bij welke BMW dealer Romo de auto aanbiedt. En als dat wel zo is, en het wordt niet goed opgepakt zoals in dit geval, dan zou ik ook een klacht indienen bij BMW Nederland.
Nuff said.
Die vergelijking klopt toch niet...CRZ schreef: 03 nov 2020, 13:29 Brengen jullie dan ook de bij de Mediamarkt gekochte LG tv voor garantiewerkzaamheden naar de BCC? Want die zijn ook 'dealer' van LG en die leveren uiteindelijk de garantie.
Daarnaast, wat zijn de voorwaarden van de garantie op de TV? BMW geeft gewoon Europawijd garantie. Lijkt me dat daar dus geen discussie is.Martijn_bmw schreef: 03 nov 2020, 13:40Die vergelijking klopt toch niet...CRZ schreef: 03 nov 2020, 13:29 Brengen jullie dan ook de bij de Mediamarkt gekochte LG tv voor garantiewerkzaamheden naar de BCC? Want die zijn ook 'dealer' van LG en die leveren uiteindelijk de garantie.
Het is meer, je toevallig in MM A'dam gekocht LG TV voor garantie brengen bij MM vestiging Amersfoort omdat je daar toevallig dichterbij woont![]()
Beroep doen op jouw garantie
Alle producten die bij MediaMarkt zijn gekocht kunnen bij een van onze winkels ter reparatie worden aangeboden of worden opgestuurd.
https://www.bmw.nl/nl/content/aftersale ... antie.htmlBMW GARANTIE.
Wie in een nieuwe BMW rijdt, kan zich verheugen op de hoogste kwaliteitsnormen en krijgt rijplezier gegarandeerd. Mocht uw BMW onverhoopt toch een defect vertonen, dan is uw BMW verzekerd tegen onverwachte reparatiekosten voor een periode van maximaal 3 jaar vanaf de datum eerste toelating – wereldwijd.
Aanvullend geeft uw BMW dealer steeds vanaf de datum eerste toelating van uw BMW:
BMW Pechhulp – 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, 5 jaar lang
Dekking van eventuele wegsleepkosten tot aan de volgende BMW dealer
Uitgebreid mobiliteitsaanbod wanneer reparatie noodzakelijk is
Drie jaar garantie op lakdefecten en twaalf jaar garantie op het doorroesten van de carrosserie.
Goed puntMartijn_bmw schreef: 03 nov 2020, 13:40 Die vergelijking klopt toch niet...
Het is meer, je toevallig in MM A'dam gekocht LG TV voor garantie brengen bij MM vestiging Amersfoort omdat je daar toevallig dichterbij woont![]()
)///Joost schreef: 03 nov 2020, 14:13
Daarnaast, wat zijn de voorwaarden van de garantie op de TV? BMW geeft gewoon Europawijd garantie. Lijkt me dat daar dus geen discussie is.
Meteen even opgezocht...sterker nog, MM zegt zelf in de garantievoorwaarden op hun website het volgende :Beroep doen op jouw garantie
Alle producten die bij MediaMarkt zijn gekocht kunnen bij een van onze winkels ter reparatie worden aangeboden of worden opgestuurd./discussie
Gebruikers op dit forum: Citissimo, RJK, TurboClouseau en 1 gast