Bij deze de tweede poging om mijn wagenpark voor te stellen...
Vorige voorstelling zijn alle foto's verdwenen door het verdwijnen van de upload site!
Ik ben nog altijd Arne, 32 jaar en uit de buurt van Gent, Belgïe.
Ben zelfstandig in de metaalsector.
Samen met men broer 5 jaar geleden het bedrijf van mijn vader overgenomen en ondertussen uitgebreid naar een 30 man personeel
![gek :gek:](./images/smilies/smiley_mad.gif)
.
In de weinige vrije tijd volledig gek van auto's...( en jagen en een beetje voetbal...)
Mijn dagelijks vervoer is nog altijd de Volvo V60 polestar.
Ondertussen tegen de 60.000km en nog altijd een beest van een sleeper, wel al de 2de turbo (binnen garantie)...
Op zijn zomerwielen:
Op de 19" BBS winterwielen:
Al heel Europa doorkruist met de V60, blijft een snelle ruime kilometervreter die dankzij het ohlïns onderstel zeker niet bang is van wat bochtenwerk ook!!
Ook de Nordschleife al eens bezocht met de Polestar wat een super ervaring was en super geluk gehad met het weer
Voor het betere offroad en reiswerk heb ik ook nog altijd mijn Land Rover Dfender 110 dcpu, die nu al de volle 24.000 km heeft...
Zo was ie als ik hem kocht:
Paar maanden later...
Al veel weg geweest met de Defender met als hoogte punt 14 dagen Corsica in September 2019!
Begin 2019 ook mijn eerste oldtimer aangeschaft, een BMW E30 318is in zo goed als perfecte staat:
Deze ben ik momenteel aan het ombouwen naar voor mij de ultieme clubsport specs.
Volgende onderdelen liggen allemaal klaar:
- Bilstein B12 kit
- dikkere stabi's voor en achter
- quaffi sper achteraan
- motor is bij een specialist binnen voor revisie en een paar upgrades:
- dbilas itb's
- dbilas nokkenassen
- bijhorende ecu
- flow kop optimaliseren
Later komt mss nog een halve schroefkooi, shortshifter, korter stuurhuis en beter stoelen...
Ondertussen heb ik er ook al originele gele hella koplampen ingedrukt, omdat het origineel een franse auto is en ik het echt sexy vond staan op wit.
Afgelopen zomer kwam er in de buurt ook nog een E30 325i cabrio te koop, origineel hand geschakeld en voor die prijs en conditie kon ik hem niet laten staan...
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/JyL6vdFc/6.jpg)
Nog niets gedaan aan de cabrio zelf nog niet ingeschreven, volgende zomer eens kijken wat ik er verder met doe...
Voordeel is dat deze zeker niet zakken in waarde...
Dan heb ik sinds kort nog een 3de oldtimer staan, is de army Defender van mijn vader geweest.
Deze mocht ik voor een prikje overnemen met de belofte dat ik er goed voor zorg en dat hij hem altijd eens mag komen halen wanneer hij wil.
Dit is een 3.5 V8 Benzine waarvan vorig jaar heel de onderkant is aangepakt.
Ideaal voor het luie greenlanen met de V8 roffel op de achtergrond.
Dus op dit ogenblik 5 auto's
Gelukkig vorig een jaar loods gekocht waar ik de oldtimers en de defender droog kan stallen en aan sleutelen...
Mijn vader is buiten de Defender ook niet bang van wat rappere driving-fun want hij heeft al bijna 15 jaar onderstaande 6.3 V12 in bezit:
In het verleden al verschillende Volvo's en Land Rovers "versleten" hier een klein overzicht:
- Volvo V50 1.6 drivE
- Volvo V40 D3 (5 cilinder diesel met chippie naar 210pk en 430nm)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/SnpfxYGm/26.jpg)
- Land Rover Defender 90 TD5
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/94mPG3SS/27.jpg)
- Land Rover Discovery 2 TD5
Zo hierbij een korte voorstelling poging 2, alle foto's zijn klikbaar ik krijg ze niet groter op het forum...
Wat ik zeker nog wou mededelen is dat dit forum al 10 jaar lang mijn interesse naar auto's en techniek voed en ik hoop dat dit nog zeker 10 jaar langer mag duren...