Oh ja nee dan is 'ie wel mooiBaboulah schreef: 18 mei 2020, 14:55 Een R8 lelijk noemen![]()
(staat hier juist op de shortlist voor als de M3 weg is)

Oh ja nee dan is 'ie wel mooiBaboulah schreef: 18 mei 2020, 14:55 Een R8 lelijk noemen![]()
(staat hier juist op de shortlist voor als de M3 weg is)
Dat huren bij een particulier vind ik zo briljant, soms huur je bij een autoverhuurbedrijf voor nog minder gewoon een nieuwe auto
Klopt voor een gewone vervoer auto helemaal eens hoor! maar meestal geen cabrio’s bij verhuurbedrijven of heel duur.Niels schreef: 18 mei 2020, 17:28Dat huren bij een particulier vind ik zo briljant, soms huur je bij een autoverhuurbedrijf voor nog minder gewoon een nieuwe auto![]()
Iets opbouwen schrijft natuurlijk ook gigantisch af, dat moet je ook voor jezelf doen of oprijden.RS-Ron schreef: 23 mei 2020, 12:15 Pfffff 10-15K afschrijving per jaar....... Kennelijk heel normaal, voor mij niet.
[..]
Voor 65k liet ik iets leuks opbouwen, de M3 touring van Joost is bijv. een mooi alternatief.
Heb jij effe geluk, die hebben ze ook staan!Kadett schreef: 23 mei 2020, 13:05
Ik had deze combi op een BMW 4 serie gran coupe wel kunnen waarderen van lichtblauw met wit/creme interieur. Maar een sportwagen als de Cayman toch liever zwart. Verder een Cayman maximaal 19" velgen. Echt geen porum al die wielen die je ziet met maximaal 4cm rubber. Audi RS6 standaard met 21 optioneel 22". Het is niet mooi.Opa schreef: 23 mei 2020, 12:01Cayman is een mooi ding, maar de wielen onder deze vind ik echt geen porum onder zo'n auto....ook het witte interieur zou mijn keuze niet zijn.ErikS schreef: 23 mei 2020, 11:33 https://www.autobedrijfschouten.nl/occa ... -camera-20
Zoiets zou ik kopen, denk ik.![]()
Veul goedkoper dan 65.ErikS schreef: 02 jun 2020, 10:21 Gisteren een Viper RT10 van de eerste generatie gespot.....
Man man, dat is toch wel een écht jeugddroom. En dat kan je ook vrij easy binnen de 65K shoppen!
Heeft Viper Keesie ook!
Gebruikers op dit forum: Kadett en 32 gasten