
Hoe is ondertussen het koppel bij wat lagere toeren? Want de throttlebodies (en andere nokkenassen) zal waarschijnlijk wel gezorgd hebben dat de vermogensband wat naar boven verschoven is?
Check!
Helaas een gat in de zuiger, klep en klepstoter daardoor huisgehouden in de cilinderkop en alles stuk geslagen.eBoonstra schreef: 23 okt 2020, 20:58 Vet!!
Zag al wat voorbij komen op FB, maar wat is er met de motor van de gele aan de hand?
Dat is een beste schade maar gelukkig stond al in de planning dan om te upgraden. Mooi moment om naar voren te halenLindsay155 schreef: 24 okt 2020, 11:50Helaas een gat in de zuiger, klep en klepstoter daardoor huisgehouden in de cilinderkop en alles stuk geslagen.eBoonstra schreef: 23 okt 2020, 20:58 Vet!!
Zag al wat voorbij komen op FB, maar wat is er met de motor van de gele aan de hand?
De motor zou sowieso eind dit seizoen vernieuwd gaan worden naar mooier spul, maar helaas hebben de std zuigers het niet meer tot eind dit seizoen weten vol te houden.
Nu komen er hoge compressie zuigers in, nog betere nokkenassen, andere krukas, vliegwiel etc etc.
Ik zal snel even wat foto's plaatsen als ik het onderblok terug heb. Deze wordt momenteel gevlakt en geboord op de maat van de zuigers.![]()
We vermoeden dat het begonnen is met een scheurtje in de zuiger and so on.. gewoon "op" en dat er een het echt heeft begeven.
Het is ook wel weer tijd voor een wisseltje bij jou
Gebruikers op dit forum: Berrie, beske, Bimmer M, Bjeffindividual, Edwin de Haas, Rogerb, tomgtr, Twist en 4 gasten