Nog netjes de banden voor/achter gewisseld om de winterbanden op te kunnen maken deze winter en volgend jaar zomer.
Ik zeg nog, laat je niks aansmeren, apk, olie en filter, mogelijk interieurfilter en remvloeistof en misschien gasfilter, zal maximaal 350 euro zijn.
Komt de rekening.... 650 euro, geeneens remvloeistof meegepakt. Ding is 8 jaar oud en staat 60.000km op.
sep 2019 : oliebeurt, interieurfilter, bougies
okt 2018 : oliebeurt, interieurfilter, luchtfilter, remvloeistof, distributieriem
okt 2017 : oliebeurt, interieurfilter, bougies, gasfilter
Wat zeggen de Dacia LPG experts hiervan?
Gasfilter vloeibare fase en gas fase - geen idee, zal vast nodig zijn maar wel lage kmstand, ding rijdt niet veel kilometers
Gasklephuis reiniging, engine flush, aircoreiniging, brandstofsysteemreiniging zijn mijn inziens lekkere rekening opdrijvers, bij 2 ton misschien nodig maar nu toch niet?
Budget oliebeurtje met gratis apk kost 185 euro, ding gaat 3,3 liter olie in a 5 euro inkoop de liter ofzo.
Snap dat ze daar ook het pand, de receptioniste enz moeten betalen maar als het mijn auto was had ik er stijl van achterover gevallen. Dacht dat LPG rijden juist goedkoop was!