Momenteel bestaat m'n fleet uit:
1) Amazda Miata uit 1994. Er staat momenteel zo'n 330.000 km op de klok maar het lijkt erop dat de auto in Florida (waar ie de eerste 10 jaar gebivakkeerd heeft) 1 of 2x terug gedraaid is. Sinds 2009 in m'n bezit.
2) om de bovenstaande op te knappen en omdat het een good deal was er vorig jaar nog een onderdelen-miata die superkrokant is bij gekocht vorig jaar. Ik wil bij deze nog een keer het diff vastlassen en er een fun-dagje mee doen maar in principe is het voor deze end of the line (en nee, dat is niet zonde: je hebt alleen al in plaatwerk-onderdelen 1200 euro nodig en dan zit het er nog niet op en is het nog steeds een afgeragd hok met 250k). 3) m'n drift/autosport-bmw. Eigenlijk een eeuwig durend project die nu op 7 of 8 kleine items na klaar is voor de autosport. Mag ook een keer - ik heb 'm al sinds 2008. De lijst met dingen die hier aan gedaan zijn is te lang om op te sommen. In a nutshell: alleen de koets en stuurkolom zijn origineel

'toch iets betrouwbaars nodig had'. Ik ben geen honda-fanboy maar het is wel een wapen van een auto

Uiteindelijk moeten de S2000 en de onderdelen-amazda de deur weer uit om ruimte te maken voor wat ander spul wat nog op de verlanglijst staat. De bedoeling is om de doorlooptijd van de fleet wat te verkorten en er geen gewoonte van te maken auto's 11 of 12 jaar aan te houden

Past rides:
In volgorde van aankoop/in ontvangstname zitten de volgende auto's niet meer in de fleet:
Toyota starlet uit m'n avatar (RIP 2009 toen bij engine #2 de distributieriem knapte)
Toyota Carina GTSi (sold)
Honda Civic (sold)
(in USA) Subaru Outback (company-cruiser)
(in USA) Ford Fusion (company-cruiser)
Ford Mustang (sold)
(in USA) Jeep Wrangler (sold)