Corona in Nederland.....
- Luco
Re: Corona in Nederland.....
Ik zeg alle maatregelen overboord, misschien lossen die statistieken dan vanzelf op 

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Volgens mij als je Amsterdam, Rotterdam en Den-Haag in lockdown doet, lost het ook op.
- Luco
Vanavond weer een nieuwe aflevering
- Knot
Goed plan, meteen doorvoeren!smiley schreef: 13 okt 2020, 17:06 Volgens mij als je Amsterdam, Rotterdam en Den-Haag in lockdown doet, lost het ook op.
-
OnlineStefan R
- Auto: Vakantievoertuig
-
Het moet niet gekker worden: https://www.ad.nl/amsterdam/halsema-maa ... ~a4be5079/
- Arthur
- Auto: Nr.51
Gelukkig nog maar het 3e draadje waarin het gemeld wordt 

- Luco
nou dat was het

- frankie
Geeft die oekel ook gewoon de Nederlandse burgers de schuld omdat ze ongehoorzaam zijn. Misschien moet hij zich eens afvragen waarom dat zo is. Heeft natuurlijk niks te maken met het beleid en de vele tegenstrijdigheden in de maatregelen....
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik geloof absoluut dat dat één van de redenen is waardoor onze besmettingen in vergelijk met andere landen binnen de EU veel harder oplopen.
- frankie
Sja, als je als overheid een dringend advies af geeft om mondkapjes te dragen maar vervolgens zegt een hoge pief van het adviesorgaan waar diezelfde overheid blind op vaart dat dat helemaal niet helpt, wat verwacht je dan.
En dat is nog maar 1 voorbeeldje.
- Knot
Die Dissel hadden ze er alleen als statement al uit moeten trappen
- Luco
Gelukkig kunnen ze in Staphorst opgelucht ademhalen, gods kinderen hoeven zich nergens aan te houden, maar de horeca helpen we wel totaal naar de klote, goed gedaan hoor Pinokkio.
- Bram
Klopt, slaat ook als een tang op een varken. Afgelopen zondag vijf uur lang overleg bij Rutte in ‘t Catshuis. Rutte komt aanfietsen met een mondkapje op, net als Grapperhaus en Hoekstra.frankie schreef: 13 okt 2020, 19:54 Sja, als je als overheid een dringend advies af geeft om mondkapjes te dragen maar vervolgens zegt een hoge pief van het adviesorgaan waar diezelfde overheid blind op vaart dat dat helemaal niet helpt, wat verwacht je dan.
En Japie van Dissel? Die lekker niet. Leek wel een statement, gaat natuurlijk nergens over.
- Martijn_bmw
Volgens mij was dat niet zo, Max groep grote 30 en geen uitzondering zei RutteLuco schreef: 13 okt 2020, 20:17 Gelukkig kunnen ze in Staphorst opgelucht ademhalen, gods kinderen hoeven zich nergens aan te houden, maar de horeca helpen we wel totaal naar de klote, goed gedaan hoor Pinokkio.
- Martijn_bmw
Belachelijk iddBram schreef: 13 okt 2020, 20:18Klopt, slaat ook als een tang op een varken. Afgelopen zondag vijf uur lang overleg bij Rutte in ‘t Catshuis. Rutte komt aanfietsen met een mondkapje op, net als Grapperhaus en Hoekstra.frankie schreef: 13 okt 2020, 19:54 Sja, als je als overheid een dringend advies af geeft om mondkapjes te dragen maar vervolgens zegt een hoge pief van het adviesorgaan waar diezelfde overheid blind op vaart dat dat helemaal niet helpt, wat verwacht je dan.
En Japie van Dissel? Die lekker niet. Leek wel een statement, gaat natuurlijk nergens over.

- Luco
Volgens mij kunnen ze kerken niet dwingenMartijn_bmw schreef: 13 okt 2020, 20:23Volgens mij was dat niet zo, Max groep grote 30 en geen uitzondering zei RutteLuco schreef: 13 okt 2020, 20:17 Gelukkig kunnen ze in Staphorst opgelucht ademhalen, gods kinderen hoeven zich nergens aan te houden, maar de horeca helpen we wel totaal naar de klote, goed gedaan hoor Pinokkio.
Regels voor groepsgrootte en vrijheid van godsdienst of levensovertuiging
De overheid mag volgens de wet de vrijheid van godsdienst of levensovertuiging niet beperken. Dat betekent dat de overheid de maatregel van maximaal 30 personen in een binnenruimte niet kan opleggen voor religieuze bijeenkomsten. Of voor levensbeschouwelijke bijeenkomsten. Wel is er regelmatig overleg met de verschillende koepels van geloofsgemeenschappen in Nederland. Zij maken afspraken over maatregelen in de kerk, moskee, synagoge of ander gebedshuis om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Deze vrijwillige afspraken staan in het communiqué ‘Behoedzaam vieren van geloof’.
- Luco
ik wist het wel, als horecaondernemer hield ik doorlopend een religieuze bijeenkomst
- Martijn_bmw
Ah oké, belachelijk dat dat niet kan...!Luco schreef: 13 okt 2020, 20:24Volgens mij kunnen ze kerken niet dwingenMartijn_bmw schreef: 13 okt 2020, 20:23Volgens mij was dat niet zo, Max groep grote 30 en geen uitzondering zei RutteLuco schreef: 13 okt 2020, 20:17 Gelukkig kunnen ze in Staphorst opgelucht ademhalen, gods kinderen hoeven zich nergens aan te houden, maar de horeca helpen we wel totaal naar de klote, goed gedaan hoor Pinokkio.
Regels voor groepsgrootte en vrijheid van godsdienst of levensovertuiging
De overheid mag volgens de wet de vrijheid van godsdienst of levensovertuiging niet beperken. Dat betekent dat de overheid de maatregel van maximaal 30 personen in een binnenruimte niet kan opleggen voor religieuze bijeenkomsten. Of voor levensbeschouwelijke bijeenkomsten. Wel is er regelmatig overleg met de verschillende koepels van geloofsgemeenschappen in Nederland. Zij maken afspraken over maatregelen in de kerk, moskee, synagoge of ander gebedshuis om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Deze vrijwillige afspraken staan in het communiqué ‘Behoedzaam vieren van geloof’.
- Martin van der Zwaard
Zondagochtend maar eens lekker naar de kerk met zijn alleLuco schreef: 13 okt 2020, 20:17 Gelukkig kunnen ze in Staphorst opgelucht ademhalen, gods kinderen hoeven zich nergens aan te houden, maar de horeca helpen we wel totaal naar de klote, goed gedaan hoor Pinokkio.

- Martin van der Zwaard
-
Zeker voor een wijnbar een goede optie 

- Bram
- 328Ti
Die l.u.l van een van dissel moet snel aftreden. Ego van heb ik jouw daar. Hij is de reden dat mondkapjesplicht zo enorm is vertraagdfrankie schreef: 13 okt 2020, 19:54 Sja, als je als overheid een dringend advies af geeft om mondkapjes te dragen maar vervolgens zegt een hoge pief van het adviesorgaan waar diezelfde overheid blind op vaart dat dat helemaal niet helpt, wat verwacht je dan.