#legotechnic

dan klappen we weer even met zijn allen en het is weer goedRiceaux schreef: 08 okt 2020, 16:29 De reguliere zorg gaat waarschijnlijk vanaf volgende week weer afgeschaald worden. Patiënten gaan weer verdeeld worden over de ziekenhuizen. Ben benieuwd hoe veel uitval onder personeel we deze golf weer over ons heen krijgen.
Zou de dienstregeling lekker aan de Duitsers over laten, die hebben er meer ervaring meesmiley schreef: 08 okt 2020, 18:23 Duitsland wil vast wel opnemen waar we vanaf willen. dat gaat al jaren goed.
Ik denk dat de NS wel treinen in wil zetten.
MP maar priced to sell. Heb natuurlijk zelf ook een Corona projectje ingekocht
Stimmt, lekker creabea in de schuur totdat de storm in overgewaaid.ivo-b schreef: 08 okt 2020, 15:35 Ja dat hoorde ik dus ook vaak toen ik vorige week een Porsche 924 te koop zette. Minimaal 5 mensen die aangeven dat ze alvast een Corona projectje zochten omdat de komende maanden niet echt veelbelovend zijn. Gauw al je oude troep op marktplaats gooien dus.
@ Joost, ik wil je niet als voorbeeld nemen, ik hoor dit ook veel. Ben altijd benieuwd wat voor apps mensen op hun telefoon hebben staan die zich hier zorgen om maken. Ik begrijp de zorg, laat ik dat voorop stellen. Toch verbaasd het me als ik mensen om me heen dit hoor zeggen terwijl ze Tik-Tok, Facebook, Insta en nog wat meer obscure apps. Zag laatst een vergelijk welke data de Corona app gebruikt vs een facebook en insta, daarmee zou voor menig Nederlander inzicht genoeg moeten zijn om de mening te draaien.
+1000CRZ schreef: 10 okt 2020, 10:12@ Joost, ik wil je niet als voorbeeld nemen, ik hoor dit ook veel. Ben altijd benieuwd wat voor apps mensen op hun telefoon hebben staan die zich hier zorgen om maken. Ik begrijp de zorg, laat ik dat voorop stellen. Toch verbaasd het me als ik mensen om me heen dit hoor zeggen terwijl ze Tik-Tok, Facebook, Insta en nog wat meer obscure apps. Zag laatst een vergelijk welke data de Corona app gebruikt vs een facebook en insta, daarmee zou voor menig Nederlander inzicht genoeg moeten zijn om de mening te draaien.
Dit en wat als de app wel aan geeft dat je met iemand in contact bent geweest?
No offense.CRZ schreef: 10 okt 2020, 10:12 Toch verbaasd het me als ik mensen om me heen dit hoor zeggen terwijl ze Tik-Tok, Facebook, Insta en nog wat meer obscure apps.
Dat is wel de bedoeling ja. Net zoals wanneer je vader/moeder/broer/zus/buurman het heeft en je bent met ze in contact geweest. Uberhaupt is het “thuisblijven, tenzij...” al lijkt 90% daar schijt aan te hebben (zowel werk als prive).Ferdi Gielen schreef: 10 okt 2020, 11:59Dit en wat als de app wel aan geeft dat je met iemand in contact bent geweest?
Ga je dan 10 dagen thuis zitten? Zag daar laatst nog een hele discussie over en dat men dat gedeelte toen in ieder geval niet uit had gewerkt.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Gert-jan, Joost H., Peter-Paul, Semrush [Bot], WJ en 4 gasten