allen schreef: 02 okt 2020, 09:27 Elise kun je overeigens best op de zaak zetten. Gele gatenkaas wrap.

allen schreef: 02 okt 2020, 09:27 Elise kun je overeigens best op de zaak zetten. Gele gatenkaas wrap.
Mwaah, Golf staat op de zaak.allen schreef: 02 okt 2020, 09:27 Elise kun je overeigens best op de zaak zetten. Gele gatenkaas wrap.
bijtelling is voor een x5 van 2005 maar rond de 3k bruto max, wil je proefrijdenSpijkerhard schreef: 01 okt 2020, 21:18 Inmiddels gebeld door de lokale dealer.
Er lijken maximaal 400 ID.4s naar NL te komen in 2020 (nog 8% bijtelling), en een groot deel daarvan zal als demo ingezet worden... dus de verkoper wil absoluut niets garanderen om teleurstellingen te voorkomen.
Ook toen ik aangaf dan wel interesse te hebben om de demo bijvoorbeeld na x maanden te kopen, en tot die tijd in een ID.3 te gaan rijden (aanschaffen), was er niets mogelijk. Een demo “moet” een jaar bij de dealer rijden. Eerst maar eens gaan rijden met de ID.3.
Als alleen een 2021 exemplaar beschikbaar zou zijn, zou ik voor de Skoda Enyaq gaan (maandag 12 october proefzitten), maar dat is beide alweer een flinke bijtelling, dan ben ik financieel misschien beter af met een X3 of X5 o.i.d. uit 2005....
Volgens de Skoda dealer moeten de VW dealers overigens eerst maar eens een hele berg ID.3s aan de man brengen.....
Ik sprak vandaag met VW dealer maar die gaf aan meer dan voldoende voorraad te hebben. Er komen veel ID3's uit buitenland onze kant op rollen. Van schaarste of krapte absoluut geen sprake. Pon probeert een beetje die hype te creëren maar volledig onterecht. Pb me anders maar even, dan geef ik je contactpersoon bij dealer.Spijkerhard schreef: 01 okt 2020, 21:18 Inmiddels gebeld door de lokale dealer.
Er lijken maximaal 400 ID.4s naar NL te komen in 2020 (nog 8% bijtelling), en een groot deel daarvan zal als demo ingezet worden... dus de verkoper wil absoluut niets garanderen om teleurstellingen te voorkomen.
Ook toen ik aangaf dan wel interesse te hebben om de demo bijvoorbeeld na x maanden te kopen, en tot die tijd in een ID.3 te gaan rijden (aanschaffen), was er niets mogelijk. Een demo “moet” een jaar bij de dealer rijden. Eerst maar eens gaan rijden met de ID.3.
Als alleen een 2021 exemplaar beschikbaar zou zijn, zou ik voor de Skoda Enyaq gaan (maandag 12 october proefzitten), maar dat is beide alweer een flinke bijtelling, dan ben ik financieel misschien beter af met een X3 of X5 o.i.d. uit 2005....
Volgens de Skoda dealer moeten de VW dealers overigens eerst maar eens een hele berg ID.3s aan de man brengen.....
Ja? Verkoopt 'ie slecht Fabian?
Dat zal je overkomen 1 dag na bezitalt schreef: 05 okt 2020, 19:30 photo_2020-10-05_03-20-00.jpg
Om uur 3.21 werd mijn zoon wakker, zag de auto naast de id3 in brand staan.
Gebruikers op dit forum: Thomas H en 37 gasten