338kmh
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
- Downforce Bjorn
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 18:36
- Locatie: Zolder, België - Real ///M are handbuilt!
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Sanhi
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 17 jun 2007, 21:08
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- funnyname
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 19:01
Dit blijft mijn all time favoriet, inderdaad een jeugddroom.
490 PK is 40 meer dan standaard, schijnbaar is deze licht gekieteld.
Deze auto was trouwens relatief zwaar met ruim 1400 kg schoon aan de haak. Maar ja wat wil je, aktieve integrale aandrijving die heden ten dage nog geafanceerd is, dubbele (aktieve) dempers per wiel, seriele bi-turbo, hoogte verstelling, airco, electrische ramen en stoelen, enz.
De motor was trouwens zwaar terug getuned, lees hier meer over de lange weg die is afgelegd om de 959 goedgekeurd te krijgen voor de openbare weg in de US en waarom men maar gelijk de auto naar 600 pk getuned heeft. Leuk leesvoer, helaas is de pagina niet helemaal lekker meer, plaatjes en tekst staan dwars door elkaar ..
490 PK is 40 meer dan standaard, schijnbaar is deze licht gekieteld.
Deze auto was trouwens relatief zwaar met ruim 1400 kg schoon aan de haak. Maar ja wat wil je, aktieve integrale aandrijving die heden ten dage nog geafanceerd is, dubbele (aktieve) dempers per wiel, seriele bi-turbo, hoogte verstelling, airco, electrische ramen en stoelen, enz.
De motor was trouwens zwaar terug getuned, lees hier meer over de lange weg die is afgelegd om de 959 goedgekeurd te krijgen voor de openbare weg in de US en waarom men maar gelijk de auto naar 600 pk getuned heeft. Leuk leesvoer, helaas is de pagina niet helemaal lekker meer, plaatjes en tekst staan dwars door elkaar ..
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
ER staat ook een aardig stukje over geschreven in de laatste GTO.
Blijft een geweldige auto, om te zien, maar ook zeker voor die tijd. 8)
Dit 959 startte als concept "Gruppe B":
[img:800:600]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... B_1983.jpg[/img]
De duurste 959 is de opengewerkte auto die op de IAA stond destijds.
Overigens is de 959 van toen wat de Veyron nu is. Een stukje werk om te laten zien waar Porsche op dat moment toe in staat was en daarom geld mocht kosten.
Blijft een geweldige auto, om te zien, maar ook zeker voor die tijd. 8)
Dit 959 startte als concept "Gruppe B":
[img:800:600]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... B_1983.jpg[/img]
De duurste 959 is de opengewerkte auto die op de IAA stond destijds.
Overigens is de 959 van toen wat de Veyron nu is. Een stukje werk om te laten zien waar Porsche op dat moment toe in staat was en daarom geld mocht kosten.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: CRZ en 29 gasten