Dan denk ik dat als renault gedwongen wordt er veel ploffende blokjes bij rb en at zijn.Hielke schreef: 02 okt 2020, 10:47Jawel, marketen.Bram schreef: 02 okt 2020, 10:40 Al die jaren dus op het verkeerde paard gewed. En gaat Honda tot het vertrek überhaupt nog wel iets aan die motor doen waardoor ze competitief blijven?
Dit lees ik op de F1 site:
The decision will leave Formula 1 with three power unit suppliers – Mercedes, Ferrari and Renault. Under the current rules, Renault would be obliged to supply Red Bull and AlphaTauri with engines as they currently have the fewest customers, unless the teams can convince Mercedes or Ferrari to provide a supply.
Zonder motor komen ze dus niet te zitten vanaf 2022.
Ik denk dat als het bij de rest heel blijft dat het voor de reputatie niks uitmaakt.
Dat denk ik ook. Publiek begrijpt ook wel dat in de huidige sfeer tussen RB en Renault de eerste aan het kortste (minste motor) eind gaat trekken. Als Renault echt kwaad wil that is. Om de premium Renault motoren te krijgen moet er een groot Mea Culpa door de limonade maker worden uitgesproken.
In het concorde agreement staat toch ook dat de klantenmotor hetzelfde moet zijn?Hielke schreef: 02 okt 2020, 11:46Dat denk ik ook. Publiek begrijpt ook wel dat in de huidige sfeer tussen RB en Renault de eerste aan het kortste (minste motor) eind gaat trekken. Als Renault echt kwaad wil that is. Om de premium Renault motoren te krijgen moet er een groot Mea Culpa door de limonade maker worden uitgesproken.
Ik zeg doen. Alsonso naast Verstappen, eindelijk een rijder die hem beter kan maken ipv die lauwe swaffelcoureurs.Mari Oh Oh! schreef: 02 okt 2020, 13:55 Nou dat gaat leuk worden, Alonso(of Ocon), Abiteboul en Verstappen in één team.
Max is juist degene die niet uit hun programma komt, de rest is niks en wordt niks.Mari Oh Oh! schreef: 02 okt 2020, 13:55 Nou dat gaat leuk worden, Alonso(of Ocon), Abiteboul en Verstappen in één team.
Verder denk ik dat RB dan de vinger geeft en er niet dreigt mee te stoppen, maar echt stopt. Ze hebben zoveel overtuiging in hun eigen programma dat je niet het enige goede daar uit kan laten wegkapen.
Is ook weer zo.Luco schreef: 02 okt 2020, 14:00Max is juist degene die niet uit hun programma komt, de rest is niks en wordt niks.Mari Oh Oh! schreef: 02 okt 2020, 13:55 Nou dat gaat leuk worden, Alonso(of Ocon), Abiteboul en Verstappen in één team.
Verder denk ik dat RB dan de vinger geeft en er niet dreigt mee te stoppen, maar echt stopt. Ze hebben zoveel overtuiging in hun eigen programma dat je niet het enige goede daar uit kan laten wegkapen.
Meer info aub? Wel een klassieke topnaam in race/F1 land. Misschien vergane glorie, maar Murray's T50 heeft ook 'n Cosworth motor.Martijn M schreef: 02 okt 2020, 14:38 Cosworth is bezig met een F1 motor. Zie Cosworth nog wel aan RB leveren...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten