Mooie kilometerstand voor een rijdersauto..

Oww, dat is bijna niks......
Vergeet de Hogedruk brandstofpomp niet
Ja klopt, dure operatie. Bij de mijne ook gedaan (gelukkig niet op mijn kostencazzo super veloce schreef: 25 sep 2020, 10:23 Ik heb 1 kapotte injector gehad. Toen alle 6 laten vervangen door een later type.
Gelijk ook preventief de bobines laten doen. Plus nog wat klein spul.
Factuur van 2300 euro aanwezig.
Alpina flashback.Luco schreef: 25 sep 2020, 11:57 Ja en dan nog ff nieuw turbotje, waterpomp, hoge druk brandstofpomp, distrubitieketting, alle kraakjes en piepjes en dan kan je weer 6 maanden vooruit![]()
![]()
of een navimodeule, oh nee een soundmodule, oh nee een luchtbalg oh nee, etc etcLuco schreef: 25 sep 2020, 11:57 Ja en dan nog ff nieuw turbotje, waterpomp, hoge druk brandstofpomp, distrubitieketting, alle kraakjes en piepjes en dan kan je weer 6 maanden vooruit![]()
![]()
Is sinds april 2015 in NL.JP schreef: 25 sep 2020, 12:29 Als die een ton in België heeft overleefd, dat lijkt me belastender dan 5000 rondjes Nordscheife
Jup. Niet meegekregen?
Nee niet mee gekregen, wat een bedrag,balen zeg.....ErikS schreef: 25 sep 2020, 14:17Jup. Niet meegekregen?
Mijn B3S is in 9 maanden bijna 9K verspijkerd onder de kap.
wie koopt er dan ook zon oud lijkErikS schreef: 25 sep 2020, 16:55 Ach, meeste was onder garantie, maar dan nog zijn het 9 'vrij' prijzige maanden geweest.
Gebruikers op dit forum: Erik K., Majestic-12 [Bot] en 28 gasten