Autos zijn motorisch verder tot mijn ervaring probleemloos, 13,000km in 1 jaar sinds aankoop en geen issues gehad gelukkig. geniet ervan

Regio Haarlem ja! Die van mij is ook probleemloos nu echt top!Baboulah schreef: 11 mei 2020, 16:06 Rijdt volgens mij regio haarlem/hoofddorp? kenteken komt mij bekend voor uit de regio, paar x zien rijden geloof ik, of er is er 1 die kwa kenteken er erg op lijkt![]()
Autos zijn motorisch verder tot mijn ervaring probleemloos, 13,000km in 1 jaar sinds aankoop en geen issues gehad gelukkig. geniet ervan![]()
+1 echt super mooi om te zien
Daily driver maar ga tegenwoordig op de fiets naar me werkmark323ti schreef: 19 sep 2020, 22:14 Goed bezig! Weer heerlijk fris zo!
Is dit je daily driver of hobby auto?
Kan dat altijd moeilijk omschrijven hoor, ben hem nog steeds aan het ontdekken, merk met dwars gaan dat die veel stabieler/controleerbaarder is. De adaptieve vering had ik altijd op z’n hardst staan maar vind hem daar nu teveel mee stuiteren, middelste stand rijd perfect. Bijgeluiden zijn ook minimaal, als hij koud is hoor ik wel wat zingen heel erg op de achtergrond maar dat is na een paar minuten weg.mark323ti schreef: 24 sep 2020, 20:41 Heb je al gereden met nieuwe rubbers? Benieuwd of je het heel duidelijk merkt.
Jup, voorzijde van een giulia quadrifoglio. Hebben net als de M3 360mm schijven dus past perfect. Vandaag de adapters binnen gekregen dus waarschijnlijk dit weekend monteren. Ben benieuwd!
Gebruikers op dit forum: Kadett, Mark 320iS, MartijnGizmo, ron36, sebas16v, StefanW, Ti-Tourist (Erik) en 15 gasten