nee die steken dan de leraar neer voor een geodriehoek

nee die steken dan de leraar neer voor een geodriehoek
veejay schreef: 23 sep 2020, 17:21 Terecht dat die zoontje een spreekbeurt moet geven. Helemaal zot om als ouder met de leraar te gaan discussiëren hierover.
Blijkbaar moet opvoeden inderdaad op school gebeuren gezien sommige ouders het blijkbaar niet kunnen.
veejay schreef: 23 sep 2020, 17:24 Misschien kan hij vertellen waarom hij het grappig vond om te zeggen (wellicht met zelfspot grapjes dat Hollanders gierig zijn). Dan lacht iedereen erom en kan de les weer verder.
Even de tekst goed luisteren bij 1:21.veejay schreef: 23 sep 2020, 17:21 Terecht dat die zoontje een spreekbeurt moet geven, misschien kan hij vertellen waarom hij het grappig vond om te zeggen (wellicht met zelfspot dat Hollanders gierig zijn). Helemaal zot om als ouder met de leraar te gaan discussiëren hierover.
Blijkbaar moet opvoeden inderdaad op school gebeuren gezien sommige ouders het blijkbaar niet kunnen.
Terecht om iemand voor lul te zetten over een opmerking die we allemaal wel eens maken, zeker als leraar zijnde zou je beter moeten weten dat dit op deze manier niet werkt en dat de leraar om zijn gelijk te halen dan maar de gele kaart geeft.veejay schreef: 23 sep 2020, 17:21 Terecht dat die zoontje een spreekbeurt moet geven, misschien kan hij vertellen waarom hij het grappig vond om te zeggen (wellicht met zelfspot dat Hollanders gierig zijn). Helemaal zot om als ouder met de leraar te gaan discussiëren hierover.
welke commentsPeric schreef: 23 sep 2020, 20:56 Ik zit hier met gefronste wenkbrauwen na het lezen van sommige comments....
![]()
ik weet niet op welke discussie en comments je doelt, vandaar de vraag.
jos_br schreef: 24 sep 2020, 21:36 Sorry, ik ga stuk........,
https://www.geenstijl.nl/5155532/dit-is ... /#comments
Jos.
Ik citeer Wim Sonneveld: ik ben te oud voor die rotzooi.
Bull-Sunnyboy | 24-09-20 | 20:35 | 1
Jonge:) Sarcasme!Elise schreef: 25 sep 2020, 10:58 Nee niks geen racistische conclusies, gewoon een oprechte vraag, want welke man kijkt nu niet graag naar vrouwen met een rokje.
Ik zie een rokje ook veel liever dan die lange jurken, maar dat terzijde.
En natuurlijk is dit heel belangrijk, stel je toch eens een land voor waar vrouwen geen rokjes meer (mogen) dragen...
Dat ontken ik niet. Bij jou ook.tomgtr schreef: 25 sep 2020, 11:42 Zo is net als bij iedereen je mening of verontwaardiging nogal gekleurd