Met de aantallen die geleverd zijn (zeker in NL of zelfs totaal buiten GB) is het ook niet dat je echt moeilijk te achterhalen bent als je het kenteken eraf schroeft

Oja, dat t-shirt hierboven is wel echt een must!

Met de aantallen die geleverd zijn (zeker in NL of zelfs totaal buiten GB) is het ook niet dat je echt moeilijk te achterhalen bent als je het kenteken eraf schroeft
2.5 mountune bespoke racing engine zoals ze het zelf noemen. Dry sump
Als iedereen dat nou doet, blijft dat gekke ding van mij alleen maar meer waard worden!Elise schreef: 18 sep 2020, 09:58 Zo'n Ford Duratec blok is best populair, wordt ook veel gebruikt om Lotus Elises om te bouwen.
Qua betrouwbaarheid begrijp ik dat helemaal.allen schreef: 18 sep 2020, 11:58 Dat valt wel mee. Bij Lewinsky is de k-series vervangen door een Duratec. Moest er een Elise bij moeten dan ook graag een met Duratec.
Lees ik nu ergens dat je gek moet zijn om een Bac te kopen? Je moet wel gek zijn om zo te durven denken!![]()
Maakt niks uit, zowel mijn gehuwde als mijn kinderen moeten netjes 1,5 meter afstand houden van de BACEmiel schreef: 18 sep 2020, 12:00 Roy, Zal ik je ten huwelijk vragen of ga je mij adopteren als verloren zoon?
Toffe aankoop zeg!! Hulde!
Mijn 2.5 liter komt voorlopig niet verder dan 215pk..
Heel begrijpelijk. Mooi stukje techniek.Roy RS schreef: 18 sep 2020, 12:06Maakt niks uit, zowel mijn gehuwde als mijn kinderen moeten netjes 1,5 meter afstand houden van de BACEmiel schreef: 18 sep 2020, 12:00 Roy, Zal ik je ten huwelijk vragen of ga je mij adopteren als verloren zoon?
Toffe aankoop zeg!! Hulde!
Mijn 2.5 liter komt voorlopig niet verder dan 215pk..
Milka schreef: 18 sep 2020, 18:08wow wat een aankoop
en zo te lezen ook zonder enige testrit.
Niet dat je bang moet zijn dat t zal tegenvallen. Maar bijzonder is het wel
Heeel gaaf en gefiliciteerd![]()
En met jou nog miljarden anderen, ik daarentegen ga hem meer op de weg dan op de baan gebruiken. Eiffel, ardennen, schotland, zoveel plannen, lijkt me niks mooier dan bergpassen aanvallen met die wapen.Paskal schreef: 18 sep 2020, 18:18 Geweldige aankoop. Voor het circuit top, maar ik zie de lol niet van zo'n ding op de openbare weg.
Flippers, pneumatisch, TAK TAK, vet cool
Is persoonlijk, ik wil al jaren eens pneumatisch sequentieel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten