Haha, had ik al een paar keer hetzelfde gepost? Wij zijn het wel eens WouterWouter81 schreef: 13 sep 2020, 11:48Had ik al gepost dat dit de mooiste combi is en perfect staat naast je M2?

Haha, had ik al een paar keer hetzelfde gepost? Wij zijn het wel eens WouterWouter81 schreef: 13 sep 2020, 11:48Had ik al gepost dat dit de mooiste combi is en perfect staat naast je M2?
Ik ben het volledig met je eens! Wat een topkleur is het!Joost schreef: 13 sep 2020, 13:31 Heb lang getwijfeld over Miami Blue, maar heb er nog geen seconde spijt van.
Als je twijfelt, altijd met je eerste gedachte gaan. Ik zag vandaag nog een Huracan Spyder in die tint, maar wat is dat lekker op een sportwagen zeg!///Joost schreef: 27 okt 2019, 16:45O ja, dat Miami blauw! Er rijdt hier ook een 718 Cayman rond in die kleur. Die auto kan dat écht goed hebben.Kadett schreef: 27 okt 2019, 12:53 Een GT4 mag wel een opvallende kleur hebben. Miami blauw of fel rood of geel. Wat een verschil trouwens 15k voor PDK vs handbak![]()
+1
Dat vind ik dan ECHT een suffe kleur voor een GT4
Dit is helemaal waar. Tegenwoordig doen ze dit zo goed en mooi. Zeker overweging waard.Richardt. schreef: 16 sep 2020, 18:23 Ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar opper het toch.
Wellicht een wrap naar kleur in keuze? Een goede wrap kost nog steeds een fractie van een PTS kleur en je haalt het er weer vanaf als je er flauw van bent.
Ik zou de BMW afbestellen en een kek kleurtje op de Porsche nemenSlowCo schreef: 16 sep 2020, 22:45 Gewoon afbestellen en lekker genieten van je BMW. Hoef je ook geen kleur meer te kiezen.![]()
Wie wil er nou een Posh euh Porsche...
Gebruikers op dit forum: GRzep, MarcelV, Streetfighter232323 en 12 gasten