gif foto maken
Denk ook de derde dan
Beros schreef: 09 jun 2020, 13:09 Ik heb het topic met plezier gevolgd en het resultaat is prachtig! Mooi dat er liefhebbers zijn die een paintjob goed aanpakken. Daardoor blijft de auto veel langer mooi.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."
Ben je nog van plan om de lak te beschermen met een coating o.i.d.?
Ik heb altijd een zwak gehad voor dit type Impreza. Zeker een voorstandig van het terugplaatsen van de letters op de achterklep. Die foto met de Atom is trouwens ook geniaal. Twee van die pretmachines tussen het saaie grijze blik in de straat, het contrast kan bijna niet groter.![]()
Is niet oem, dus nee. Maar in t echt maakt de auto echt indruk, ook zonder de raamtint (die ik eerst wel wilde trouwens) Hij is nu gewoon oem nieuw qua look, ik ben verliefd, dus geen tint meer nodigtallbloke schreef: 21 jul 2020, 09:54 Prachtige STI geworden Roy !
Overweeg je nog blindering achter zijruiten & achterruit ?
Hij viel zeker niet tegen, maar ik ben te snel te diep gegaan en nu moet op de blaren zitten...als ik hem had gehouden was mijn hoofddoel, een nieuwe Atom, in gevaar gekomen
Gelukkig toch met weinig verlies kunnen verkopen dan! En weer een ervaring rijker