ik ben Michael, woonachtig in het prachtige Oud-Beijerland en werkzaam bij Premio banden + autoservice Peter de Groot.
Ik heb een enorme passie voor auto's en dit kan ik goed combineren met mijn werk

Mijn avontuur begon met een BMW 325i e36, deze heb ik trackday klaar gebouwd en is destijds ( via het forum ) ook weer verkocht..
Daarna volgde een BMW 330 CI e46 ook deze maakte na korte tijd ruimte ivm een opleiding.
Na de opleiding was de keuze gevallen op een VW Polo GTI uit 2013, erg fijne auto na 1,5 jaar en 33000 km plezier deze verkocht en de keuze gemaakt voor een Gele Renault Megane RS uit 2010, wat een kanon!
Echter na enige tijd besloten om de pijlen te richten op een BMW M235i, het idee was om deze met leuke upgrades te gebruiken voor evenementen en ook wat naamsbekendheid mee op te bouwen. Een geslaagd project wat mij heel veel leuke klanten en ook vrienden heeft opgeleverd. ( waaronder @phillipooo

Ondanks dat ik enorm blij was met de M235i sprak ook de F87 M2 mij heel erg aan, het model van de auto zorgt dagelijks voor kriebels in mijn buik. Enorm blij en trots om deze wens te kunnen vervullen en ben sinds vorig jaar bezitten van mijn droom auto

Ik zal over mijn huidige M2 nog een apart topic maken en verder in gaan op alle aanpassingen die ik heb gedaan.
https://www.youtube.com/watch?v=0q73qOH-V5s
Hier alvast een voorproefje van Autoblog vorig jaar, inmiddels heb ik wel al wat aanpassingen gedaan daarover snel meer!