
https://passionford.com/forum/restorati ... gtr-6.html
kan je gewoon bestellen hoorPhilipoo schreef: 06 sep 2020, 12:31 En jammer dat E85 in NL niet geleverd wordt. Tegenwoordig kan je erg ver komen met flex sensors, waardoor je een E85 tune op je auto kan zetten voor circuit dagen en een normale 98 tune voor de rest van de tijd. Vooral bij dikke turbo blokken kan je flink meer vermogen pakken op E85
Oliedrum op de bestuurdersstoel!Roy RS schreef: 06 sep 2020, 13:55 Ik zie mezelf al met jerrycans e85 in de atom naar het circuit rijden![]()
Je acceleratie van 100-200 is echt snel.Robin schreef: 31 aug 2020, 19:21 Even geprobeerd. In standaard rijmodus, maar wel flipperen bij 7000 ofzo. Ik denk dit wordt niks. Qua gevoel. Maar 't ging meteen goed lol.
Meteen eerste keer: 100-200:7.91s
Da's dik 2 s onder de standaard waarde. Maar nu GTS mode 500PS.
Reed nog met 530/700Nm maar dit rijdt fijner.
Ik dacht vorige week 8s, en dat blijkt.
ik denk dat het nog wel sneller kan in alles in Sport/Plus MDM.
Maar na één keer vond ik 't wel klaar:)
![]()
porsche gts? is dat dan een turbo?
BMW M2C SPORT GTS TUNE S55 6CIL 3.0L 24V TOP SPEED >300KM !!! VAN 0 NAAR 100 IN 3,4 SEC !!! 500PK BJ 2019
VOL VOL VOLJP schreef: 08 sep 2020, 08:24BMW M2C SPORT GTS TUNE S55 6CIL 3.0L 24V TOP SPEED >300KM !!! VAN 0 NAAR 100 IN 3,4 SEC !!! 500PK BJ 2019
DIKKE BMW
Dat is 'm.Roy RS schreef: 08 sep 2020, 09:05 Heel vol, maar is dat die gts die Chris Harris helemaal ruk vond of is dat weer een andere![]()
M2C met GTS tune. Maakt het nog niet een M4 gts.Roy RS schreef: 08 sep 2020, 09:05 Heel vol, maar is dat die gts die Chris Harris helemaal ruk vond of is dat weer een andere![]()
sitechris schreef: 27 aug 2020, 18:07
80-120
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 2.0 sec
- BMW M5 Competition (625 pk): 2.1 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 2.2 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 2.3 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 2.3 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 2.5 sec
- BMW M140i (340 pk): 2.6 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 2.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 3.1 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 3.4 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 3.6 sec
- BMW 330e (292 pk): 3.6 sec
- BMW 330D (265 pk): 3.8 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 3.8 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 3.9 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 4.5 sec
- VW Polo GTI (200 pk): 4.6 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 4.7 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 4.8 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 5.4 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (147 pk): 5.8 sec
- Mini Cooper (136 pk): 5.8 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (95 pk): 8.1 sec
100-200
- Audi RS3 (2017, 544 pk): 7.6 sec
- BMW M5 competition (625 pk): 7.7 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk): 9.0 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk): 9.6 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk): 10.6 sec
- BMW M140i (340 pk): 10.8 sec
- Tesla Model 3 Performance (466 pk): 11.7 sec
- Seat Leon Cupra R (300 pk): 12.8 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk): 13.8 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk): 16.4 sec
- BMW 330e (292 pk): 16.6 sec
- VW Golf 7.5 GTI (245 pk): 16.8 sec
- BMW 330D (265 pk): 18.1 sec
- Jaguar F-Type (300 pk): 18.4 sec
- Lexus GS 300 bj 2008 (249 pk): 19.3 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk): 20.8 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk): 22.8
- VW Polo GTI (200 pk): 25.8 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk): 27.9 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk): 33.3 sec
- Mini Cooper (136 pk): 34.6 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (147 pk): 43.1 sec