Overigens heb ik zelf ook nog nooit gekocht met een aankoopmakelaar, maar de laatste keer heeft mijn verkoopmakelaar mij wel geholpen.
Ik had hem ingeschakeld om de waarde van mijn woning te bepalen en uiteindelijk om alles al gereed te maken voor verkoop, zodat als we een woning zouden vinden we snel konden schakelen. Hij kon pas geld verdienen als mijn woning daadwerkelijk verkocht werd.
Door hem werd ik al wel eerder op een aantal woningen gewezen dan dat deze op Funda verschenen en hij heeft ook nog wat geholpen bij wat vragen die ik had over potentiële woningen. Kosteloos overigens.
Heeft uiteindelijk wel gewerkt, want in een week een woning gekocht en mijn eigen verkocht. Overdracht van mijn eigen woning op woensdag, overdracht aangekochte nieuwe woning op donderdag. Ik ben dus op papier een kleine dag dakloos geweest
Ook nog mazzel gehad dat we al wel de spullen een week eerder in de nieuwe woning konden zetten. Scheelde weer een paar centen m.b.t. overbruggingskredieten/huren/opslag etc.