Ik vind het een erg mooie auto. Er staat wel wat denk ik IRL, en een mooie evolutie op z'n voorgangers.
Voorkant zeer geslaagd, echt top. De achterkant weet op de foto nog niet helemaal te overtuigen, dat zou ik nog even in het echt moeten zien.
Probleem vind ik het interieur: an sich mooi (deuren/stoelen/etc.), alleen het dashboard vind ik zo armoedig aan doen. Twee schermen, paar (lelijke, zeker vergeleken met de voorganger) roostertjes en dat was het. Het is ook helemaal niet mooi geïntegreerd. Ik vind het een behoorlijke afknapper. Zeker in deze klasse verwacht ik nog wat mooie fysieke knoppen en details. Die kale 'twee schermen' interieurs vind je straks in elke klasse terug.
Weer een klasse hoger, maar wat Bentley tegenwoordig doet is gewoon perfectie wat mij betreft. Prachtig vormgegeven, geweldig hoe ze tech en klassiek combineren, klasse en luxe straalt er vanaf:

- New-Bentley-Flying-Spur-Interior-05.jpg (263.94 KiB) 2864 keer bekeken

- bentley-new-flying-spur-interior-front-dual-veneer-and-diamond-knurled-bullseye-vent-699x309.jpg (65.86 KiB) 2864 keer bekeken

- 2020-Bentley-Flying-Spur-Color-Extreme-Silver-Interior-Detail-Wallpaper-6.jpg (457.69 KiB) 2864 keer bekeken