M2CS
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: M2CS
Mooie vormen. Wiel is mij te groot, maar misstaat niet.

700Nm in dit ding. Dat wil wel weet ik uit eigen ervaring....daarom maar ietsie minder. Rijdt fijner.
Was 'n comment op autoblog.nl: 'dat is bijna net zoveel als m'n diesel' nickname iets met 435D
Dat is leuk hoor, maar onvergelijkbaar. Die getunede 435d is in paar seconden een stipje in de achteruitkijkspiegel.

700Nm in dit ding. Dat wil wel weet ik uit eigen ervaring....daarom maar ietsie minder. Rijdt fijner.
Was 'n comment op autoblog.nl: 'dat is bijna net zoveel als m'n diesel' nickname iets met 435D
Dat is leuk hoor, maar onvergelijkbaar. Die getunede 435d is in paar seconden een stipje in de achteruitkijkspiegel.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Zal ook en fors pk verschil in zitten, en dat is wat uiteindelijk het verschil maakt. Zal vast en zeker 200pk verschil in zitten met die Nm.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Indd. Nm's heb je niks aan als je geen toeren kunt draaien.
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
die wielen hierboven wel te groot imo voor de looks (en stuurgedrag)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Martijn_bmw
Vind die gouden wielen ook te groot.
Standaard maat is groot zat imho.
Standaard maat is groot zat imho.
- MParallel
- Auto: BMW
Is toch omdat de wielen niet mogen uitsteken, zoals al sinds jaar en dag geldt?
Wat ik dan niet snap is waarom ze die toch al brede wielkasten niet verder oprekken, maar in plaats daarvan van die plastic stripjes monteren.
-
Wielen mogen wel uitsteken. Dat was vroeger anders. Ik denk eerder aan steenslag.MParallel schreef: 03 sep 2020, 20:24Is toch omdat de wielen niet mogen uitsteken, zoals al sinds jaar en dag geldt?
Wat ik dan niet snap is waarom ze die toch al brede wielkasten niet verder oprekken, maar in plaats daarvan van die plastic stripjes monteren.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik begreep dat het idd om een EU regeling gaat betreffende die wiel-kast-strips, weile mogen niet meer te ver naar buiten.
Knetter gek dit soort besluiten
-
https://apk-handboek.rdw.nl/personenaut ... fschermingromo schreef: 03 sep 2020, 20:54 Ik begreep dat het idd om een EU regeling gaat betreffende die wiel-kast-strips, weile mogen niet meer te ver naar buiten.
Punt 5 zegt 30 mm uitsteken.
- romo
Mooie, inhoudelijk prima, video van Joe Achilles.
1 Auto is veel meer into your face dan de M2(C)
2 Road Compliance in Comfort is heel fraai, bijna te soft af en toe, maar komt niet in de buurt van de 981 GTS (Bizar hoe ze dat flinken in Stuttgart)
3 CS stuur vind ik niet te dik, het Porsche stuur is wel veel te dun
4 Motor is een beul, veel vrijer ademend dan de voorganger
5 Het verschil met een HB kan je echt serieus verkleinen door gelijk S3 er in te knallen, dan ben je veel meer actief aan het rijden, niet ver van de HB af dan.
6 Geluid is minder prominent dan de vorige M2 (zwaar basisg dreunend) CS heeft een lichtere maar wel eigen sound, zet ik er gelijk een andere eendemper op ? Dacht het niet
7 Perfect DD, circuit is ie gewoon tew zwaar voor (net als de vorige)
8 Stoelen erg goed (maar de vorige niets minder) Merino is we leen paar stappen hoger op de ladder idd
9 Ik kan de auto serieus later insturen bij serieus bochtenwerk dan de vorige, de lichte velgen gecombineerd met CCB geeft een heel ander stuurgevoel, daar is echt wel een stap gemaakt. (beetje wennen nog steeds, af en toe stuur je gewoon nog te vroeg in, hoe later hoe beter de voortrein gaat grijpen)
Kar vandaag weer retour, de 2K km beurt is uitgevoerd, binnenkort even buurten en op naar de BAB, eens kijken, voelen als de teugels echt los mogen.
1 Auto is veel meer into your face dan de M2(C)
2 Road Compliance in Comfort is heel fraai, bijna te soft af en toe, maar komt niet in de buurt van de 981 GTS (Bizar hoe ze dat flinken in Stuttgart)
3 CS stuur vind ik niet te dik, het Porsche stuur is wel veel te dun
4 Motor is een beul, veel vrijer ademend dan de voorganger
5 Het verschil met een HB kan je echt serieus verkleinen door gelijk S3 er in te knallen, dan ben je veel meer actief aan het rijden, niet ver van de HB af dan.
6 Geluid is minder prominent dan de vorige M2 (zwaar basisg dreunend) CS heeft een lichtere maar wel eigen sound, zet ik er gelijk een andere eendemper op ? Dacht het niet
7 Perfect DD, circuit is ie gewoon tew zwaar voor (net als de vorige)
8 Stoelen erg goed (maar de vorige niets minder) Merino is we leen paar stappen hoger op de ladder idd
9 Ik kan de auto serieus later insturen bij serieus bochtenwerk dan de vorige, de lichte velgen gecombineerd met CCB geeft een heel ander stuurgevoel, daar is echt wel een stap gemaakt. (beetje wennen nog steeds, af en toe stuur je gewoon nog te vroeg in, hoe later hoe beter de voortrein gaat grijpen)
Kar vandaag weer retour, de 2K km beurt is uitgevoerd, binnenkort even buurten en op naar de BAB, eens kijken, voelen als de teugels echt los mogen.
- Philipoo
Zit zeker een andere einddemper op! Uitlaat van de M2C(S) hangt ook een stuk meer onder de achterbumper dan de OG M2romo schreef: 03 sep 2020, 21:24
- Kasteel
Volgens mij lees jij iets anders?Philipoo schreef: 07 sep 2020, 12:07Zit zeker een andere einddemper op! Uitlaat van de M2C(S) hangt ook een stuk meer onder de achterbumper dan de OG M2romo schreef: 03 sep 2020, 21:24