Tiff in een Veyron
- Tristan
Ja, maar snap wel waarom Bugatti hier bewust voor heeft gekozen. Ze worden allemaal gekocht door zeer rijke mensen, geen coureurs. En die kopen de veyron voor 1 dingen: snelheid en geen handling (maar dat is zelfs goed). En Bugatti wil niet dat de Veyron bekent staat als een 'widow maker'. Je moet deze auto echt niet gaan vergelijken met een R8. Zijn totaal andere concepten.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Snap ik Tristan, alhoewel 't concept: Middenmotor achter je en 4wd toch weldegelijk 't zelfde is, hebben ze de Veyron saai(min of meer) ofgestemd, MET alle systemen an smoort ie 'm en puur op 4wd is 't nou niet spectaculair. EEn Clio 197PK RS gaat stoerder door de bocht met gaslos dan dit ding...
Ze moesten eigenlijk een RS achtig ding uitbrengen, met 75/25% verdeling ofzo.
En voor de VAGers, ik bedoel 75% ACHTER, LOL
Ze moesten eigenlijk een RS achtig ding uitbrengen, met 75/25% verdeling ofzo.
En voor de VAGers, ik bedoel 75% ACHTER, LOL

- Tristan
Ben het volledig met je eens, Robin. Qua bochtenwerk niet spectaculair, maar wel bereikbaar. Je hoeft geen coureur te zijn om snel te zijn, en dat is wat ze willen bij Bugatti. En qua concept bedoelde ik niet de lay-out van de auto, maar meer de gedachte en doel van de auto's die verschillend zijn.Robin schreef:Snap ik Tristan, alhoewel 't concept: Middenmotor achter je en 4wd toch weldegelijk 't zelfde is, hebben ze de Veyron saai(min of meer) ofgestemd, MET alle systemen an smoort ie 'm en puur op 4wd is 't nou niet spectaculair. EEn Clio 197PK RS gaat stoerder door de bocht met gaslos dan dit ding...
-