Eens. Vanuit de hoek op de foto hierboven klopt er iets niet.. Te hoog van achter ofzo. Is er geen mogelijkheid om die remklauwen in een andere kleur te bestellen? Is het altijd goud? Net zoals het bij de M135/140i altijd blauw is..Wimo schreef: 22 aug 2020, 11:10 Het hele ding heeft de stance van een opgefokte bulldog. Enige wat nog mist is een enorme vleugel en wat van die m-kleurtjes stickers op de zijkant..
M2CS
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
Re: M2CS
- Philipoo
Goud = M keramischBamiesGTA schreef: 22 aug 2020, 11:17Eens. Vanuit de hoek op de foto hierboven klopt er iets niet.. Te hoog van achter ofzo. Is er geen mogelijkheid om die remklauwen in een andere kleur te bestellen? Is het altijd goud? Net zoals het bij de M135/140i altijd blauw is..Wimo schreef: 22 aug 2020, 11:10 Het hele ding heeft de stance van een opgefokte bulldog. Enige wat nog mist is een enorme vleugel en wat van die m-kleurtjes stickers op de zijkant..
Blauw = M staal
- Philipoo
-
Mattias Malmedy haalt zijn M2 CS op!
https://www.youtube.com/watch?v=erOkdlBCJHQ
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Der Mattias ist viel zu vorsichtig !!
Zo maak je van die motor een olieboot.
De regels (altijd handig als je dat vooraf weet, en niet tijdens de rit vraagt hoe het zit)
-Geen WOT eerste 2K KM
-Max 5,5 RPM eerste 2K KM
-Warm rijden (moet je dat series nog zeggen?)
-Max 170 km/h eerste 2K Km
-Veel variëren in RPM en veel wisselen van verzetten
Dan die 2K KM beurt
-Max toerental draaien
-Kort naar de topsnelheid maar niet langdurig
-Dit beleid tot 5K Km
Daarna geheel los
CCB 500km in remmen, ook niet te voorzichtig, dan verglazen ze, dus gaan ze piepen. Gewoon goed aanspreken, niet zoals velen het doen; slepend remmen, maar goed; dat zal hier hier bekend zijn.
Bij inrijden liever wat meer toeren dan laag toerental in hoogverzet en gas geven (hoe smeuïg het blok ook is), dat belast het bok meer dan een beetje toeren maken.
CS voelt als een Rolls Royce aan t.o.v. de GT4
Zo maak je van die motor een olieboot.
De regels (altijd handig als je dat vooraf weet, en niet tijdens de rit vraagt hoe het zit)
-Geen WOT eerste 2K KM
-Max 5,5 RPM eerste 2K KM
-Warm rijden (moet je dat series nog zeggen?)
-Max 170 km/h eerste 2K Km
-Veel variëren in RPM en veel wisselen van verzetten
Dan die 2K KM beurt
-Max toerental draaien
-Kort naar de topsnelheid maar niet langdurig
-Dit beleid tot 5K Km
Daarna geheel los
CCB 500km in remmen, ook niet te voorzichtig, dan verglazen ze, dus gaan ze piepen. Gewoon goed aanspreken, niet zoals velen het doen; slepend remmen, maar goed; dat zal hier hier bekend zijn.
Bij inrijden liever wat meer toeren dan laag toerental in hoogverzet en gas geven (hoe smeuïg het blok ook is), dat belast het bok meer dan een beetje toeren maken.
CS voelt als een Rolls Royce aan t.o.v. de GT4

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Er staat ook in de linkerbovenhoek WERBEVIDEO, dh reclamevideoTwist schreef: 25 aug 2020, 14:44 Mattias Malmedy haalt zijn M2 CS op!

Maar hij doet wel héél voorzichtig. Wat Romo ook post qua inrijden, de mijne heeft nu net 25k km achter de kiezen. Wordt over 'n maand 2 jaar.
Nul komma nul olieverbruik en wat jakkerdagen gehad. Rij 'm altijd lang warm. De korte stukjes rijden (>10 km)met koude motor is minder dan 10 keer gebeurd. Dan rij ik blokje om, om de motor op temperatuur te krijgen.

- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
hij rijdt idd wel heel erg voorzichtig. rustig warmrijden en daarna toerentallen wat meer variëren, verschillende versnellingen. (juist niet te lang op CC) etc.Robin schreef: 27 aug 2020, 08:46Er staat ook in de linkerbovenhoek WERBEVIDEO, dh reclamevideoTwist schreef: 25 aug 2020, 14:44 Mattias Malmedy haalt zijn M2 CS op!
Maar hij doet wel héél voorzichtig. Wat Romo ook post qua inrijden, de mijne heeft nu net 25k km achter de kiezen. Wordt over 'n maand 2 jaar.
Nul komma nul olieverbruik en wat jakkerdagen gehad. Rij 'm altijd lang warm. De korte stukjes rijden (>10 km)met koude motor is minder dan 10 keer gebeurd. Dan rij ik blokje om, om de motor op temperatuur te krijgen.![]()
Dat met korte ritjes herken ik wel, rij de s54 ook altijd lang warm en korte stukjes zijn er eigenlijk niet bij. anders idd blokje om. oja en een onderhoudsinterval van 1 jaar of 5.000km

- Sari106GTi
- Auto: Peugeot 106 GTi K20 Type-R
Wauw, wat een tof verhaal. De M2 vind ik stiekem toch de meest ''sexy'' BMW op dit moment.
Je woont niet ver uit de buurt, ik zou zo'n auto toch echt een keer willen fotograferen
.
Je woont niet ver uit de buurt, ik zou zo'n auto toch echt een keer willen fotograferen

-
Sari106GTi schreef: 28 aug 2020, 10:06 Wauw, wat een tof verhaal. De M2 vind ik stiekem toch de meest ''sexy'' BMW op dit moment.
Je woont niet ver uit de buurt, ik zou zo'n auto toch echt een keer willen fotograferen.
Heb je een cubaanse zus die er knap uitziet? Zo ja dan kan je de CS wel een weekje ophalen:)
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Denk er maar om, anders heeft Popma straks ook nog een CS erbij.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^Als de GT4 er naast staat kan ik de Cs wel een paar dagen missen.
Popma, kom dr is in
Mooie uitgebreide review. Wederom karren vergelijken die je niet moet vergelijken, ik kan het intussen weten.
https://www.autocar.co.uk/car-review/bmw/m2-cs
Popma, kom dr is in

Mooie uitgebreide review. Wederom karren vergelijken die je niet moet vergelijken, ik kan het intussen weten.
https://www.autocar.co.uk/car-review/bmw/m2-cs
- Sari106GTi
U vraagt, wij draaien. Jij krijgt een Cubaanse zus die er knap uit ziet.Andre schreef: 28 aug 2020, 15:58Sari106GTi schreef: 28 aug 2020, 10:06 Wauw, wat een tof verhaal. De M2 vind ik stiekem toch de meest ''sexy'' BMW op dit moment.
Je woont niet ver uit de buurt, ik zou zo'n auto toch echt een keer willen fotograferen.
Heb je een cubaanse zus die er knap uitziet? Zo ja dan kan je de CS wel een weekje ophalen:)
-
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL ik volgde dit niet:)
Tweede van rechts op de foto(DOH!) is een vriendin van ons, sliep hier Oud en Nieuw 2108-2019 nog. Beetje teveel gezopen. Net gescheiden van d'r (ex)Friese man....
Toen was ze 20 geloof ik, is 2013. Hostess cruissechip Mediterranean dacht ik nu.

Zag d'r vorig jaar october nog hier in Lemmer: Beeldschoon.
Google Natti Natasha zangeres , dan is di d'r 'tweelingzusje' bij wijze van. Echt ik snap die ex man niet!
Tweede van rechts op de foto(DOH!) is een vriendin van ons, sliep hier Oud en Nieuw 2108-2019 nog. Beetje teveel gezopen. Net gescheiden van d'r (ex)Friese man....
Toen was ze 20 geloof ik, is 2013. Hostess cruissechip Mediterranean dacht ik nu.

Zag d'r vorig jaar october nog hier in Lemmer: Beeldschoon.
Google Natti Natasha zangeres , dan is di d'r 'tweelingzusje' bij wijze van. Echt ik snap die ex man niet!
- Sari106GTi
Wauw! Ik snap die man ook niet, maar dat boeit even niet, is ze nu vrijgezel? 
Waar een autogerelateerde forum wel niet goed voor is. **wijzigt voorkeuren op Tinder**

Waar een autogerelateerde forum wel niet goed voor is. **wijzigt voorkeuren op Tinder**